muziek op 'porsche on Ice' is de max
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenPaint to sample 997.2 GT3, Cobalt blauw:
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
Cobalt beats aqua ...
Wat een magistrale kleur, toch. Op den duur "neem je genoegen" met aquablauw, "omdat het toch bijna hetzelfde" is, maar het is toch zo verdomde anders.
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenNog wat GT3 beauties
Is dat nadien gedaan? Lijkt me niet meteen bij Porsche doenbaar, of valt zoiets ook onder de optie "velg in andere kleur"?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOftewel, zot zijn doet geen zeer.
Oké, de discussie combalt-aqua is nu wel een moeilijke, ik vermoed dat ik ook niet met zekerheid zou kunnen zeggen welke van de twee het is als je me b.v. een motorkap toont in één van de twee kleuren. Maar misschien toch wel, en ik weet in ieder geval dat ik niet dezelfde "wow-feeling" heb als ik een aqua exemplaar zie dan bij een cobalt exemplaar.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWHAT WHERE THEY SMOKING toen ze beslisten die wielkasverbreders met zichtbare vijzen vast te zetten
Los daarvan : de reden waarom dat zo is, is nochtans verrassend simpel. Dat men 't item ongewijzigd van 't circuit naar de homologatiemodellen liet doorstromen, vind ik super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWHAT WHERE THEY SMOKING toen ze beslisten die wielkasverbreders met zichtbare vijzen vast te zettenOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAiaiai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVind ik niet. Zo'n auto koop je toch omdat je liefhebber bent? Zo'n auto zou ik kopen naar m'n volle goesting, en als ik m'n goesting niet vind in de kleuren die men aanbiedt, dan vind ik een meerprijs van 2% eigenlijk erg goed doenbaar om 'm dan in de kleur te hebben die wél helemaal m'n goesting is.
En het is nog een pak meer als het paint-to-sample is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten*smelt*
't Zijn zotte prijzen, maar anderzijds, liever zoiets dan een nieuwe 599 of LP640
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
Blijft toch mijn droomkar numero uno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diet74 Bekijk BerichtenBlijft toch mijn droomkar numero uno
275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGij zijt toch niet serieus hier he?
Als je zoveel euro betaalt mag het er wat afgewerkter uitzien imho Racy of niet.
Een GT3RS is ook racy, maar toch afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMwah. 't Is en blijft ne, met zichtbare vijzen, opgeblazen kever (waar quasi den helft van den tijd niet mee te rijden valt).
275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToch wel.
Als je zoveel euro betaalt mag het er wat afgewerkter uitzien imho Racy of niet.
Een GT3RS is ook racy, maar toch afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenDas een beetje hetzelfde als zeggen dat een GT3 qua geluid wel fatsoenlijk gedempt mag zijn voor dat geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door christ Bekijk BerichtenIk kreeg een mailtje van iemand die met ons Porschisten wil lachen!
Bekijk de video: http://www.hln.be/hln/nl/3807/Fun/video/detail/1049359/Porsche-On-Ice.dhtml
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNu toont ge wel ook de speciaaltjes die net knap zijn, normaal vind ik een 996 achterkant maar matig.
Comment
Comment