Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    De CGT kosten 4961 euro (incl BTW)
    De andere 3146 euro (incl BTW)

Zo'n megaverschil is dat nu ook weer niet
    Alles is relatief he Tuur. Ik vind dat toch een groot verschil. We zullen even afronden: 3000€ tov 5000€. Dat is toch zomaar even 66% prijsverschil.

En je moet maar eens horen wat zo een setje stoelen kost als je die achteraf wil kopen en de prijzen eens vergelijken

edith: voor dat prijsverschil heb je je dynamische motorsteunen en sport chrono pakket

Comment

• De CGT kuipen zijn oneindig veel mooier dan de GT2 stoelen ... En als het even kan in nomex ... of alcantara voor de luxueuze toets. Zolang het maar geen leder schuif-gevallen zijn.

Spijtig genoeg zijn ze beide erg duur ...

Comment

• Mooier zou mij in zo'n geval geen reet kunnen schelen. Sowieso Nomex, ja, maar de CGT's (de ééndelige carbon kuipjes) zitten imo veel beter dan de gewone (klapbare) kuipzetels. In die laatste zit je niet zo strak zoals je zou moeten in een kuipje, naar mijn mening. In de CGT's zit je echt rock solid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Mooier zou mij in zo'n geval geen reet kunnen schelen. Sowieso Nomex, ja, maar de CGT's (de ééndelige carbon kuipjes) zitten imo veel beter dan de gewone (klapbare) kuipzetels. In die laatste zit je niet zo strak zoals je zou moeten in een kuipje, naar mijn mening. In de CGT's zit je echt rock solid.
          Is er iets waar jij niet rock solid in zat, met die derrière?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Is er iets waar jij niet rock solid in zat, met die derrière?
            de Morgan, hij wou zelfs niet proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              de Morgan, hij wou zelfs niet proberen
              Gilles kan enorm koel zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Mooier zou mij in zo'n geval geen reet kunnen schelen. Sowieso Nomex, ja, maar de CGT's (de ééndelige carbon kuipjes) zitten imo veel beter dan de gewone (klapbare) kuipzetels. In die laatste zit je niet zo strak zoals je zou moeten in een kuipje, naar mijn mening. In de CGT's zit je echt rock solid.
                Klopt ook. die gt2 stoelen zijn half voor de "kuip-look" ontworpen, maar ook een pak praktischer als je nog op de baan je auto gebruikt.

Het grote voordeel blijft imho dat je daar toch 6-puntsgordels in kunt dragen, volgens mij moet je dan ook wel vast genoeg kunnen zitten in die dingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Gilles kan enorm koel zijn!
                  ma nee joh, die wil gewoon VEEEEEEEEEL knopkes om instellingen mee te veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Alles is relatief he Tuur. Ik vind dat toch een groot verschil. We zullen even afronden: 3000€ tov 5000€. Dat is toch zomaar even 66% prijsverschil.

En je moet maar eens horen wat zo een setje stoelen kost als je die achteraf wil kopen en de prijzen eens vergelijken

edith: voor dat prijsverschil heb je je dynamische motorsteunen en sport chrono pakket
                    Sport chrono is weggesmeten geld : is niet zoals op de Turbo of andere modellen waar het wel een invloed heeft op vermogen/koppel of zelfs gasrespons. Op de GT3 is dat gewoon een chronometer. Dan koop ik wel een Performancebox !

Trouwens, jij zou nu toch ook voor kuipjes gaan (gezien je commentaren op GT3's zonder clubsportpakket) ? Jammer dat 't topic van je GT3 weg is, dat had nog aardige quotes opgeleverd

Comment

Trouwens, jij zou nu toch ook voor kuipjes gaan (gezien je commentaren op GT3's zonder clubsportpakket) ? Jammer dat 't topic van je GT3 weg is, dat had nog aardige quotes opgeleverd
                      Kuipjes are the way forward!
                      Mijn GT3 zal er ook hebben! (ooit ..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                        Kuipjes are the way forward!
                        Mijn GT3 zal er ook hebben! (ooit ..)
                        CGTkuipjes + Nomex (clubsportpakket) : racier wordt 't niet in de cockpit van een GT3 (tenzij 't een CUP is ) en zo wil ik 't ook. Geen leder, geen domme chronometer, wel PCM om de snelwegritten te overleven met een goed muziekje en om 't circuit te vinden

Comment

• Die Nomex, wat is dat juist voor een materiaal? Ken ik eerlijk gezegd niet. En waar in het interieur is dat terug te vinden?

Als je geen leder neemt, in wat is de bovenzijde van het dashboard dan? Alcantara?

Comment

IMHO (met grote H, want ik heb het nog niet echt kunnen vergelijken) zit je in de "GT2" kuipen ook heel goed vast als je de 6-puntsgordels hebt, en is het voor circuitgebruik + straatgebruik misschien interessanter van GT2 kuipen te hebben + CS pakket (kwestie van in de parking nog uit de auto te geraken in de Kouter naast een X5 ofzo )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Die Nomex, wat is dat juist voor een materiaal? Ken ik eerlijk gezegd niet. En waar in het interieur is dat terug te vinden?

Als je geen leder neemt, in wat is de bovenzijde van het dashboard dan? Alcantara?
                              Brandvrije stof, de zetels zijn daarmee overtrokken.

En zonder leder, plastic he, zoals alle andere Porsches zonder leder.

Comment

Sport chrono is weggesmeten geld : is niet zoals op de Turbo of andere modellen waar het wel een invloed heeft op vermogen/koppel of zelfs gasrespons. Op de GT3 is dat gewoon een chronometer. Dan koop ik wel een Performancebox !
                                Zijn er modellen waar dat het vermogen beinvloedt?

Comment

CGTkuipjes + Nomex (clubsportpakket) : racier wordt 't niet in de cockpit van een GT3 (tenzij 't een CUP is ) en zo wil ik 't ook. Geen leder, geen domme chronometer, wel PCM om de snelwegritten te overleven met een goed muziekje en om 't circuit te vinden
                                  Ik wil dezelfde
                                  Al neem ik eerder een MK1 RS als een MK2 GT3

Comment

• Thanks!

En hmm, toch liever leder dan plastic in een GT3. Zelfs als het een 2de wagen is die quasi enkel dient om op circuit te rijden.Maakt het net iets leuker om op uw dashboard te kijken op de ritten van en naar circuit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      IMHO (met grote H, want ik heb het nog niet echt kunnen vergelijken) zit je in de "GT2" kuipen ook heel goed vast als je de 6-puntsgordels hebt, en is het voor circuitgebruik + straatgebruik misschien interessanter van GT2 kuipen te hebben + CS pakket (kwestie van in de parking nog uit de auto te geraken in de Kouter naast een X5 ofzo )
                                      Dan parkeer ik lekker aso en neem 2 plaatsen

Comment

Dan parkeer ik lekker aso en neem 2 plaatsen
                                        Als je naast een X5 gaat staan hoeft dat zelfs niet, want die heeft 9 kansen op 10 al 2 plaatsen ingenomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          Ik wil dezelfde
                                          Al neem ik eerder een MK1 RS als een MK2 GT3
                                          Oef, stel je voor dat we exact dezelfde zouden hebben, weg forumexclusiviteit ! Maar als je een RS kiest, dan zal 't al geen rode zijn

Comment

Working...
                                          X