Om nog maar van die achterlichten/uitlaat te zwijgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenNie mis , maar toch zie ik de Panamera het liefst in een zwart exterieur kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk persoonlijk ook.
Deze week al 3 maal dezelfde Panamera ( zwart exterieur ) tegen gekomen hier in het dorp , hopelijk kom ik hem nog tegen zodat ik eens een foto kan nemen ervan
Panamera
Binnen een jaarke of 3 op de 2de-handsmarkt in Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Hou schoon ne 5 reeks en zet er ne 911 naast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls uwe droom ne Porsche is, dan toch ni den deze he man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls uwe droom ne Porsche is, dan toch ni den deze he man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMet een diesel.
Momenteel zou mijn voorkeur gaan naar een Panamera ipv een 911.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn dat ding gaat dan nog niet eens echt vooruit.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDas nu ook ni waar he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichtengewoon direct rechts, dat is zelfs geen vraag.....
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAudi of Kever ... moeilijk.
Geef mij de R8 maar. 911 is ondertussen uitgemolken dankuwel.
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenIk ga denk ik ook voor de R8.
Omdat je die niet op elke straathoek ziet staan bij wijze van spreken
Maar indien er een V10 stond tegen een GT3 RS of GT2
Dan koos ik zonder twijfel voor de PorscheOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenTime will tell
R8 V8 is TRAAAAAAGGGGGGGG!!!!!
Maar je ziet hem idd niet 10 keer per dag rondbollen zoals een 911.
en als je V10 koopt, dat is gewoon nen gedownsizede Lambo, komaan seg ...
Een lambo is trouwens ook totaal niet meer italiaans, enkel design, dat is gewoon een
audi met betere looks. Het zijn leuke wagens die Lambo's, maar je moet gewoon wel
eerlijk zijn dat als je beweert dat 11er een uitgemolken concept is dat je met een Lambo gewoon een Audi rijdt onder italiaans design.
Daarnaast, als je het hebt over niet 10x per dag zien rondbollen, koop dan een Trabant of ne
Lada, dan zijt ge NOG exclusiever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenToch niet echt "top" he. Voor mij geen passende prestaties voor dit merk. Waarbij dan ook niemand nog eens de opgegeven prestaties er kan uithalen !
en wat bedoel je met dat laatste?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenHier in de buurt zie ik dagdagelijks van die lelijke witte R8's rijden ... BORING...
Een lambo is trouwens ook totaal niet meer italiaans, enkel design, dat is gewoon een
audi met betere looks. Het zijn leuke wagens die Lambo's, maar je moet gewoon wel
eerlijk zijn dat als je beweert dat 11er een uitgemolken concept is dat je met een Lambo gewoon een Audi rijdt onder italiaans design.
Daarnaast, als je het hebt over niet 10x per dag zien rondbollen, koop dan een Trabant of ne
Ik ga niet beginnen alle elferkes edities op te noemen want dan zijn we morgen nog bezig. Daar hebben we het trouwens nog al eens over gehad.
Het kan zijn dat je ergens woont/werkt waar er R8-eigenaren zitten maar qua exclusiviteit kan een 911 nog niet aan de R8 tippen.
Zeggen dat met een Lambo rijden hetzelfde is als rijden met een Audi onder Italiaans design betekent gewoon dat je nog niet met beide gereden hebt
Comment
-
Ik onderschat hem niet en zou hem graag snel eens aan de tand voelen. Wat me stoort is dat de tot nu toe verschenen testen bleek dat de rijders nooit de, door Ferrari, doorgegeven tijden konden realiseren. Vandaar dat je zal lezen: volgens Ferrari, de door Ferrari opgegeven tijden etc.....
Hier en daar durft iemand het toch aan om te vermelden dat ze het niet haalden in realiteit.
Hij rijdt zeker fantastisch (volgens wat ik er van lees), maar in die prijsklasse verwacht ik dat hij, pakweg een 911 turbo galant in de wind zet. Wat niet gebeurd....
En dan zwijgen we over de afwerkingskwaliteit.
Audi R8. Toegegeven dat de V8 eigenlijk niet echt een fantasische wagen is (in zijn klasse) en idd miss een van de minder presterende wagens is in die klasse.
Dat "foutje" zetten ze nu recht met de V10. Om naar te kijken: ik ben hem persoonlijk snel moe gezien.
Een lijn van een 911) blijft boeien. Zelfs na jaren.
Dat wil ik nog zien van zo een R8.
Natuurlijk allemaal persoonlijke mening. Ik heb zeker niet het grote gelijkLast edited by Jokke_vlo; 07/12/2009, 13:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIk onderschat hem niet en zou hem graag snel eens aan de tand voelen. Wat me stoort is dat de tot nu toe verschenen testen bleek dat de rijders nooit de, door Ferrari, doorgegeven tijden konden realiseren. Vandaar dat je zal lezen: volgens Ferrari, de door Ferrari opgegeven tijden etc.....
Hier en daar durft iemand het toch aan om te vermelden dat ze het niet haalden in realiteit.
Hij rijdt zeker fantastisch (volgens wat ik er van lees), maar in die prijsklasse verwacht ik dat hij, pakweg een 911 turbo galant in de wind zet. Wat niet gebeurd....
En dan zwijgen we over de afwerkingskwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenInderdaad, Porsche all the way, Panamera & 911, en meer heb je niet nodig
Wordt het niet eens tijd dat wij u bannen van het porsche lovers topic
Hier in de buurt zie ik dagdagelijks van die lelijke witte R8's rijden ... BORING...
Comment
Comment