Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    Vet

velgen maken het plaatje af !
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Vet

HRE's? Geweldige velgen!

Die nieuwe HRE velgen voor de Panamera zijn ook super !

Comment

• Op die Turbo vind ik die nu niet zo schitterend... Die van de Panamera zijn nog wel ok.

Comment

• Kies mor e kleurke

Comment

• 5,5 jaar geleden, de eerste keer dat ik het stuur van een Porsche mocht in handen nemen 't blijft me nog altijd bij, dat ritje ...

1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Kies mor e kleurke

Neem er uw bestelbon al maar bij

Comment

• Blauw leer met rode stikking 't is iets speciaals, maar ik vind 't knap.

Comment

5,5 jaar geleden, de eerste keer dat ik het stuur van een Porsche mocht in handen nemen 't blijft me nog altijd bij, dat ritje ...

Dit wil ik ook zien. (in het echt) (en daarna raggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Kies mor e kleurke

Den 1sten voor mij please

Comment

• Comment

• wat een mooie plaat zeg
                        Last edited by ; 27/11/2009, 22:05.

Comment

5,5 jaar geleden, de eerste keer dat ik het stuur van een Porsche mocht in handen nemen 't blijft me nog altijd bij, dat ritje ...

fack ik mis die kar

Comment

• Comment

• Mooie velgen voor de panamera.... een gat in de markt

Comment

• Autocar test de SportClassic

Comment

• RS met bewegende achterspoiler, als airbrake bij 't remmen en extra downforce in de bochten

Comment

• Nice, wist niet dat de SC zodanig verschilde da die echt zoveel beter zou zijn!

Comment

• Hoeveel winst mee on track? Of is het vooral een leuk gadget dat veel geld kost? Mij lijkt het alleszins dat je al van héél goede huize moet komen om daar enig vooreel mee te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Hoeveel winst mee on track? Of is het vooral een leuk gadget dat veel geld kost? Mij lijkt het alleszins dat je al van héél goede huize moet komen om daar enig vooreel mee te halen.
                                        Geen idee, ik vermoed dat 't in het afremmen wel wat voordeel kan bieden, maar 't gadgetgehalte is hoogstwss van groter belang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          the Fuchs can be ordered as an option, and Porsche Exclusive will do whatever you want to the interior.However, the ducktail spoiler and roof are not, and will not, be available. And the biggest disappointment is that the Sport Classic’s single best component, its peachy chassis settings, cannot be specified on a regular Carrera. Even if you go for the Sport Chassis, you will not get a 911 as sweet as this.
                                          Wel de velgen maar niet de ducktail als optie.

Comment

Working...
                                          X