Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten

Zit er niet ver naast...
    Zou je voor de comfy-kuipjes gaan?

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        was da voor ne mongool
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ik vind hem echt schitterend in al zijn filmpjes. Heel enthousiast, bekijkt het anders dan anders en het is fijn om naar te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Ik vind hem echt schitterend in al zijn filmpjes. Heel enthousiast, bekijkt het anders dan anders en het is fijn om naar te kijken.
            ²²²²²²²²²²²²²

Hilarisch, elke keer opnieuw.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Ik vind hem echt schitterend in al zijn filmpjes. Heel enthousiast, bekijkt het anders dan anders en het is fijn om naar te kijken.
                Ik word er knettrgek van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Zou je voor de comfy-kuipjes gaan?
                  Ben ik nog niet uit, ben nog niet zo zeker dat die andere minder comfy zijn. De kuipen in de RS4 zijn ook zogezegd te hardcore voor dagelijks gebruik, terwijl ik ze nog een stuk beter vind (zowel qua comfort als qua steun) dan de adaptieve zetels in mijn 997.

Ben wel bang dat die kuipjes wat te breed uitvallen voor mij, dan lijken CGTkuipjes beter... Spijtig genoeg nog niet direct met elkaar kunnen vergelijken, heb wel in alletwee al eens gezeten.

Comment

• Die GT2 kuipen zitten imho quasi gelijk aan de adaptieve sportzetels, maar met een beetje meer steun.

Comment

Ben wel bang dat die kuipjes wat te breed uitvallen voor mij, dan lijken CGTkuipjes beter...
                      Je kan ook gewoon enorm veel vreten!

Comment

• @ Tuur:

Cup-spiegeltjes! (ooit mag jij mijn auto samenstellen )

Die CGT-kuipjes zijn echt voorzien op een slank figuur, maar dat maakt 't in uw geval net ideaal denk ik, en ze zijn een pak sexier dan de neerklapbare, imo.
                        Daarbij is 't niet echt opportuun neerklapbare te nemen als je toch een rolkooi hebt zitten vanachter.

Zijn die neerklapbare even duur als de CGT's?

Comment

@ Tuur:

Cup-spiegeltjes! (ooit mag jij mijn auto samenstellen )

Comment

Zijn die neerklapbare even duur als de CGT's?
                            Een stuk goedkoper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Een stuk goedkoper.
                              Obviously...

Desalniettemin, veel geiler wordt een stoel niet...

Comment

• Veel duurder ook niet, als je weet wat Porsche daar in aftermarket voor vraagt.

Comment

• Wat is het verschil tussen de CGT en GT2 kuipen? Neerklapbaarheid?
                                  Welke kuipen heeft die 997 GT3 van de vorige blz dan?
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    Wat is het verschil tussen de CGT en GT2 kuipen? Neerklapbaarheid?
                                    Welke kuipen heeft die 997 GT3 van de vorige blz dan?
                                    De neerklapbaarheid, en ze zijn meer padded, die op de vorige pagina (die zwarte GT3?) zijn "GT2"-kuipen...

Ze hebben ook zijdelingse airbags, de reden waarom ze voordien in de VS enkel de adaptieve sportzetels konden krijgen in de GT3(RS).

Last edited by ; 28/12/2009, 14:42.

Comment

• CGT kuipen zijn die die porker hierboven post zijn lichter en duurder.

Comment

• De CGT kosten 4961 euro (incl BTW)
                                        De andere 3146 euro (incl BTW)

Zo'n megaverschil is dat nu ook weer niet

Comment

De CGT kosten 4961 euro (incl BTW)
                                          De andere 3146 euro (incl BTW)

Zo'n megaverschil is dat nu ook weer niet
                                          Daarvoor zou ik 't nu idd. ook niet laten...

Comment

Working...
                                          X