Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zou goed kunnen : transitplaat, kilometerteller in mph, stuur links... Efkes inrijden op Spa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Zou goed kunnen : transitplaat, kilometerteller in mph, stuur links... Efkes inrijden op Spa
      Ben die op de Ring ook al tegengekomen. Als ik me niet vergis is dat een Amerikaan die een "factory delivery" gedaan heeft van zn GT3.

Comment

• Heerlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
          Heerlijk...

kruiske

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Rijdt VanBeurden met de wagens die tekoop op circuit?
            Ze hebben een schitterende GT3 staan (pre-fl) met Manthey suspension.
            Ook ceramische remmen, maar ze zijn wel rood gekleurt, kan dit?
            Hij heeft speciale track-toys voor 't circuit, maar hij kwam op sommige meetings wel eens met een 'gewone' GT3 uit zijn show room, ook voor wat rondjes te knallen op een zelfgemaakt circuit. Ook met die blauwe 996 RS die er een tijdje stond reed hij vaak rond in de gebure

Hier tegen 290 km/h op Kleine Brogel enkele jaren terug.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Wannabe GT3RS gewoon
              Limited Edition Cayman S!

Die zwarte GT3 bij VanBeurden is (afaik) al maanden en maanden verkocht. Sommigen hier zullen de nieuwe eigenaar wel kennen...

Comment

Heerlijk...

Zou dat origineel Porsche zijn? Ik vind het bruut, maar ze zijn wel een zootje aan het maken van de RS-"heritage".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Zou dat origineel Porsche zijn? Ik vind het bruut, maar ze zijn wel een zootje aan het maken van de RS-"heritage".
                  Dat rood randje lijkt op een photoshop denk ik..?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Limited Edition Cayman S!

Die zwarte GT3 bij VanBeurden is (afaik) al maanden en maanden verkocht. Sommigen hier zullen de nieuwe eigenaar wel kennen...
                    Ok thx.. dan mag hij zijn site wel eens updaten
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Dat rood randje lijkt op een photoshop denk ik..?
                      Kan je de foto eens apart uploaden? Om de foto nu te zien moet je lid zijn van dat forum.

Comment

• RS:

Comment

• RS'jes zonder striping

Comment

• Comment

• Wauw! klein beetje finetune in photoshop en ik heb een nieuwe achtergrond

Comment

• Comment

RS:
                                  Die uitlaat...

Comment

RS:
                                    heeft dieje nu vanvoor zwarte en vanachter grijze velgen ?
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                      heeft dieje nu vanvoor zwarte en vanachter grijze velgen ?
                                      Is waarsch van porsche zelf die nog aan het testen zijn of alles ok is aan de wagen voor hij te koop is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Is waarsch van porsche zelf die nog aan het testen zijn of alles ok is aan de wagen voor hij te koop is.
                                        Aan de antenne te zien is het inderdaad precies een test-exemplaar. Ik kan er niet aan doen maar optisch vind ik zo een 997.1 RS een pak hoger staan dan de nieuwe facelift. Die vrouwelijke achterlichten en alu-spoiler doen echt afbreuk...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Is idd nog een spypic van toen de nieuwe RS nog niet officieel voorgesteld was...

Comment

Working...
                                          X