Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik wist niet dat je zo'n spoiler op een carrera 4s kon steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJammer van die automaat, lijkt me echt bagger.
En ik vraag me af of die wagens daadwerkelijk bij hem staan. Zo te zien gewoon zijn naam erop geplakt terwijl de auto's wsl ergens in DE of zo zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenAero pakket dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenToerke trekt wel vaker als hij zat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHoeveel foto's van auto's trek jij zo per week?
Teveel naar uw gedacht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenDeze week (denk ik ) 3 of 4 auto's ...
Teveel naar uw gedacht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTijdje terug tijdens de RMA-trackdays
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenTijdje terug tijdens de RMA-trackdays
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jasperr Bekijk BerichtenJe had beter links wat meer ruimte overgelaten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk BerichtenGT3 met schuifdak?
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDie heeft toch het clubsport-pakket?(rolkooi)? of betekent rolkooi niet automatisch clubsport?
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenKomt er nog een aanpassing van de GT2? Hij staat nl. al een tijdje niet meer op de cc van Porsche.
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEr is ook nog sprake van een GT2 RS...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat hangt van het manneke af.
in theorie zou die rapper moeten zijn, of het in de praktijk lukt is een andere vraag want PAKKEN moeilijker te rijden.
Maar waar zit dan dat prijsverschil?
Is dit hetzelfde chasis en ophanging als een GT3?
Comment
Comment