Oorspronkelijk geplaatst door TDJ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.
Niet persoonlijk oppakken hé Fernand, 't is gewoon een algemene indruk, niet specifiek op jou bedoelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.
Niet persoonlijk oppakken hé Fernand, 't is gewoon een algemene indruk, niet specifiek op jou bedoelt.
Zo'n mooie kleur vind ik het ook niet eigenlijk. Op een GT3 liefst aquablauw of 'saai' grijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.
Andere kleuren die ik nog op m'n GT3 zou willen zijn een donker groen of een bordeaux.
Altijd dat muisgrijs, zwart of wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten30k is wel verdacht goedkoop voor een 996 4S, die hangen toch nog makkelijk rond de 40-50k met die kmstand ?U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenZalig filmpje van die blauwe GT3. Das de eerste keer dat ik een Duits autofilmpje volledig uitkijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDuitse autofilmpjes zijn de beste. Dat programma heet trouwens grip is veel van te vinden op youtube.
Ik herinner me een filmpje van Grip over de nieuwe Turbo, in MExico blauw trouwens...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenFout, 't is een filmpje van DSF motor
Das btw ook echt een leuk programma.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichtenmooie platen alex op je flickr vooral die nature shots zijn dope2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDrknauf, heb een paar foto's van je zien staan in Porsche-scene live. Knappe foto's!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenFotoshoot, Nog meer pics?
kan ik helaas niet maken jongens ik zou graag willen maar ze moeten nog in een magazine komen, die ene zien ze wel door de vingers hoop ik
Comment
Comment