Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Klopt, ik had van de onze een geluidsfragmentje in een hangaar.. percies ne stofzuiger en irl is dat toch niet zo hoor.
    Open klinkt hij wel heerlijk, al mist hij idd dat koud geborrel van de vorige porsche's
    Heb helaas nog geen facelifts live gehoord, ben anders wel benieuwd.

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Deze namiddag kwam ik toe op de parking van de winkel en er stond daar een prachtige 997 4S ( zwart exterieur )
    De eigenaar kwam juist toe en ik heb er een babbelke mee gedaan .
    De auto heeft hij nu 3 maand in zijn bezit , aangekocht in Duitsland / 3 j oud / 45.000km
    Je hoorde aan zijn babbelen dat dit zijn jongensdroom was
    Zijn dagelijkse wagen is een Volkswagen V70R

Ik heb hem de link gegeven van dit forum , hopelijk komt hij hier eens piepen en zijn auto voorstellen

Geen foto , maar ik wou het toch eens vermelden hier dat ik meer en meer stapelzot sta van een Porsche 997 4S of Targa

Ooit koop ik mij er toch 1tje hoor
    Volvo

en 4 is overschat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

OOIT als ik men rijbewijs eens heb, promised!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        een Volkswagen V70R
        Aja!

Zeker dat het geen Seat Astra was?

Comment

OOIT als ik men rijbewijs eens heb, promised!
          Haha, vriendelijk

Weet wel dat ik nooit iets vergeet...

Comment

Volvo

en 4 is overschat.
            Aangepast , 'k heb nochtans nog niks gedronken

Waarom is een 4 overschat ?
            Omdat zijn Volvo ook 4wd drive is wou hij dit ook op zijn Porsche .
            Niet nodig volgens u ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Aja!

Zeker dat het geen Seat Astra was?
              Bestaat dat ?

Comment

Aangepast , 'k heb nochtans nog niks gedronken

Waarom is een 4 overschat ?
                Omdat zijn Volvo ook 4wd drive is wou hij dit ook op zijn Porsche .
                Niet nodig volgens u ?
                Een porsche heeft de motor achter de achteras, dat duuwt de achterwielen de grond in, die 4wd is dus niet echt nodig om genoeg tractie te krijgen. Behalve bij een turbo misschien maar die heeft dan ook al een pak meer pk's.

Ik ben zeker geen kenner en heb ook geen ervaring met 911's maar heb toch nog nooit gehoord in een review dat men een 4 aanraadt. Voor puristen raadt men het zelfs eerder af. Al heeft 4wd wel zijn gekende voordelen in de regen en de sneeuw.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Al heeft 4wd wel zijn gekende voordelen in de regen en de sneeuw.
                    Opgelet daarmee. 't Is geen quattro ofzo hé. Dat blijft hoofdzakelijk RWD. Degene die er in de regen mee rijden als met een AWD komen snel bedrogen uit.

Enkele maanden geleden heb ik als passagier ook aan den lijve mogen ondervinden dat een Carrera4 ook écht sideways kan gaan op de oprit van een snelweg in de regen. En 't was niet de bedoeling. Wel serieus knap opgevangen moet ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Opgelet daarmee. 't Is geen quattro ofzo hé. Dat blijft hoofdzakelijk RWD. Degene die er in de regen mee rijden als met een AWD komen snel bedrogen uit.

Enkele maanden geleden heb ik als passagier ook aan den lijve mogen ondervinden dat een Carrera4 ook écht sideways kan gaan op de oprit van een snelweg in de regen. En 't was niet de bedoeling. Wel serieus knap opgevangen moet ik zeggen.
                      zonder twijfel: Roger?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

Een quattro doet dit wel want heeft voor en achter dezelfde bandenmaat en even veel aandrijvingskracht?

Comment

Die flare is een no-go.
                          Voor de rest knappe foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            Die flare is een no-go.
                            Voor de rest knappe foto.
                            Ik wou eens iets anders

Comment

Deze namiddag kwam ik toe op de parking van de winkel en er stond daar een prachtige 997 4S ( zwart exterieur )
                              De eigenaar kwam juist toe en ik heb er een babbelke mee gedaan .
                              De auto heeft hij nu 3 maand in zijn bezit , aangekocht in Duitsland / 3 j oud / 45.000km
                              Je hoorde aan zijn babbelen dat dit zijn jongensdroom was
                              Zijn dagelijkse wagen is een Volvo V70R

Ik heb hem de link gegeven van dit forum , hopelijk komt hij hier eens piepen en zijn auto voorstellen

Geen foto , maar ik wou het toch eens vermelden hier dat ik meer en meer stapelzot sta van een Porsche 997 4S of Targa

Ooit koop ik mij er toch 1tje hoor
                              Exterieur kleur/velgen/interieur was identiek als deze

Comment

• Comment

zonder twijfel: Roger?!
                                  Dan had er gestaan "en we zaten wel in den decor toen"

Comment

Koffer is te rood.
                                    Normaal zet je daar dan het logo van Martini in.

Comment

• Ni normaal, men grootste droom, samen met Walter Rorhl in een GT3 op de ring!
                                      + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Dan had er gestaan "en we zaten wel in den decor toen"
                                        't Was weldegelijk hem. En echt chic opgevangen. We keken eens naar mekaar, zeiden alletwee WTF en schoten in de slappe lach.

Comment

en 4 is overschat.
                                          Toerken doen?

Comment

Working...
                                          X