Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk vind hem echt schitterend in al zijn filmpjes. Heel enthousiast, bekijkt het anders dan anders en het is fijn om naar te kijken.
Hilarisch, elke keer opnieuw.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk vind hem echt schitterend in al zijn filmpjes. Heel enthousiast, bekijkt het anders dan anders en het is fijn om naar te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZou je voor de comfy-kuipjes gaan?
Ben wel bang dat die kuipjes wat te breed uitvallen voor mij, dan lijken CGTkuipjes beter... Spijtig genoeg nog niet direct met elkaar kunnen vergelijken, heb wel in alletwee al eens gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBen wel bang dat die kuipjes wat te breed uitvallen voor mij, dan lijken CGTkuipjes beter...
Comment
-
@ Tuur:
Cup-spiegeltjes! (ooit mag jij mijn auto samenstellen )
Die CGT-kuipjes zijn echt voorzien op een slank figuur, maar dat maakt 't in uw geval net ideaal denk ik, en ze zijn een pak sexier dan de neerklapbare, imo.
Daarbij is 't niet echt opportuun neerklapbare te nemen als je toch een rolkooi hebt zitten vanachter.
Zijn die neerklapbare even duur als de CGT's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten@ Tuur:
Cup-spiegeltjes! (ooit mag jij mijn auto samenstellen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZijn die neerklapbare even duur als de CGT's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEen stuk goedkoper.
Desalniettemin, veel geiler wordt een stoel niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenWat is het verschil tussen de CGT en GT2 kuipen? Neerklapbaarheid?
Welke kuipen heeft die 997 GT3 van de vorige blz dan?
Ze hebben ook zijdelingse airbags, de reden waarom ze voordien in de VS enkel de adaptieve sportzetels konden krijgen in de GT3(RS).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDe CGT kosten 4961 euro (incl BTW)
De andere 3146 euro (incl BTW)
Zo'n megaverschil is dat nu ook weer niet
Comment
Comment