Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenwat een lijnen rijdt die kerel ... schitterend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenWalter Röhrl is een hele grote als het om het betere stuurwerk gaat.
Nogal logisch he, als je jaren testrijder van Porsche bentLast edited by Alexx; 18/10/2009, 12:28.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBen je zeker?!
Nogal logisch he, als je jaren testrijder van Porsche bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk spreek van de (rally) coureur Walter Röhrl niet van de testrijder.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenToerken doen?
meer uitleg please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenJij bent dus wel voorstander van een 4S ?
meer uitleg please
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzo lang ge gene die hard zijt zult ge ni veel verschil merken en het is heel persoonlijk, ma ik vind dat een 4(S) er dikker uit ziet dan een 2(S)...
Met nen 'gewone' carrera kunt genog ne keer het poepke zetten ,met ne 4s heeft hij de neiging dat zijne kop wat vooruit springt ! heb dit ondervonden met ne 4s van ne kameraad .
Maja de dag van vandaag , als ge gene 4s hebt zijt ge niet 'in ' blijkbaar .
voor die 30 pk verschil moet ge het niet doen hoor , de mijne heeft er nu 360 na herprogrammatie en hij rijd verdomd goed hoor voor nen gewone carrera !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBen je zeker?!
Nogal logisch he, als je jaren testrijder van Porsche bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenik rij zelf met de " gewone" carrera 2 , geen 4s en moet zeggen dat het mij nog geen seconde heeft gespijt .
Met nen 'gewone' carrera kunt genog ne keer het poepke zetten ,met ne 4s heeft hij de neiging dat zijne kop wat vooruit springt ! heb dit ondervonden met ne 4s van ne kameraad .
voor die 30 pk verschil moet ge het niet doen hoor , de mijne heeft er nu 360 na herprogrammatie en hij rijd verdomd goed hoor voor nen gewone carrera !!!!!
edit: en hele knappe porsche btw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHoe bedoel je, "herprgrammatie"? knappe P, maar dat wist je al
Ohja, wij komen ook niets te kort hoor, met onze 3.6'je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk BerichtenToerken doen?
Comment
-
Ik rijd ook eens met een Porsche, kom ik meteen een 997 GT2 tegen
Jammer genoeg was ik al op de afrit
Prefacelift Cayman S trouwens, wat een geweldige auto, wat mij betreft. Echt goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenHoe bedoel je, "herprgrammatie"? knappe P, maar dat wist je al
Ohja, wij komen ook niets te kort hoor, met onze 3.6'je
vraag mij ook het fijne niet , werd gedaan door de vorige eigenaar !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzo lang ge gene die hard zijt zult ge ni veel verschil merken en het is heel persoonlijk, ma ik vind dat een 4(S) er dikker uit ziet dan een 2(S)...
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenik rij zelf met de " gewone" carrera 2 , geen 4s en moet zeggen dat het mij nog geen seconde heeft gespijt .
Hopelijk rij ik binnen een jaarke of 3-4 ook met zo 1tje
Comment
Comment