Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• muziek op 'porsche on Ice' is de max
    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
      Paint to sample 997.2 GT3, Cobalt blauw:

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Cobalt beats aqua ...

Wat een magistrale kleur, toch. Op den duur "neem je genoegen" met aquablauw, "omdat het toch bijna hetzelfde" is, maar het is toch zo verdomde anders.

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
      Nog wat GT3 beauties

Best knap, 't velghart in koetswerkkleur en de velgrand in 't zilver. Like it.

Is dat nadien gedaan? Lijkt me niet meteen bij Porsche doenbaar, of valt zoiets ook onder de optie "velg in andere kleur"?

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Oftewel, zot zijn doet geen zeer.
      Vind ik niet. Zo'n auto koop je toch omdat je liefhebber bent? Zo'n auto zou ik kopen naar m'n volle goesting, en als ik m'n goesting niet vind in de kleuren die men aanbiedt, dan vind ik een meerprijs van 2% eigenlijk erg goed doenbaar om 'm dan in de kleur te hebben die wél helemaal m'n goesting is.

Oké, de discussie combalt-aqua is nu wel een moeilijke, ik vermoed dat ik ook niet met zekerheid zou kunnen zeggen welke van de twee het is als je me b.v. een motorkap toont in één van de twee kleuren. Maar misschien toch wel, en ik weet in ieder geval dat ik niet dezelfde "wow-feeling" heb als ik een aqua exemplaar zie dan bij een cobalt exemplaar.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      WHAT WHERE THEY SMOKING toen ze beslisten die wielkasverbreders met zichtbare vijzen vast te zetten
      Ik vind dat gigantisch knap. Altijd gevonden.

Los daarvan : de reden waarom dat zo is, is nochtans verrassend simpel. Dat men 't item ongewijzigd van 't circuit naar de homologatiemodellen liet doorstromen, vind ik super.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        WHAT WHERE THEY SMOKING toen ze beslisten die wielkasverbreders met zichtbare vijzen vast te zetten
        Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        Aiaiai.
        'k Heb het gezegd hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Vind ik niet. Zo'n auto koop je toch omdat je liefhebber bent? Zo'n auto zou ik kopen naar m'n volle goesting, en als ik m'n goesting niet vind in de kleuren die men aanbiedt, dan vind ik een meerprijs van 2% eigenlijk erg goed doenbaar om 'm dan in de kleur te hebben die wél helemaal m'n goesting is.
          Ik vind het idee van optieprijzen uit te drukken in % van de aankoopprijs van de auto nogal bizar. Omdat een auto 120K euro kost is 3000+€ voor een kleur ineens niet veel geld meer?

En het is nog een pak meer als het paint-to-sample is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            *smelt*

't Zijn zotte prijzen, maar anderzijds, liever zoiets dan een nieuwe 599 of LP640

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1

Blijft toch mijn droomkar numero uno

Comment

• Als ik ir_fuel was ik zou stilletjes uit deze draad verdwijnen. Durven zeggen dat die zichtbare vijzen niet kunnen. Stel je voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diet74 Bekijk Berichten
                Blijft toch mijn droomkar numero uno
                Mwah. 't Is en blijft ne, met zichtbare vijzen, opgeblazen kever (waar quasi den helft van den tijd niet mee te rijden valt).
                275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Gij zijt toch niet serieus hier he?
                  Toch wel.

Als je zoveel euro betaalt mag het er wat afgewerkter uitzien imho Racy of niet.
                  Een GT3RS is ook racy, maar toch afgewerkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Mwah. 't Is en blijft ne, met zichtbare vijzen, opgeblazen kever (waar quasi den helft van den tijd niet mee te rijden valt).
                    275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?
                    Audi R8?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Toch wel.

Als je zoveel euro betaalt mag het er wat afgewerkter uitzien imho Racy of niet.
                      Een GT3RS is ook racy, maar toch afgewerkt.
                      Das een beetje hetzelfde als zeggen dat een GT3 qua geluid wel fatsoenlijk gedempt mag zijn voor dat geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Das een beetje hetzelfde als zeggen dat een GT3 qua geluid wel fatsoenlijk gedempt mag zijn voor dat geld
                        dan moet je zeker geen nieuwe GT3 RS kopen, luider dan de Cup car

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk Berichten
                          Ik kreeg een mailtje van iemand die met ons Porschisten wil lachen!
                          Bekijk de video: http://www.hln.be/hln/nl/3807/Fun/video/detail/1049359/Porsche-On-Ice.dhtml
                          Precies ene die weggelopen is van de set van dossier K

Comment

• Die 993 GT2`s zijn inderdaad subliem. als ge die tegenkomt dan ist gewoon mondje open kwijlen

Comment

• *996-Achterkant-bui*

En dan ook vooral die 4S, maar vind geen foto's waar die brede achterkant goed op uitkomt.

Comment

• Nu toont ge wel ook de speciaaltjes die net knap zijn, normaal vind ik een 996 achterkant maar matig.

Comment

• Bij de 996 vind ik ook de 4S énorm knap. Die rode reflectorstrip maakt het gewoon af...

Comment

• Komaan Greg, de RVV winnen en dan kan je jezelf eens trakteren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Nu toont ge wel ook de speciaaltjes die net knap zijn, normaal vind ik een 996 achterkant maar matig.
                                      Das een feit, vd rest ben ik al veel minder fan, zeker de gewone Carrera kan me niet echt bekoren.

Comment

• 41k voor 96k kilometers? gaat dat eens halen!
                                        edit: het addertje moest ergens zitten hé, hij is van 2000...

Comment

Working...
                                        X