Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
    Neeje, zodanig veel karakter dat die typische karaktertrek en grenzeloos mooie design steeds weer terug komt, in elke 911.... de onvergelijkbare sensatie, de tijdloze welvingen, de sexy heupen, steeds opnieuw dat exclusieve gevoel en die rotsvaste elegantie...zeg nu zelf, de 911 is niet alleen een icoon maar ook "une oeuvre d'art"....om nog maar te zwijgen van de aantrekkingskracht op vrouwen en de onvermijdbare natte slipjes van de co-pilotes.....zoiets kan alleen in een 911 ! Big cohones dus....

    Je hebt natuurlijk ook bepaalde aziatische auto's die geen voorganger hebben en die ook geen opvolger zullen hebben, bij gebrek aan...

    Hi five
    ROFL!

    Man man man ... ik weet miljaar niet waaraan te beginnen hier!
    Dees is zo scheef dat het niet meer recht te krijgen is.

    Het enige dat ik hierop kan zeggen is: "Ik hoop dat het leuk leven is in uw klein wereldje."

    Comment


    • Geen voorganger en geen opvolger.

      Natte slipjes ....

      Comment


      • Neen, dees is gewoon te goed.

        Comment


        • Ik log af want deze voorzet is gewoon niet realistisch.

          Comment




          • Lekker!, maar wel geen nat slipje...
            U hoeft dit niet te lezen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Ik log af want deze voorzet is gewoon niet realistisch.
              Ik was net naar een van de "foute CD's" aan het luisteren ook Gesellig

              Slaapwel en hopelijk kan ik uw Datsun ooit eens in het echt bekijken

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                Neen, dees is gewoon te goed.
                Ja, ik kan er ook niet aandoen dat ik je vroegere 911 subliem vond en de Lambo gewoon extravagant en super exclusief ! Gelukkig heb je die nog !

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                  Ik was net naar een van de "foute CD's" aan het luisteren ook Gesellig

                  Slaapwel en hopelijk kan ik uw Datsun ooit eens in het echt bekijken
                  Dan is het u vergeven

                  Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                  Ja, ik kan er ook niet aandoen dat ik je vroegere 911 subliem vond en de Lambo gewoon extravagant en super exclusief ! Gelukkig heb je die nog !
                  Zwaar overroepen. Ding rammelde bekanst uit elkaar!
                  De Lambo staat nu een beetje weg te kwijnen onder het Japanse geweld. Maar als ie buiten komt dan zal men het geweten hebben

                  Comment


                  • Iets moeten verkopen omdat je er niet tegoei kunt mee rijden zorgt duidelijk voor complexen.
                    2.0 JTDm

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                      Iets moeten verkopen omdat je er niet tegoei kunt mee rijden zorgt duidelijk voor complexen.
                      Ja want uit elkaar rammelen en kotsbeu zijn is hetzelfde als niet tegoei mee kunnen rijden

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Ja want uit elkaar rammelen en kotsbeu zijn is hetzelfde als niet tegoei mee kunnen rijden
                        Dat uit elkaar rammelen kan van teveel "tuning" zijn , dat kotsbeu zijn begrijp ik niet goed maar ik zou nooit ofte nimmer -zoals Haddock - durven beweren dat je niet met sportwagens kan rijden wel integendeel, amai nie...als je kiest voor het fascinerend design van een Lambo, de indrukwekkende prestaties de baas kunt en de extreme rijdynamiek kan verbinden met een intensiteit die alle zintuigen op scherp zet dan kan je volgens mij wel "tegoei" met nen otto rijden

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten



                          dit komt heel dicht bij de perfectie... fuck wat zeg ik, deze Porsche is de PERFECTIE
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            BOOOOOORINGGGGGG!!!

                            Gewoon een elferke met wat meer sper ende koppelinferentieel. Gelukkig dat ze hem links hebben gezet anders had hij gewoon niet genoeg opgevallen.
                            nu mogen ze mij 100 vragen welke van de 2 ik zou kiezen... ik neem 100 keer het 'elferke'.
                            Last edited by psycho dad; 16/12/2009, 00:46.
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

                            Comment




                            • 997 GT3 RS zijn hartje
                              U hoeft dit niet te lezen.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten


                                997 GT3 RS zijn hartje
                                Van welk merk is die uitlaat?

                                Comment


                                • Ik vermoed maatwerk. Selfmade titan krümmer.
                                  U hoeft dit niet te lezen.

                                  Comment


                                  • Fak dat klink goed!



                                    Een uur op de ring vastgestaan, maar die soms es horen en zien passeren maakte toch iets goed!

