Make my day
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKan iemand mij wat foto's tonen van een Carrera (4) met het PSE systeem met de platte uitlaten ? Dus NIET de 4 ronde, waarvan de 2 binnenste iets kleiner zijn.
Wat is het verschil tussen die 2 PSE systemen ?
De pse met de in het midden minder grote uitlaten is die van de vorige generatie, pre facelift 997, ook hier kan je andere tips krijgen maar standaard komt elke pse met de net vernoemde eindtips.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHé, ik ben dat jongetje tegengekomen aan de 'Ring, 'ie reed met een rode 996 Turbo R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKlopt, er is ook een fifth gear aflevering waar hij met zowel de yellow bird als turbo R dragraces doet bij dat Engelse dragrace-event waar altijd zo veel supercars op afkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAdam ofzoiets, neen?
Comment
-
Aan de ene kant heb ik zo iets van 'heerlijk, op zo'n leeftijd al de ervaring mogen meemaken van met zo'n karren te knallen'...
Maar aan de andere kant.... wat koopt die kerel als die 35, 40, laat staan 60 is?
Dat lijkt me precies zowat triest, dat je eigenlijk niet echt kunt 'dromen' van een auto te hebben, of sparen daarnaartoe.
Maar ik kan fout zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
k zal de mijne zo laten ombouwen.
Benieuwd of ik thuis nog binnen mag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Alleen nog volledig rode achterlichten op die onderste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
Comment