Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
    ik zal maar geen filmpkes plaatsen van de f355 in het porsche-topic
    Kom, ksshht ! Weg!
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Niks gaat boven dit: op 1 minuut

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
        Qua sound volledig gelijk ! alhoewel een turbo ook wel lekker klinkt , maar dat is persoonlijke voorkeur hé ... Ik vind dat je Ferrari en Porsche bijna niet kan vergelijken op veel vlakken, beide merken streven andere idealen na, dat is hoe ik het zie
        Zo is het eigenlijk ja

Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
        Die heeft wel eene turbo en ik zal maar geen filmpkes plaatsen van de f355 in het porsche-topic
        F50 heeft geen turbo

Comment

• Ale nu een atmosferische v8 heeft toch alles qua sound die mooie ronk in lage toeren die brul in het middendeel en dat rauwe gejank in hoge toeren.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Een F430 heeft absoluut geen 'ronk' in lage toeren.

Dat krijst gewoon, vanaf dat dat stationair draait tot aan z'n redline.

Comment

• F430 krijst niet imo.

355 wel. 430 is veel dieper en meer bass.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Een F430 heeft absoluut geen 'ronk' in lage toeren.

Dat krijst gewoon, vanaf dat dat stationair draait tot aan z'n redline.
                Ik heb nog nooit een f430 van dichtbij gehoord maar met een 355 was het zo
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Snel dat Ferrari-gedoe vergeten:

Much Better !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Snel dat Ferrari-gedoe vergeten:

Much Better !
                    sinds ik forza3 speel begin ik meer en meer fan te worden van porsche zo een gt3 rs
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

sinds ik forza3 speel begin ik meer en meer fan te worden van porsche zo een gt3 rs
                      Same here.
                      Ik heb er eentje in 't wit met zwarte striping. getuned naar S645. Dikkere banden eronder, camber beetje negatiever gezet en gaan.
                      MAssaz grip en als hij schuift O ZO makkelijk op te vangen

Comment

• Nog eentje :

Bron: Autogids nr 781, 30 september 2009

"Prestaties: Ferrari belooft een sprint naar 100km/h in minder dan 4 seconden en 12.2 en 22.1 seconden voor respectievelijk de 400 en 1.000 meter vanuit stilstand, wat uitstekende tijden zijn. Onze auto deed over diezelfde oefeningen 4.5 / 12.7 en 22.7 seconden.
                        Het verschil is te wijten aan de launch control (linkse knop op de middentunnel), die onmisbaar is om met het gaspedaal tegen de vloer getrapt te kunnen wegrijden met een gerobotiseerde versnellingsbak. Dit systeem dat de auto uit de startblokken moet katapulteren, blijft erg vriendelijk voor de mechaniek en laat de achterwielen niet slippen, wat onze auto 0.5 tot 0.7 seconden kost. Waarschijnlijk voert de fabriek zijn acceleratietests uit met een "gespierdere" launch control of met de manuele versnellingsbak, die nog niet op de markt is. Het vervelendste is nog dat Ferrari WEIGERT om een duidelijke uitleg te geven."

Lees het laatste nummer eens met de test van de nieuwe 911

......"meer nog al onze collega redacteuren bleven ruim onder de 3.7 seconden die Porsche opgeeft....."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          Nog eentje :

Bron: Autogids nr 781, 30 september 2009

"Prestaties: Ferrari belooft een sprint naar 100km/h in minder dan 4 seconden en 12.2 en 22.1 seconden voor respectievelijk de 400 en 1.000 meter vanuit stilstand, wat uitstekende tijden zijn. Onze auto deed over diezelfde oefeningen 4.5 / 12.7 en 22.7 seconden.
                          Het verschil is te wijten aan de launch control (linkse knop op de middentunnel), die onmisbaar is om met het gaspedaal tegen de vloer getrapt te kunnen wegrijden met een gerobotiseerde versnellingsbak. Dit systeem dat de auto uit de startblokken moet katapulteren, blijft erg vriendelijk voor de mechaniek en laat de achterwielen niet slippen, wat onze auto 0.5 tot 0.7 seconden kost. Waarschijnlijk voert de fabriek zijn acceleratietests uit met een "gespierdere" launch control of met de manuele versnellingsbak, die nog niet op de markt is. Het vervelendste is nog dat Ferrari WEIGERT om een duidelijke uitleg te geven."

Lees het laatste nummer eens met de test van de nieuwe 911

......"meer nog al onze collega redacteuren bleven ruim onder de 3.7 seconden die Porsche opgeeft....."
                          Meer dan genoeg bindend bewijs naar mijn mening

Comment

Ik heb nog nooit een f430 van dichtbij gehoord maar met een 355 was het zo
                            Kan zijn.

Ik weet alleen dat ik de F430 en F360 by far de slechts klinkende ferrari's aller tijden vind. Echt erg spijtig imo, want ongetwijfeld rijden die dingen magistraal.

Als je dan vergelijkt met hun voorgangers (355, 348, etc.), is dat toch een teleurstelling.

Anyway, vooraleer iedereen hier denkt dat ik een Ferrari-hater ben: niet zo eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

PUTAIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Das de turbo? Die zou 3.4 moeten doen

Comment

Kan zijn.

Ik weet alleen dat ik de F430 en F360 by far de slechts klinkende ferrari's aller tijden vind. Echt erg spijtig imo, want ongetwijfeld rijden die dingen magistraal.

Als je dan vergelijkt met hun voorgangers (355, 348, etc.), is dat toch een teleurstelling.

Anyway, vooraleer iedereen hier denkt dat ik een Ferrari-hater ben: niet zo eigenlijk.
                                  360 ok, maar een f430 klinkt echt wel zeer goed

Comment

Das de turbo? Die zou 3.4 moeten doen

Met PDK.

Manueel 3.7.

Comment

360 ok, maar een f430 klinkt echt wel zeer goed

Nja, vind ik echt niet. Heb zo'n ding al meermaals voorbij m'n neus zien rijden/accelereren, en ik krijg gewoon hoofdpijn van dat lawaai.

Comment

Nja, vind ik echt niet. Heb zo'n ding al meermaals voorbij m'n neus zien rijden/accelereren, en ik krijg gewoon hoofdpijn van dat lawaai.
                                        Vind je het ook irritant als een babe in lingerie voor de tv staat?

Zal een kwestie van voorkeur zijn dan. Maar ik vind ook elke porsche wel goed klinken hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Same here.
                                          Ik heb er eentje in 't wit met zwarte striping. getuned naar S645. Dikkere banden eronder, camber beetje negatiever gezet en gaan.
                                          MAssaz grip en als hij schuift O ZO makkelijk op te vangen
                                          Jah echt man die limiet ligt zo ver met de scuderia ben ik direct aan het schuiven
                                          het enigste minpuntje is de sound zeker als ik hoor wat uit die gt2 komt
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X