Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOef, stel je voor dat we exact dezelfde zouden hebben, weg forumexclusiviteit ! Maar als je een RS kiest, dan zal 't al geen rode zijn
Ik luis de uwe wel af ... ik had nog een ritje in de S te goed, remember :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenOef, stel je voor dat we exact dezelfde zouden hebben, weg forumexclusiviteit ! Maar als je een RS kiest, dan zal 't al geen rode zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZijn er modellen waar dat het vermogen beinvloedt?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWordt het een rode?
Ik zie niet zo graag de R8 maar in deze kleur was hem toch machtig mooi hoor
Sorry voor den off-topic guys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenVandaag in Knokke aan de Audi garage een rode R8 gezien
Ik zie niet zo graag de R8 maar in deze kleur was hem toch machtig mooi hoor
Sorry voor den off-topic guys
Maar op een GT3 wil ik Riviera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenStaat daar al een hele tijd, doet de R8 inderdaad er heel knap uit zien...
Maar op een GT3 wil ik Riviera
Niet mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteneen vriend van ne maat van mij zegt een nieuwe porsche te kopen binnenkort. Het zou de 1e zijn van België. tzou een 997 model zijn? Maar de facelift is nog maar net uit dus die zal het niet zijn. Nieuwe GT2 kan dat? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.
Of een GT3-RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteneen vriend van ne maat van mij zegt een nieuwe porsche te kopen binnenkort. Het zou de 1e zijn van België. tzou een 997 model zijn? Maar de facelift is nog maar net uit dus die zal het niet zijn. Nieuwe GT2 kan dat? Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.
toevallig Bruno ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik weet dat je geen 911 wilt, maar deze
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichtenen nog nen andere maat van ne goeie vriend zijne beste maat's broers zuster haar vaste vriend zegt dat hij ook ne Porsche gaat kopen, niet den eersten maar wel de schoonsten van Belgiê, maar er staat een dakske op de e in plaats van een trema, dat terzijde, maar ik heb ook nog steeds geen flauw idee wat het nu eigenlijk ooit eens zal worden, misschien zou het inderdaad wel een 997 model zijn of wie weet een 991 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe moet eens aan Wannes vragen hoe tof da is, zo ne 964 turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGe moet eens aan Wannes vragen hoe tof da is, zo ne 964 turbo
Comment
Comment