Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZijn vriendin is links voor gaan duwen tegen de carrosserie, hij rechts achter. Er was GEEN gewiebel!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenwa is eigenlijk het probleem met DFI motoren? heb in dit topic al regelmatig mensen der over horen klagen...Last edited by Catscratch; 08/10/2009, 23:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenSoundgewijs komt da nie in de buurt van ne 997 MkI
Hoe de "sound" klinkt zal ik weten te zeggen....in elk geval is ook hier een PSE een must....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk heb hier diagonaal iets gelezen over een fotoshoot. Ik heb ook iets in mind voor Porsches. Porsche-rijders met interesse mogen me altijd een PM sturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenMen zegge het voort:
mijne 997S cab is te koop, voor prijs ed pm aub.
En liefst alleen voor wie echt op zoek is...µ
Hij mag weg, maar moet niet weg als je begrijpt wat ik bedoel.
edit: zelf al gevonden...
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35048
Last edited by Rennfox; 09/10/2009, 15:42.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenSoundgewijs komt da nie in de buurt van ne 997 MkI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenSoundgewijs komt da nie in de buurt van ne 997 MkI2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Zó lekker zal een 997.2 nooit klinken vrees ik, zelfs niet met sportuilaat of whatever.
+ YouTube Video
Comment
Comment