Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Beide zijn onaanvaardbaar dus de vergelijking is ok.

Kapot ben ik er niet van. Een klant minder hebben ze erdoor. Daar gaan ze ook niet wakker van liggen. Maar het is het principe dat telt.
    Jama rami, sinds jij je prachtige 911 niet meer hebt is er geen goed woord meer over voor Porsche ik moet hier toch op tijd wat tegengas geven als Porschist ??

Comment

• Rami heeft geen goed woord meer over voor Porsche sinds zijn Ruf.

Meer uitleg heb ik niet nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten

Een goede tip : onderhandel stevig met uw verzekeraar omtrent het "vereiste" alarm voor de diefstaldekking. Ga desnoods praten met andere verzekeraars of vraag het aan uw makelaar dit te doen. Ze eisen niet allemaal dat satteliet gedoe....
        yep, 'k zit bij een grote en heb geen sat-bazaar moeten steken
        franchise bij diefstal wel
        maar Porsche is dan weer VEEL diefstalgevoeliger...

Comment

• maar als dat dus niet meer onder garantie valt, dan moeten ze ook dus niet garanderen dat da spul na 2 jaar nog effectief werkt? Is dan wel balen als uw auto gepikt wordt na 2 jaar en het niet meer werkt.

Misschien es doorsturen naar de standaard of het nieuwsblad (anoniem)? Belachelijk dat iemand moet na een paar jaar moet opleggen om zijn droomauto te beveiligen van zijn eigen beveiliging.

Comment

• Bizar, ons vader heeft daar nog niks van gehoord...

Comment

• .. misschien maken de concessiehouders nog verschil tussen potentiële vervolgklanten en 'toch geen Porsche meer' klanten.

Ervaring bij BMW NL .. eerste 2 jaar altijd een vervangwagen (maatje groter, zodat men al kon dromen) bij beurten. Toen duidelijk werd dat een nieuwe wagen nog wel even kon duren ivm andere investeringen, werd de service merkbaar minder tot aan 'er is momenteel geen vervangwagen beschikbaar'

@Rami .. zal ze in Sint-Stevens Woluwe alvast influisteren dat ze U niet moeten lastig vallen. We zien graag nog enkele opvolgers de komende jaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Rami heeft geen goed woord meer over voor Porsche sinds zijn Ruf.

Meer uitleg heb ik niet nodig
                Niet helemaal mee eens. Hij heeft toch een Cayenne, en op de Panamera is hij nooit hemaal kritisch geweest.
                Bij mijn weten is het vooral het concept van de 911 die hem wat gaat "vervelen". Verder lijkt het me normaal dat als je een keuze voor een bepaalde wagen maakt, dat je dan ook makkelijker "partij" trekt voor dat merk of type.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                  .. misschien maken de concessiehouders nog verschil tussen potentiële vervolgklanten en 'toch geen Porsche meer' klanten.

Ervaring bij BMW NL .. eerste 2 jaar altijd een vervangwagen (maatje groter, zodat men al kon dromen) bij beurten. Toen duidelijk werd dat een nieuwe wagen nog wel even kon duren ivm andere investeringen, werd de service merkbaar minder tot aan 'er is momenteel geen vervangwagen beschikbaar'
                  Klopt, ik denk ook dat daar best wel veel onderscheid in gemaakt wordt. De turbo van een 3,5jaar oude BMW 5 van een kennis van mij was stuk enkele maanden geleden, werd hersteld, maar enkel de werkuren moesten betaald worden... Reden: enkele maanden is die wagen afgeschreven, en ze weten in die garage na intussen 4 BMW's op rij dat er wellicht een 5e aankomt binnen enkele maanden...

Comment

• en Rami hoeveel vraag je nog voor die KJN
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
                      Jama rami, sinds jij je prachtige 911 niet meer hebt is er geen goed woord meer over voor Porsche ik moet hier toch op tijd wat tegengas geven als Porschist ??
                      En jij doet het klinken alsof Rami enkel de auto's die hij zelf heeft goed vindt? Eenmaal ze weg zijn zijn ze rommel? Ken je ook de andere reden(s) waarom er geen Porsche meer komt? Principes zijn nu eenmaal moeilijk te aan de kant te schuiven é.

Soit, waar blijven die foto's!
                      AutoMinded.be

Comment

• combo, dat is 1miljoen euro op een stukje straat!
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De RUF had ik gewoon niet mogen doen omdat ik op die moment de 911 eigenlijk al beu was. Gelukkig heb ik heel weinig geld verloren op heel dat gedoe.

Comment

• Wit is imo toch 1 van de betere kleuren voor de Mk2.

Comment

• FAAAK
                              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                Wit is imo toch 1 van de betere kleuren voor de Mk2.

Inderdaad, YUQ.

Ik vind het maar niets, een witte GT3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Oh, en de vervanging van die battery kost je 399 euro by the way.
                                  In die tekst staat het zo niet hoor : ze stellen meteen dat ander systeem voor aan de superprijs van 399 euro.

In die tekst is er gewoon geen sprake van het louter vervangen van de batterij (terwijl ze dat juist zouden moeten voorstellen, tenzij dat het probleem niet zou oplossen ?). Dus als ze je nog eens wijsmaken dat de batterij vervangen op zich 399 euro kost, tja...

Ik heb trouwens een ander satellietsysteem, dat ik ga laten overbouwen naar de GT3 (ervan uit gaande dat dit kan, 't is al van de 996 nr de 997 gegaan).

Comment

Wow, very nice in Carrera Weiss !

Comment

• Zie dat m'n topic (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=43113) hier een beetje verder loopt
                                      Jammer te moeten waarnemen dat het autoliefhebbers tegen elkaar opzet

sta mij toe: ik ben ook al ruim 25 j zelfstandig en heb ook wel eens een mindere dag maar 'k probeer altijd klantvriendelijk te zijn!

.....................

Comment

Contradictio in terminis enzo
                                        imo is dat gigantisch lelijk.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

Working...
                                          X