Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • en het is een tiptraagtronic

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
      en het is een tiptraagtronic
      Vooral in de 996 was traag wel echt een begrip ja...

      Ik geloof dat 0-100 0.6seconden verschilde met de handgeschakelde

      Comment


      • 996 4S.

        Heerlijke sound... Dat geluid haal je ook meteen overal uit.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
          Prachtige kleur Jammer dat het een Tiptronic is..
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            Komaan Greg, de RVV winnen en dan kan je jezelf eens trakteren !

            Da's zeker dan Alhoewel, met het contract dat je dan het jaar daarna krijgt, kan je je wel nog iets anders aanschaffen ook denk ik

            Dromen

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten




              .

              cool deze pic ben ik nog samen met mark nog gaan laten ontwikkelen in een studio in amsterdam op een groot doek

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ik vind het idee van optieprijzen uit te drukken in % van de aankoopprijs van de auto nogal bizar. Omdat een auto 120K euro kost is 3000+€ voor een kleur ineens niet veel geld meer?
                Tuurlijk wel, maar als je in termen van budgetten gaat denken, voor zij die zo'n auto kopen, dan gaat dat zeker wel op. Dat je daarover nog discusseert ik vind dat zo vanzelfsprekend als wat. Hoe duurder de auto's, by the way, hoe groter het percentage optieprijzen in hun totale aankoopprijs zit, en Porsche loopt op dat vlak aan kop. Het is dus helemaal niet zo ongewoon, integendeel, het is zelfs normaal (zo leert de realiteit ons toch) dat er bij zo'n auto's nog meer geld (percentsgewijs, en dus zeker in absolute cijfers) aan opties wordt gegeven. Wat is 3.000 EUR dan voor een kleur, als je daarmee jouw kleur van je dromen kan kiezen?

                Als je 153k kan geven voor een auto van je dromen, die zoveel meer de auto van je dromen is dan identiek dezelfde (maar in andere kleur, of met een bepaald uitrustingsitem minder) voor 150k, dan doe je dat toch wel, als liefhebber? Ik sowieso, zonder verpinken.

                Paint to sample kost nog meer, ja. En er zijn er die 't nemen. Niet veel, maar er zijn er. Zijn dat dan gekken? Geenszins, naar mijn mening, en ik vind dat integendeel zelfs vrij normaal : als krankjorem autoliefhebber kies je je langverwachte speeltje zoals je 't wil. Velen kunnen genoegen nemen met de kleuren die in het standaardpallet zitten, anderen niet. Da's hun beslissing, en als zij dan beslissen om daar 3.000 EUR voor neer te dokken dan vind ik dat voor hen perfect besteed geld.

                Ik zou het meteen doen, op een 997/2 GT3, zelfs al kan je aquablauw in 't gewone kleurenpallet nemen. Ik ben gek op van die middenblauwtinten, maar ben érg vies op het juiste timbre dat erin moet zitten. Om 't effe over BMW te hebben nu : ik vond mijn mysticblauw magistraal mooi, maar het daar erg goed op lijkende topaasblauw heb ik altijd lelijk gevonden, net zoals het nieuwere montegoblauw. Lijken allemaal héél hard op elkaar, maar ik ben daar vies in, en "zie" die kleuren als echt anders. Al zou ik nog veel sneller een gewoon zilver metallic exemplaar nemen, en dan wél een dikke 2.000 EUR besteden aan de wrap die ik daarop wil. Dat is net hetzelfde als een andere kleur omdat 't je meer aanstaat, en zelfs nog dommer want het is niet permanent en degradeert veel sneller dan gespoten verf. Is dat dan zo zot? I don't think so.
                Sommigen zijn op zo'n vlak pietje precies, anderen niet maar wel op een ander vlak. Voor sommigen is ne Porsche al goed als 'ie basic is, en zwart uni met zwart fake lederen zetels. Voor sommigen is éénder welke schoen goed, zolang 't een beetje sportief is (lees: van ver wat op een sneaker of een sportschoen lijkt) en niet te duur is.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Als ik ir_fuel was ik zou stilletjes uit deze draad verdwijnen. Durven zeggen dat die zichtbare vijzen niet kunnen. Stel je voor.
                  Zichtbare vijzen mag als je ze niet ziet. Als je onzichtbare vijzen wel ziet, dan edde pas een probleem.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                    Prachtig, die kleur is ook schitterend.