                                    Bestaan er trouwens ook gepersonaliseerde transitplaten?

                                    Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Lijkt alleen zoveel op zijn huidige..
                                      Een beetje toelichten....De bekende vorm van de 911 is in 35 jaar inderdaad nauwelijks veranderd..

                                      De Porsche 911 is de bekendste sportwagen van de Duitse autoproducent Porsche. Het uiterlijk van de auto is ontworpen door Ferdinand "Butzi" Porsche, kleinzoon van Ferdinand Porsche de oprichter van het merk Porsche. Op 12 september 1963 werd door Porsche het model 901 voor het eerst getoond aan het publiek op de autosalon van Frankfurt. Het nummer moest echter worden veranderd omdat Peugeot het merkrecht claimde op alle automodelnummers bestaande uit drie cijfers met een nul in het midden. Gekozen werd toen voor 911. De Porsche 911 kwam in 1964 op de markt met een 2.0 liter luchtgekoelde 6 cilinder motor die achterin was geplaatst en 130 PK leverde. Hiermee kon de 911 in 8,9 seconden optrekken van 0 tot 100 km/u.
                                      In de loop der jaren werd het modellengamma vergroot. Zo kwam in 1966 de 911S met 160 PK en in 1967 de Targa op de markt, genoemd naar de vele overwinningen van Porsche bij de Targa Florio races op Sicilië. Porsche combineerde bij deze uitvoering het gevoel van een cabriolet met de zekerheid van een rolbeugel. De eerste type's, softwindow genaamd, hadden een uitritsbare plastic achterruit. Vanaf 1969 werd er een vaste glazen achterruit geleverd. In 1968 werd de wielbasis met 56 mm verlengd om de wegligging te verbeteren.
                                      In de loop der jaren groeide de motorinhoud van 2,0 naar 2,2 en 2,4 liter. Altijd waren diverse uitvoeringen te krijgen. De standaard 'T' (110, 125, of 130pk), het comfortmodel 'E' (155 of 165pk) of de sportieve 'S' (160, 170, 180 of 190 pk). Voor modeljaar 1973 kwam de Carrera RS (Renn-Sport) uit met 2,7 liter motor en 210 PK. Deze was bedoeld voor de racerij maar kon ook op straat worden gebruikt. Alles was bij de RS in het werk gesteld om gewicht te reduceren. De RS is duidelijk te herkennen aan zijn kenmerkende spoiler, een zogenaamde "ducktail". De naam Carrera werd door Porsche voor het eerst gebruikt in 1955 om een klasse overwinning in de Carrera Panamericana van 1953 te herdenken. Carrera betekent "race" in het Spaans.
                                      Vanaf modeljaar 1974 waren de auto's uitgerust met een 2,7 liter motor, en hadden aluminium bumpers met harmonica rubbers aan de zijkant. Dit was noodzakelijk om te voldoen aan de Amerikaanse wetgeving op het gebied van veiligheid. Vanaf modeljaar 1976 werd de Porsche gebouwd van verzinkt staal om roesten tegen te gaan.
                                      In de turbo uitvoering van 1975 tot 1989 was het model bekend als 930; Hierna waren van 1989 tot en met 1992 alle 911 modellen, turbo en niet-turbo bekend als 964; in de periode 1993-1997 als 993 in de periode 1998-2004 als 996 en vanaf 2004 als 997.
                                      In de jaren negentig konden de luchtgekoelde motoren de vraag naar betere prestaties niet meer bijbenen en bovendien werd het steeds moeilijker om te voldoen aan de strenger wordende emissie-eisen. In 1998 werd de eerste watergekoelde Porsche 911 geïntroduceerd, onder de projectnaam 996. In 2004 werd de opvolger van de 996 gelanceerd de 997 met motoren met een cilinderinhoud van 3.6 liter en 3.8 liter voor de Carrera "S". In 2009 kwam de facelift van de 997 van de Carrera en Targa modellen. De gewone Carrera heeft nu 345pk en de 'S' 385pk. De 911 GT3 heeft 435 pk en de Porsche 911 turbo heeft 500 pk.

                                      Met dank aan wikipedia

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Fak dat klink goed!



                                        Een uur op de ring vastgestaan, maar die soms es horen en zien passeren maakte toch iets goed!

                                        Bestaan er trouwens ook gepersonaliseerde transitplaten?
                                        Aha, je hebt me gespot !!

                                        Comment


                                        • Zalig!

                                          Eindeloos respect. De perfecte kleur ook.


                                          Proficiat TuurBo!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X