Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Thanks!

En hmm, toch liever leder dan plastic in een GT3. Zelfs als het een 2de wagen is die quasi enkel dient om op circuit te rijden.Maakt het net iets leuker om op uw dashboard te kijken op de ritten van en naar circuit.
    Die stitching + alcantara onderkant dash is idd super-knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Oef, stel je voor dat we exact dezelfde zouden hebben, weg forumexclusiviteit ! Maar als je een RS kiest, dan zal 't al geen rode zijn
      No worries, ik heb niet genoeg poen :p
      Ik luis de uwe wel af ... ik had nog een ritje in de S te goed, remember :p

Comment

Oef, stel je voor dat we exact dezelfde zouden hebben, weg forumexclusiviteit ! Maar als je een RS kiest, dan zal 't al geen rode zijn
        aha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Zijn er modellen waar dat het vermogen beinvloedt?
          911 turbo en PAnamera turbo

Comment

Wordt het een rode?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Wordt het een rode?
              Vandaag in Knokke aan de Audi garage een rode R8 gezien

Ik zie niet zo graag de R8 maar in deze kleur was hem toch machtig mooi hoor

Sorry voor den off-topic guys

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                Vandaag in Knokke aan de Audi garage een rode R8 gezien

Ik zie niet zo graag de R8 maar in deze kleur was hem toch machtig mooi hoor

Sorry voor den off-topic guys
                Staat daar al een hele tijd, doet de R8 inderdaad er heel knap uit zien...
                Maar op een GT3 wil ik Riviera

Comment

• Heeft er soms iemand nog de link naar het filmpje van een Duitse test van de GT3 in flashy blauw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                    Staat daar al een hele tijd, doet de R8 inderdaad er heel knap uit zien...
                    Maar op een GT3 wil ik Riviera
                    En een Panamera 4S wit exterieur ook gezien in Knokke

Niet mooi

Comment

• een vriend van ne maat van mij zegt een nieuwe porsche te kopen binnenkort. Het zou de 1e zijn van België. tzou een 997 model zijn? Maar de facelift is nog maar net uit dus die zal het niet zijn. Nieuwe GT2 kan dat? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        een vriend van ne maat van mij zegt een nieuwe porsche te kopen binnenkort. Het zou de 1e zijn van België. tzou een 997 model zijn? Maar de facelift is nog maar net uit dus die zal het niet zijn. Nieuwe GT2 kan dat? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.
                        Enige dat ik me kan voorstellen zijn de Boxster Spyder, maar dat is geen 997
                        Of een GT3-RS

Comment

een vriend van ne maat van mij zegt een nieuwe porsche te kopen binnenkort. Het zou de 1e zijn van België. tzou een 997 model zijn? Maar de facelift is nog maar net uit dus die zal het niet zijn. Nieuwe GT2 kan dat? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.
                          GT3RS?
                          toevallig Bruno ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                            ik weet dat je geen 911 wilt, maar deze
                            toch eventjes hier quoten
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ge moet eens aan Wannes vragen hoe tof da is, zo ne 964 turbo

Comment

• Red is beautiful !!

Comment

Dat zal waarschijnlijk de sportsclassic of de nieuwe gt3-rs zijn denk ik?

Comment

en nog nen andere maat van ne goeie vriend zijne beste maat's broers zuster haar vaste vriend zegt dat hij ook ne Porsche gaat kopen, niet den eersten maar wel de schoonsten van Belgiê, maar er staat een dakske op de e in plaats van een trema, dat terzijde, maar ik heb ook nog steeds geen flauw idee wat het nu eigenlijk ooit eens zal worden, misschien zou het inderdaad wel een 997 model zijn of wie weet een 991 ?
                                    Last edited by ; 28/12/2009, 22:56. Reden: geen bla bla bla maar chocola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                                      en nog nen andere maat van ne goeie vriend zijne beste maat's broers zuster haar vaste vriend zegt dat hij ook ne Porsche gaat kopen, niet den eersten maar wel de schoonsten van Belgiê, maar er staat een dakske op de e in plaats van een trema, dat terzijde, maar ik heb ook nog steeds geen flauw idee wat het nu eigenlijk ooit eens zal worden, misschien zou het inderdaad wel een 997 model zijn of wie weet een 991 ?
                                      nee hoor persoon in kwestie heeft momenteel een cayenne turbo en heeft hiervoor ook al heel wat snel speelgoed gehad

Comment

Ge moet eens aan Wannes vragen hoe tof da is, zo ne 964 turbo
                                        hoezo? wie is wannes?

Comment

Ge moet eens aan Wannes vragen hoe tof da is, zo ne 964 turbo
                                          Die kostte misschien 35k, deze 78k... dan zou je 't kunnen weten

Comment

Working...
                                          X