                    Comment


                    • Dat hoort inderdaad dé focus van Porsche te zijn, in tijden van klimaatverandering, een CO2-vriendelijke Porsche...




















                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        Da's zeker dan Alhoewel, met het contract dat je dan het jaar daarna krijgt, kan je je wel nog iets anders aanschaffen ook denk ik

                        Dromen
                        Ik droomde daar ook van (welke fietsende Vlaamse jongen niet eigenlijk ?), maar jij hebt effectief een kans (hoe groot die is, tja)

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Dat hoort inderdaad dé focus van Porsche te zijn, in tijden van klimaatverandering, een CO2-vriendelijke Porsche...




















                          Op't eerste zicht volg ik je wel. Aan de andere kant, 't is door dergelijke modellen te maken dat Porsche ook in de toekomst nog een GT3, GT2 en andere pareltjes zal kunnen maken! Alleen is het stom dat het moet omwille van een belachelijke regel...

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            Dat hoort inderdaad dé focus van Porsche te zijn, in tijden van klimaatverandering, een CO2-vriendelijke Porsche...




















                            Wat een BS toch die CO2

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Dat hoort inderdaad dé focus van Porsche te zijn, in tijden van klimaatverandering, een CO2-vriendelijke Porsche...



                              Bedankt, Europa!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Tuurlijk wel, maar als je in termen van budgetten gaat denken, voor zij die zo'n auto kopen, dan gaat dat zeker wel op. Dat je daarover nog discusseert ik vind dat zo vanzelfsprekend als wat. Hoe duurder de auto's, by the way, hoe groter het percentage optieprijzen in hun totale aankoopprijs zit, en Porsche loopt op dat vlak aan kop. Het is dus helemaal niet zo ongewoon, integendeel, het is zelfs normaal (zo leert de realiteit ons toch) dat er bij zo'n auto's nog meer geld (percentsgewijs, en dus zeker in absolute cijfers) aan opties wordt gegeven. Wat is 3.000 EUR dan voor een kleur, als je daarmee jouw kleur van je dromen kan kiezen?

                                Als je 153k kan geven voor een auto van je dromen, die zoveel meer de auto van je dromen is dan identiek dezelfde (maar in andere kleur, of met een bepaald uitrustingsitem minder) voor 150k, dan doe je dat toch wel, als liefhebber? Ik sowieso, zonder verpinken.

                                Paint to sample kost nog meer, ja. En er zijn er die 't nemen. Niet veel, maar er zijn er. Zijn dat dan gekken? Geenszins, naar mijn mening, en ik vind dat integendeel zelfs vrij normaal : als krankjorem autoliefhebber kies je je langverwachte speeltje zoals je 't wil. Velen kunnen genoegen nemen met de kleuren die in het standaardpallet zitten, anderen niet. Da's hun beslissing, en als zij dan beslissen om daar 3.000 EUR voor neer te dokken dan vind ik dat voor hen perfect besteed geld.

