Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Om nog maar van die achterlichten/uitlaat te zwijgen.

Comment

• Bon, Ruby Red Panamera

Comment

• Comment

• Nie mis , maar toch zie ik de Panamera het liefst in een zwart exterieur kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            Nie mis , maar toch zie ik de Panamera het liefst in een zwart exterieur kleur
            Ik persoonlijk ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              Ik persoonlijk ook.

Deze week al 3 maal dezelfde Panamera ( zwart exterieur ) tegen gekomen hier in het dorp , hopelijk kom ik hem nog tegen zodat ik eens een foto kan nemen ervan

Panamera

Binnen een jaarke of 3 op de 2de-handsmarkt in Duitsland

Comment

Als uwe droom ne Porsche is, dan toch ni den deze he man.
                Hou schoon ne 5 reeks en zet er ne 911 naast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Waarheid

Comment

Met een diesel.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Momenteel zou mijn voorkeur gaan naar een Panamera ipv een 911.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Met een diesel.

Momenteel zou mijn voorkeur gaan naar een Panamera ipv een 911.
                      Of een Panamera naast een 911

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Een R8 V8 is simpelweg de traagste in zijn klasse.
                        Zo is dat.....gelukkig is er de V10 nu.
                        Last edited by Jokke_vlo; 07/12/2009, 09:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

En dat ding gaat dan nog niet eens echt vooruit. Iets of wat sportwagen overklast dit rode ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            En dat ding gaat dan nog niet eens echt vooruit.
                            Das nu ook ni waar he
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                              Das nu ook ni waar he
                              Toch niet echt "top" he. Voor mij geen passende prestaties voor dit merk. Waarbij dan ook niemand nog eens de opgegeven prestaties er kan uithalen !

Comment

gewoon direct rechts, dat is zelfs geen vraag.....
                                Inderdaad, Porsche all the way, Panamera & 911, en meer heb je niet nodig

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Audi of Kever ... moeilijk.
                                Geef mij de R8 maar. 911 is ondertussen uitgemolken dankuwel.
                                Wordt het niet eens tijd dat wij u bannen van het porsche lovers topic

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                Ik ga denk ik ook voor de R8.

Omdat je die niet op elke straathoek ziet staan bij wijze van spreken

Maar indien er een V10 stond tegen een GT3 RS of GT2
                                Dan koos ik zonder twijfel voor de Porsche
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Time will tell

R8 V8 is TRAAAAAAGGGGGGGG!!!!!
                                Maar je ziet hem idd niet 10 keer per dag rondbollen zoals een 911.
                                Hier in de buurt zie ik dagdagelijks van die lelijke witte R8's rijden ... BORING...
                                en als je V10 koopt, dat is gewoon nen gedownsizede Lambo, komaan seg ...
                                Een lambo is trouwens ook totaal niet meer italiaans, enkel design, dat is gewoon een
                                audi met betere looks. Het zijn leuke wagens die Lambo's, maar je moet gewoon wel
                                eerlijk zijn dat als je beweert dat 11er een uitgemolken concept is dat je met een Lambo gewoon een Audi rijdt onder italiaans design.

Daarnaast, als je het hebt over niet 10x per dag zien rondbollen, koop dan een Trabant of ne
                                Lada, dan zijt ge NOG exclusiever

Comment

Toch niet echt "top" he. Voor mij geen passende prestaties voor dit merk. Waarbij dan ook niemand nog eens de opgegeven prestaties er kan uithalen !
                                  onderschat een California niet

en wat bedoel je met dat laatste?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                    Hier in de buurt zie ik dagdagelijks van die lelijke witte R8's rijden ... BORING...
                                    Een lambo is trouwens ook totaal niet meer italiaans, enkel design, dat is gewoon een
                                    audi met betere looks. Het zijn leuke wagens die Lambo's, maar je moet gewoon wel
                                    eerlijk zijn dat als je beweert dat 11er een uitgemolken concept is dat je met een Lambo gewoon een Audi rijdt onder italiaans design.

Daarnaast, als je het hebt over niet 10x per dag zien rondbollen, koop dan een Trabant of ne
                                    Right ..............

Ik ga niet beginnen alle elferkes edities op te noemen want dan zijn we morgen nog bezig. Daar hebben we het trouwens nog al eens over gehad.

Het kan zijn dat je ergens woont/werkt waar er R8-eigenaren zitten maar qua exclusiviteit kan een 911 nog niet aan de R8 tippen.

Zeggen dat met een Lambo rijden hetzelfde is als rijden met een Audi onder Italiaans design betekent gewoon dat je nog niet met beide gereden hebt

Comment

• Ik onderschat hem niet en zou hem graag snel eens aan de tand voelen. Wat me stoort is dat de tot nu toe verschenen testen bleek dat de rijders nooit de, door Ferrari, doorgegeven tijden konden realiseren. Vandaar dat je zal lezen: volgens Ferrari, de door Ferrari opgegeven tijden etc.....
                                      Hier en daar durft iemand het toch aan om te vermelden dat ze het niet haalden in realiteit.

Hij rijdt zeker fantastisch (volgens wat ik er van lees), maar in die prijsklasse verwacht ik dat hij, pakweg een 911 turbo galant in de wind zet. Wat niet gebeurd....
                                      En dan zwijgen we over de afwerkingskwaliteit.

Audi R8. Toegegeven dat de V8 eigenlijk niet echt een fantasische wagen is (in zijn klasse) en idd miss een van de minder presterende wagens is in die klasse.
                                      Dat "foutje" zetten ze nu recht met de V10. Om naar te kijken: ik ben hem persoonlijk snel moe gezien.
                                      Een lijn van een 911) blijft boeien. Zelfs na jaren.
                                      Dat wil ik nog zien van zo een R8.
                                      Natuurlijk allemaal persoonlijke mening. Ik heb zeker niet het grote gelijk
                                      Last edited by Jokke_vlo; 07/12/2009, 13:15.

Comment

Ik onderschat hem niet en zou hem graag snel eens aan de tand voelen. Wat me stoort is dat de tot nu toe verschenen testen bleek dat de rijders nooit de, door Ferrari, doorgegeven tijden konden realiseren. Vandaar dat je zal lezen: volgens Ferrari, de door Ferrari opgegeven tijden etc.....
                                        Hier en daar durft iemand het toch aan om te vermelden dat ze het niet haalden in realiteit.

Hij rijdt zeker fantastisch (volgens wat ik er van lees), maar in die prijsklasse verwacht ik dat hij, pakweg een 911 turbo galant in de wind zet. Wat niet gebeurd....
                                        En dan zwijgen we over de afwerkingskwaliteit.
                                        De 2nd gen 997 turbo zullen er niet veel te kakken zetten denk ik. Hij is dan ook de allernieuwste ontwikkeling en pakt uit met monsterprestaties. Alleen dat ander belachelijk geval van Ferrari ( 458 ) zal hem op dat niveau kunnen verslaan ... ALS de nummertjes van Ferrari deze keer wel kloppen natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                                          Inderdaad, Porsche all the way, Panamera & 911, en meer heb je niet nodig

Wordt het niet eens tijd dat wij u bannen van het porsche lovers topic

Comment

Working...
                                          X