Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua sound volledig gelijk ! alhoewel een turbo ook wel lekker klinkt , maar dat is persoonlijke voorkeur hé ... Ik vind dat je Ferrari en Porsche bijna niet kan vergelijken op veel vlakken, beide merken streven andere idealen na, dat is hoe ik het zie
sinds ik forza3 speel begin ik meer en meer fan te worden van porsche zo een gt3 rs
Same here.
Ik heb er eentje in 't wit met zwarte striping. getuned naar S645. Dikkere banden eronder, camber beetje negatiever gezet en gaan.
MAssaz grip en als hij schuift O ZO makkelijk op te vangen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
"Prestaties: Ferrari belooft een sprint naar 100km/h in minder dan 4 seconden en 12.2 en 22.1 seconden voor respectievelijk de 400 en 1.000 meter vanuit stilstand, wat uitstekende tijden zijn. Onze auto deed over diezelfde oefeningen 4.5 / 12.7 en 22.7 seconden.
Het verschil is te wijten aan de launch control (linkse knop op de middentunnel), die onmisbaar is om met het gaspedaal tegen de vloer getrapt te kunnen wegrijden met een gerobotiseerde versnellingsbak. Dit systeem dat de auto uit de startblokken moet katapulteren, blijft erg vriendelijk voor de mechaniek en laat de achterwielen niet slippen, wat onze auto 0.5 tot 0.7 seconden kost. Waarschijnlijk voert de fabriek zijn acceleratietests uit met een "gespierdere" launch control of met de manuele versnellingsbak, die nog niet op de markt is. Het vervelendste is nog dat Ferrari WEIGERT om een duidelijke uitleg te geven."
Lees het laatste nummer eens met de test van de nieuwe 911
......"meer nog al onze collega redacteuren bleven ruim onder de 3.7 seconden die Porsche opgeeft....."
"Prestaties: Ferrari belooft een sprint naar 100km/h in minder dan 4 seconden en 12.2 en 22.1 seconden voor respectievelijk de 400 en 1.000 meter vanuit stilstand, wat uitstekende tijden zijn. Onze auto deed over diezelfde oefeningen 4.5 / 12.7 en 22.7 seconden.
Het verschil is te wijten aan de launch control (linkse knop op de middentunnel), die onmisbaar is om met het gaspedaal tegen de vloer getrapt te kunnen wegrijden met een gerobotiseerde versnellingsbak. Dit systeem dat de auto uit de startblokken moet katapulteren, blijft erg vriendelijk voor de mechaniek en laat de achterwielen niet slippen, wat onze auto 0.5 tot 0.7 seconden kost. Waarschijnlijk voert de fabriek zijn acceleratietests uit met een "gespierdere" launch control of met de manuele versnellingsbak, die nog niet op de markt is. Het vervelendste is nog dat Ferrari WEIGERT om een duidelijke uitleg te geven."
Lees het laatste nummer eens met de test van de nieuwe 911
......"meer nog al onze collega redacteuren bleven ruim onder de 3.7 seconden die Porsche opgeeft....."
Ik heb nog nooit een f430 van dichtbij gehoord maar met een 355 was het zo
Kan zijn.
Ik weet alleen dat ik de F430 en F360 by far de slechts klinkende ferrari's aller tijden vind. Echt erg spijtig imo, want ongetwijfeld rijden die dingen magistraal.
Als je dan vergelijkt met hun voorgangers (355, 348, etc.), is dat toch een teleurstelling.
Anyway, vooraleer iedereen hier denkt dat ik een Ferrari-hater ben: niet zo eigenlijk.
Ik weet alleen dat ik de F430 en F360 by far de slechts klinkende ferrari's aller tijden vind. Echt erg spijtig imo, want ongetwijfeld rijden die dingen magistraal.
Als je dan vergelijkt met hun voorgangers (355, 348, etc.), is dat toch een teleurstelling.
Anyway, vooraleer iedereen hier denkt dat ik een Ferrari-hater ben: niet zo eigenlijk.
Same here.
Ik heb er eentje in 't wit met zwarte striping. getuned naar S645. Dikkere banden eronder, camber beetje negatiever gezet en gaan.
MAssaz grip en als hij schuift O ZO makkelijk op te vangen
Jah echt man die limiet ligt zo ver met de scuderia ben ik direct aan het schuiven
het enigste minpuntje is de sound zeker als ik hoor wat uit die gt2 komt
Comment