                                Ik zou het meteen doen, op een 997/2 GT3, zelfs al kan je aquablauw in 't gewone kleurenpallet nemen. Ik ben gek op van die middenblauwtinten, maar ben érg vies op het juiste timbre dat erin moet zitten. Om 't effe over BMW te hebben nu : ik vond mijn mysticblauw magistraal mooi, maar het daar erg goed op lijkende topaasblauw heb ik altijd lelijk gevonden, net zoals het nieuwere montegoblauw. Lijken allemaal héél hard op elkaar, maar ik ben daar vies in, en "zie" die kleuren als echt anders. Al zou ik nog veel sneller een gewoon zilver metallic exemplaar nemen, en dan wél een dikke 2.000 EUR besteden aan de wrap die ik daarop wil. Dat is net hetzelfde als een andere kleur omdat 't je meer aanstaat, en zelfs nog dommer want het is niet permanent en degradeert veel sneller dan gespoten verf. Is dat dan zo zot? I don't think so.
                                Sommigen zijn op zo'n vlak pietje precies, anderen niet maar wel op een ander vlak. Voor sommigen is ne Porsche al goed als 'ie basic is, en zwart uni met zwart fake lederen zetels. Voor sommigen is éénder welke schoen goed, zolang 't een beetje sportief is (lees: van ver wat op een sneaker of een sportschoen lijkt) en niet te duur is.
                                Altijd al geweten dat ge ne vieze zijt.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Zichtbare vijzen mag als je ze niet ziet. Als je onzichtbare vijzen wel ziet, dan edde pas een probleem.
                                  Ikke, een probleem?!? Wie?? Ikke!?! Gij ... gij hed een probleem joenge, gij!!! Ikke ni.

                                  Comment


                                  • En nu terug serieus.

                                    Een aantal hebben gevraagd wat mijn recentere aanvaring met Porsche was en of dit te maken had met de dealer ed.

                                    Ik wou hier niet op reageren omdat ik alle info eerst moest hebben.
                                    Eerst even 1 ding duidelijk maken: dit heeft niets met dealerships te maken.

                                    Een aantal dagen geleden kreeg ik een brief in de bus van Porsche Import.



                                    Na een aantal telefoons gepleegd te hebben (makelaar, Alert Services, CM) bleek dus dat iedereen die op aanraden van Porsche een SatPlus systeem heeft laten inbouwen de wagen moet binnendoen om het systeem te laten "updaten". Die update is eigenlijk een nieuwe Li-ion battery steken!!! Ze vragen daar MAAR 399 euro voor, schitterend toch?

                                    Blijkbaar zijn er in het Bxlse 2 wagens uitgebrand zijn en dat ZOU KUNNEN gerelateerd zijn met de SatPlus. Daarom trekt Porsche hun pollekes van alles terug (zie brief) en kan je dus tussen de 399 en 1500 euro ophoesten voor een nieuwe battery (of compleet nieuw toestel).

                                    Ze maken dus maw een fout en beslissen dan dat een zogezegde tussenkomst van 70% een mooie geste is (ge moogt content zijn!) en dat de klant voor de kosten kan opdraaien.

                                    Deactivering van het systeem is een optie maar dan kan je je diefstal verzekering op je buik schrijven.

                                    Bij andere merken roepen ze wagens terug binnen voor akkefietjes die dan onder complete fabrieksgarantie worden vervangen. Porsche Import maakt een fout door een volgens hen "minderwaardig" product te installeren en jij mag ervoor betalen.

                                    Ik kan begrijpen dat ze geld willen verdienen maar als ze klanten op dergelijke manier beginnen afzuipen dan wordt het erg.

                                    Comment


                                    • @Rami: staat al een topic over in "algemeen"
                                      bom van porsche import : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=43113

                                      'k denk dat de verantwoordelijkheid van de fabrikant van de module moet aangetoond worden,
                                      die is verantwoordelijk, ook al is het via PI aan jullie verkocht/geïnstalleerd

                                      Comment


                                      • edit: Flupper was me voor...

                                        Blijft degoutant idd.
                                        Last edited by ; 06/01/2010, 11:36.

                                        Comment


                                        • Gaat D'Ieteren dat ook doen bij Lamborghini en andere merken? Ik veronderstel dat ze niet voor elk merk een andere sat-leverancier hadden ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X