Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Hij is een beetje traag van begrip he, tegen zijn 80e zal hij ook wel een ferrari gekocht hebben, jammer voor hem.
    Als hij dan zijn imago totaal naar de klote wilt helpen, direct een 458 nemen, nog de meest smakeloze ferrari ook

Comment

• Koelsleuven op de neus vind ik maar niks. Wel een lekker kleurtje en ditto velgen.

Comment

• Kom op hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Iemand (ik denk Simoni?) heeft hier een tijdje geleden een link gepost met alle Porsche kleuren die er ooit geweest zijn, heeft iemand die nog?
          Ik heb hier een belachelijk lange lijst aan verschillende blauwsoorten bij Porsche gepost, maar die was niet compleet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
            Als hij dan zijn imago totaal naar de klote wilt helpen, direct een 458 nemen, nog de meest smakeloze ferrari ook
            California is lelijker, als hij met een testarossa af kwam zou pas grappig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten

Kom op hé
              Dit is een nieuwe met oude spoiler? Of een oude met nieuwe bumpers? Rede waarom dit zo gemaakt is?

Comment

• Volgens mij is dat een gewone carrera fl met gt3.2 achterkant...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  Een kleine selectie uit de soorten blauw bij Porsche

1. Acquamarin
                  2. Adria Blue
                  3. Adriatic
                  4. Aetna
                  5. Aga
                  6. Alaska
                  7. Albert
                  8. Amazon
                  9. Anaconda
                  10. Anniversary
                  11. Arrow
                  12. Azure Blue
                  13. Azurite Blue
                  14. Azzuro California
                  15. Bahama
                  16. Bali
                  17. Baltic
                  18. Cobalt
                  19. Copenhagen
                  20. Crystal
                  21. Diamond
                  22. Dove
                  23. Enmel
                  24. Estoril
                  25. Fountain
                  26. Gemini
                  27. Glacier
                  28. Gulf
                  29. Horizon
                  30. Iris Blue Pearl
                  31. Iridescent (928 color; haven't been able to find an example)
                  32. Lapis
                  33. Laguna
                  34. Lavender
                  35. Light Blue Metallic
                  36. Marathon
                  37. Marine
                  38. Maritime
                  39. Mauritius (a 1982 color; a Mauritius Blue Porsche eludes me)
                  40. Meissen
                  41. Metallic Blue
                  42. Mexico
                  43. Midnight
                  44. Minerva
                  45. Monoco
                  46. Nautical
                  47. Ocean
                  48. Olympic
                  49. Oslo
                  50. Ossi
                  51. Oxford
                  52. Pacific
                  53. Petrol
                  54. Prussian
                  55. Riviera
                  56. Royal
                  57. Saphire
                  58. Sky
                  59. Slate Blue
                  60. Slate Blue Metallic
                  61. Speedster Blue
                  62. Tahoe
                  63. Turquoise (There's been at least three shades of this color)
                  64. Turquoise Blue Metallic
                  65. Ultra
                  66. Venitian (AKA Venice Blue)
                  67. Violet ("Violet Blue Metallic" was offered on the 964 and Boxster; haven't been able to find an example)
                  68. Wakeboard
                  69. Zenith
                  70. Zircon

A.U.B

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                    A.U.B
                    Thanks!

Comment

Dit is een nieuwe met oude spoiler? Of een oude met nieuwe bumpers? Rede waarom dit zo gemaakt is?
                      Gewone Carrera voorbumper, Mk1 spoiler en Mk2 achterbumper, de reden van deze mengelmoes wil ik ook weten

Comment

California is lelijker, als hij met een testarossa af kwam zou pas grappig zijn.
                        Nja persoonlijk vind ik de California wat "mooier"
                        Ale bij de 458 is de neus lelijk, en bij de california de achterkant raar, maar dan vind ik de achterkant van de california knapper dan de voorkant van de 458, der is er echt ene uitgegleden bij het tekenen daarvan

Comment

Volgens mij is dat een gewone carrera fl met gt3.2 achterkant...
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                          Gewone Carrera voorbumper, Mk1 spoiler en Mk2 achterbumper, de reden van deze mengelmoes wil ik ook weten
                          Klopt is een gewone carrera, denk met het optionele aeropack waardoor hij de mk1 achterspoiler heeft, en daarna hebben ze dan de gt3 bumper er achteraan opgezet zeker. Dan nog een zwarte motorkap en een zwart dak om het nog iets meer te verpesten.

Comment

• Ik denk dat de basis de 997.2 is? daar is de Aerokit (nog) niet voor beschikbaar dacht ik...

Comment

Ik denk dat de basis de 997.2 is? daar is de Aerokit (nog) niet voor beschikbaar dacht ik...
                              Is een 2 ja, of ze het al verkopen weet ik niet maar het was toch al bekend dat hij dan met dezelfde achterspoiler komt als die van het pre fl aero pack?

Comment

Klopt is een gewone carrera, denk met het optionele aeropack waardoor hij de mk1 achterspoiler heeft, en daarna hebben ze dan de gt3 bumper er achteraan opgezet zeker. Dan nog een zwarte motorkap en een zwart dak om het nog iets meer te verpesten.
                                En dan nog de centrale GT3-uitlaat en hoppakee, verklote-porsche-total
                                Een standaard Carrera is al mooi genoeg, dit is gewoon jhonny gedrag

Comment

Is een 2 ja, of ze het al verkopen weet ik niet maar het was toch al bekend dat hij dan met dezelfde achterspoiler komt als die van het pre fl aero pack?

Inderdaad

Comment

• Maar mijn theorie klopt niet want hij heeft de aero-voorbumper niet, echt wat samenraapsels dus, hopelijk kostte het niet meer dan een echte gt3

Comment

Maar mijn theorie klopt niet want hij heeft de aero-voorbumper niet
                                      Inderdaad, die kit is nog niet leverbaar dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jasperr Bekijk Berichten
                                        2 Prachtige foto's !
                                        En wat een zalige kleur op die GT3
                                        Prachtig? Ik vind die foto's niet om aan te zien met dat gigantisch overdreven HDR-effect. Zonde van de auto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Neenee, gebrek aan karakter en vooruitdenken bij de designers noemt dat. Ofterwel in 1 woord: klootloos.
                                          Neeje, zodanig veel karakter dat die typische karaktertrek en grenzeloos mooie design steeds weer terug komt, in elke 911.... de onvergelijkbare sensatie, de tijdloze welvingen, de sexy heupen, steeds opnieuw dat exclusieve gevoel en die rotsvaste elegantie...zeg nu zelf, de 911 is niet alleen een icoon maar ook "une oeuvre d'art"....om nog maar te zwijgen van de aantrekkingskracht op vrouwen en de onvermijdbare natte slipjes van de co-pilotes.....zoiets kan alleen in een 911 ! Big cohones dus....

Je hebt natuurlijk ook bepaalde aziatische auto's die geen voorganger hebben en die ook geen opvolger zullen hebben, bij gebrek aan...

Hi five

Comment

Working...
                                          X