Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even lang.

Comment

• Dat lijkt me puur gezichtsbedrog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Dat lijkt me puur gezichtsbedrog.
        Zou kunnen. Al zal het toch niet veel schelen lijkt me.

edit: 4970 mm vs. 4090 mm

Stevig gezichtsbedrog dus.
        Last edited by ; 05/12/2009, 17:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Even lang.
          DIe omgeving straalt echt gewoon Vlaams uit, vraag me niet waarom Waarschijnlijk door die huizen.
          www.flickr.com/photos/bramvds
          www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Idd, als een R8 V8 traag is, dan een "gewone" 911 ook
            Nee toch ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Porsche fabriek anno '72.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Tijden waarin mensen nog niet altijd voor de typische grijsvarianten of zwart kozen

Comment

• Mooi zwart is niet lelijk

Comment

• Comment

• Lekker laag.

Maar ze blijven zijn minst aantrekkelijke lijn fotograferen hé Op die manier wordt nog eens extra die enorme lengte benadrukt EN de veel te kleine velgen.

Ze mogen dan wel een 2-tal maten te klein zijn, het zijn iig de mooiste Porsche OEM velgen voor de Pana.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      Mooi zwart is niet lelijk
                      Maar wel saai.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Lekker laag.

Maar ze blijven zijn minst aantrekkelijke lijn fotograferen hé Op die manier wordt nog eens extra die enorme lengte benadrukt EN de veel te kleine velgen.

Ze mogen dan wel een 2-tal maten te klein zijn, het zijn iig de mooiste Porsche OEM velgen voor de Pana.
                        Ik vind de andere toch mooier eigenlijk. Mochten die een maat of 2 groter zijn zou ik ze niet veranderen.

Comment

tutut!! RS-Spyders!

Comment

• Voor mij 1 maat te klein. 21" op de Panamera is zowat de limiet alvorens je het dunne rubber helemaal door de auto voelt gaan.

Ga je voor 22" gaat de wagen zijn doel voorbij gaan en wordt hij echt te schokkerig hard.

Hoop echt dat ze een 21" P velg brengen voor de Panamera, vroeg of laat. Anders wordt het HRE.

Comment

• De HRE's vind ik eigelijk knapper dan de OEM Porsche-velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Love it ! Gisteren in Düsseldorf eens eentje van heel dichtbij kunnen bewonderen, prachtig! En toen werd mijn concentratie verstoord door een Ferrari california die de hele Königsallee bijeen schreeuwde, wat een geluid! en best nog wel mooi in het echt ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                  ... Ferrari california ... en best nog wel mooi in het echt ..
                                  Uhu

Comment

Uhu
                                    Haha , ik heb dit ook geschreven met in mijn achterhoofd deze reactie van u Komt misschien omdat het donker was , maar dat was het eerste wat in mij opkwam, dat hij er best nog wel goed uitzag .. Misschien maakt het geluid dat hij produceert ook veel goed

Comment

• Het front van de California kan er best nog wel door, maar alles wat achter de deuren komt....

Comment

• Vooral het landingsdek voor helikopters achter de stoelen is er een beetje over. Maar een rijk iemand wil al wat meer zeker...

Comment

• Bij het googlen ook nog een foto gevonden waar hij best goed op staat, landingsdek niet zichtbaar.

Comment

Working...
                                          X