Zou goed kunnen : transitplaat, kilometerteller in mph, stuur links... Efkes inrijden op Spa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenZou goed kunnen : transitplaat, kilometerteller in mph, stuur links... Efkes inrijden op Spa
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRijdt VanBeurden met de wagens die tekoop op circuit?
Ze hebben een schitterende GT3 staan (pre-fl) met Manthey suspension.
Ook ceramische remmen, maar ze zijn wel rood gekleurt, kan dit?
Hier tegen 290 km/h op Kleine Brogel enkele jaren terug.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWannabe GT3RS gewoon
Die zwarte GT3 bij VanBeurden is (afaik) al maanden en maanden verkocht. Sommigen hier zullen de nieuwe eigenaar wel kennen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenHeerlijk...
Zou dat origineel Porsche zijn? Ik vind het bruut, maar ze zijn wel een zootje aan het maken van de RS-"heritage".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenZou dat origineel Porsche zijn? Ik vind het bruut, maar ze zijn wel een zootje aan het maken van de RS-"heritage".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenLimited Edition Cayman S!
Die zwarte GT3 bij VanBeurden is (afaik) al maanden en maanden verkocht. Sommigen hier zullen de nieuwe eigenaar wel kennen...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenDat rood randje lijkt op een photoshop denk ik..?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenRS:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenheeft dieje nu vanvoor zwarte en vanachter grijze velgen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs waarsch van porsche zelf die nog aan het testen zijn of alles ok is aan de wagen voor hij te koop is.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
Comment