Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Bende janetten.
    Says convertiboy!

Comment

• Alex, voel je nu toch eens altijd niet zo aangevallen. Telkens jij commentaar krijgt staan er meteen 2pagina's vol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
        Den andere
        Meer dan '' zet jij hier ook ni he
        Ik ben nie zo een ruziemaker of betweter ik lees rustig mee en geniet
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Says convertiboy!
          Look who's talking!

Comment

• Ik denk dat een GT3 op 70% rijden onmogelijk is zonder circuitlicentie en jaren ervaring.

Ik denk dat een 997 rijden op 70% onvoorstelbaar werken is. Ik zou nooit durven beweren dat ik dat kan.

Maar ik denk ook dat je op de openbare weg niet boven de 30% oid geraakt bij zo'n wagens. Zelf dat lijkt me al veel.

Allow me to edit: als je de verkeersregels min of meer respecteert.
            Er bestaan baantjes in de Ardennen of in de Eifelstreek waar het zeer fijn knallen is.
            Last edited by ; 11/12/2009, 16:23.

Comment

Dat zeg ik niet hé .
              Je moet men woorden niet verdraaien .
              Waar heb ik je woorden verdraaid?

Waarop fundeer jij je mening, op ervaring of op zaken die je gelezen hebt? Vermoedelijk het laatste en daar is helemaal niets mis mee, maar dan hoef je niet laten uit te schijnen alsof je ervaring hebt met Turbo's/GT3's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                Alex, voel je nu toch eens altijd niet zo aangevallen. Telkens jij commentaar krijgt staan er meteen 2pagina's vol.
                Dat is omdat de rest zich altijd moeit
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Tgoh, mannen... Zeveren ten top hé. Als ge niet geïnteresseerd zijt in wat Alexx zegt, negeer het dan.

i.p.v. 2 pagina's vol te lullen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Er bestaan baantjes in de Ardennen waar het zeer fijn knallen is.
                    Ohja!

Comment

• Edited my text out

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                        Ik denk dat een GT3 op 70% rijden onmogelijk is zonder circuitlicentie en jaren ervaring.

Ik denk dat een 997 rijden op 70% onvoorstelbaar werken is. Ik zou nooit durven beweren dat ik dat kan.

Maar ik denk ook dat je op de openbare weg niet boven de 30% oid geraakt bij zo'n wagens. Zelf dat lijkt me al veel.

Allow me to edit: als je de verkeersregels min of meer respecteert.
                        Er bestaan baantjes in de Ardennen of in de Eifelstreek waar het zeer fijn knallen is.
                        I get your point, maar is dat niet overdreven? 70% naar mijn mening is binnen z'n gripgrens, weg van de limiet.

Ik begrijp dat je bedoelt dat een GT3 z'n potentieel vééél verder rijkt dan 99% van z'n eigenaars, absoluut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Look who's talking!
                          Sad but true, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan

Comment

I get your point, maar is dat niet overdreven? 70% naar mijn mening is binnen z'n gripgrens, weg van de limiet.
                            Naar mijn mening niet. De gripgrens is voor mij ook niet het enige kenmerk om de limiet te bepalen.

Comment

Dat is inderdaad wat ik gelezen heb, en zoals ik zei: Ook al is de Turbo van een heeel ander orde dan de onze. Het gaat gewoon allemaal veel te makkelijk, wat moet dat dan niet bij een Turbo zijn ?
                              Ik denk niet dat iemand dat kan ontkennen. In de Turbo moet je enkel (hard) werken als je hem echt op de limiet rijdt
                              Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Denk je dat een GT3 moeilijk te rijden is op 70%?
                              Niet als je het clubsportpakket neemt van 4.560,45 Euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Niet als je het clubsportpakket neemt van 4.560,45 Euro!
                                Correctie!

Het clubsportpakket is "gratis", MAAR je moet wel de kuipjes van 4560,45 euro erbij nemen dan

Porsche-logica

Comment

Sad but true, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan
                                  Bij roadsters en elise-achtigen is dat normaal, maak je maar geen zorgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Wat een mega dik hok, als ik geld genoeg had kocht ik er een om in de tuin te zetten om nr te kijken

Comment

• Vraagje, iedereen spreekt over de Turbo en GT3 maar wat doet zo'n GT2 eigenlijk?
                                      Bedoel wel als je deze op track zet naast een GT3 bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                        Vraagje, iedereen spreekt over de Turbo en GT3 maar wat doet zo'n GT2 eigenlijk?
                                        Hij is 100 000 duurder en heeft 2 turbo's, wat denk je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                          Vraagje, iedereen spreekt over de Turbo en GT3 maar wat doet zo'n GT2 eigenlijk?
                                          Dat hangt van het manneke af.
                                          in theorie zou die rapper moeten zijn, of het in de praktijk lukt is een andere vraag want PAKKEN moeilijker te rijden.

Comment

Working...
                                          X