Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIemand (ik denk Simoni?) heeft hier een tijdje geleden een link gepost met alle Porsche kleuren die er ooit geweest zijn, heeft iemand die nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenAls hij dan zijn imago totaal naar de klote wilt helpen, direct een 458 nemen, nog de meest smakeloze ferrari ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
Kom op hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEen kleine selectie uit de soorten blauw bij Porsche
1. Acquamarin
2. Adria Blue
3. Adriatic
4. Aetna
5. Aga
6. Alaska
7. Albert
8. Amazon
9. Anaconda
10. Anniversary
11. Arrow
12. Azure Blue
13. Azurite Blue
14. Azzuro California
15. Bahama
16. Bali
17. Baltic
18. Cobalt
19. Copenhagen
20. Crystal
21. Diamond
22. Dove
23. Enmel
24. Estoril
25. Fountain
26. Gemini
27. Glacier
28. Gulf
29. Horizon
30. Iris Blue Pearl
31. Iridescent (928 color; haven't been able to find an example)
32. Lapis
33. Laguna
34. Lavender
35. Light Blue Metallic
36. Marathon
37. Marine
38. Maritime
39. Mauritius (a 1982 color; a Mauritius Blue Porsche eludes me)
40. Meissen
41. Metallic Blue
42. Mexico
43. Midnight
44. Minerva
45. Monoco
46. Nautical
47. Ocean
48. Olympic
49. Oslo
50. Ossi
51. Oxford
52. Pacific
53. Petrol
54. Prussian
55. Riviera
56. Royal
57. Saphire
58. Sky
59. Slate Blue
60. Slate Blue Metallic
61. Speedster Blue
62. Tahoe
63. Turquoise (There's been at least three shades of this color)
64. Turquoise Blue Metallic
65. Ultra
66. Venitian (AKA Venice Blue)
67. Violet ("Violet Blue Metallic" was offered on the 964 and Boxster; haven't been able to find an example)
68. Wakeboard
69. Zenith
70. Zircon
A.U.B
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDit is een nieuwe met oude spoiler? Of een oude met nieuwe bumpers? Rede waarom dit zo gemaakt is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenCalifornia is lelijker, als hij met een testarossa af kwam zou pas grappig zijn.
Ale bij de 458 is de neus lelijk, en bij de california de achterkant raar, maar dan vind ik de achterkant van de california knapper dan de voorkant van de 458, der is er echt ene uitgegleden bij het tekenen daarvan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenVolgens mij is dat een gewone carrera fl met gt3.2 achterkant...Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenGewone Carrera voorbumper, Mk1 spoiler en Mk2 achterbumper, de reden van deze mengelmoes wil ik ook weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk denk dat de basis de 997.2 is? daar is de Aerokit (nog) niet voor beschikbaar dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenKlopt is een gewone carrera, denk met het optionele aeropack waardoor hij de mk1 achterspoiler heeft, en daarna hebben ze dan de gt3 bumper er achteraan opgezet zeker. Dan nog een zwarte motorkap en een zwart dak om het nog iets meer te verpesten.
Een standaard Carrera is al mooi genoeg, dit is gewoon jhonny gedrag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIs een 2 ja, of ze het al verkopen weet ik niet maar het was toch al bekend dat hij dan met dezelfde achterspoiler komt als die van het pre fl aero pack?
Inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenMaar mijn theorie klopt niet want hij heeft de aero-voorbumper niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jasperr Bekijk Berichten2 Prachtige foto's !
En wat een zalige kleur op die GT3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, gebrek aan karakter en vooruitdenken bij de designers noemt dat. Ofterwel in 1 woord: klootloos.
Je hebt natuurlijk ook bepaalde aziatische auto's die geen voorganger hebben en die ook geen opvolger zullen hebben, bij gebrek aan...
Hi five
Comment
Comment