Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Faaaaaaaak

Dikke velgen! En dat pijltje achteraan

Comment

• Blijft voor mij de knapste spoiler.
      Knapper dan die van de MK1 GT3, MK2 GT3 en MK2 GT3-RS.

Comment

• Second that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          In die tekst is er gewoon geen sprake van het louter vervangen van de batterij (terwijl ze dat juist zouden moeten voorstellen, tenzij dat het probleem niet zou oplossen ?). Dus als ze je nog eens wijsmaken dat de batterij vervangen op zich 399 euro kost, tja...
          ROFL.

Voor een man van uwe leeftijd moogt ge toch eens deftig tussen de regels leren lezen zelle

TUURLIJK gaan ze bij Porsche niet zeggen dat ze 399 euro vragen om een batterij te vervangen. Dan zouden ze zichzelf nog belachelijker maken. Terwijl het in realiteit wél zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            ROFL.

Voor een man van uwe leeftijd moogt ge toch eens deftig tussen de regels leren lezen zelle

TUURLIJK gaan ze bij Porsche niet zeggen dat ze 399 euro vragen om een batterij te vervangen. Dan zouden ze zichzelf nog belachelijker maken. Terwijl het in realiteit wél zo is.
            Tussen de regels lezen heeft niks te maken met wat juridisch correct is, ik weet wel wat ik schrijf hoor

Porsche dwingt zijn klanten handig om dat andere systeem te laten plaatsen, maar de tekst laat zeker de optie open om enkel de batterij te vervangen (tenzij, zoals gezegd, de vervanging op zich het probleem niet zou verhelpen).

Ge moogt nu roffelen wat ge wilt, zo is het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Tussen de regels lezen heeft niks te maken met wat juridisch correct is, ik weet wel wat ik schrijf hoor

Porsche dwingt zijn klanten handig om dat andere systeem te laten plaatsen, maar de tekst laat zeker de optie open om enkel de batterij te vervangen (tenzij, zoals gezegd, de vervanging op zich het probleem niet zou verhelpen).

Ge moogt nu roffelen wat ge wilt, zo is het.
              Ge blijft het doen Tuur Bo

Juridisch correct zijn heeft niks te maken met tussen de regels lezen
              Ze dwingen zelfs niet om een ander systeem te plaatsen hoor
              Misschien best zelf eerst even wat informatie opdoen zodat ge beter op de hoogte zijt

Comment

• edit: eigenlijk wil ik mij niet moeien.

Comment

• edit:eigenlijk wil ik me ook niet meer moeien en laat het me allemaal koud...brrrr

Comment

Na een aantal telefoons gepleegd te hebben (makelaar, Alert Services, CM) bleek dus dat iedereen die op aanraden van Porsche een SatPlus systeem heeft laten inbouwen de wagen moet binnendoen om het systeem te laten "updaten". Die update is eigenlijk een nieuwe Li-ion battery steken!!! Ze vragen daar MAAR 399 euro voor, schitterend toch?
                    Awel, als gij u daarmee laat vangen, dan is dat uw probleem

In die tekst - en dat is toch het officiële document - is er sprake van een ANDER systeem, niet een andere batterij.

Ik tracht te helpen dus zit misschien eens wat minder op mijn kap

Comment

• Tuur. Gij gelooft precies alles wat ge leest?

Comment

• Allez, wie wil het laatste woord?

Comment

• Tja, ik had zeer groots nieuws verwacht ... Blijkbaar gaat 't hier om wat Duracell batterijkes
                          Zelf ook al dergelijke fratsen in m'n nek geduwd gekregen ... 't Is en blijft een dikke commerce.

Op uw strepen staan en -meestal- krijgen waar ge recht op hebt. Voor de rest uwe slaap er niet door laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                            Tja, ik had zeer groots nieuws verwacht ... Blijkbaar gaat 't hier om wat Duracell batterijkes
                            Zelf ook al dergelijke fratsen in m'n nek geduwd gekregen ... 't Is en blijft een dikke commerce.

Op uw strepen staan en -meestal- krijgen waar ge recht op hebt. Voor de rest uwe slaap er niet door laten
                            Heb gisteren wel op VTM gezien dat er tijdelijk 3.5 € cashback is op Duracell batterijen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              edit: eigenlijk wil ik mij niet moeien.
                              Puberteit?

Als iemand denkt dat ik zo naïef ben dat ze me kunnen wijsmaken dat een batterij vervangen 399 euro kost ...
                              Dan moet zowel die persoon als die personen die me dat zouden wijsmaken allemaal wat vroeger opstaan vrees ik. Daar heb ik ook nét iets teveel van de wereld voor gezien hoor

Ik zal het nog eens even verduidelijken zodat iedereen tenminste kan volgen.

Het "nieuwe" systeem dat ze in de brief (het staat in de brief dus het is de waarheid!) voorstellen en waarvoor ze 399 euro vragen is geen (ff herhalen) GEEN nieuw systeem maar een aanpassing van het oude. Die aanpassing is het steken van een nieuwe batterij (of module zoals ze het mooi kunnen omschrijven).
                              Als je een compleet nieuw system wilt dan kost je dat de leuke som van 1200 euro.

Enfin, ik denk (en hoop vooral) dat het nu voor iedereen betrekkelijk duidelijk is dat het
                              1. boerenbedrog is
                              2. achterlijk is te denken dat een nieuwe batterij 399 kost (maar ze het er wel voor vragen!)
                              3. boerenbedrog is dus.

Comment

• Zalig project: een 911 met gt3 cup motor, pccb's, quaife lsd, ...

Ooit ga ik ook zoiets doen...
                                maar dan wel met een luchtgekoelde motor en carbs.

Comment

Ik zal het nog eens even verduidelijken zodat iedereen tenminste kan volgen.
                                  Zolang inderdaad louter de module aka batterij vervangen wordt, denk ik niet dat ze ook maar één euro in uw nek kunnen schuiven. Ondanks 't feit dat ze't in de brief inderdaad vrij dubbelzinnig voorstellen ...

Comment

• PSE op de 997.2 klinkt toch zéér goed hoor als je 't mij vraagt..

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

cabrio

Comment

• vragen ze ook geld als je die Satplus enkel laat verwijderen en niet ingaat op hun "voorstel"?
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                        vragen ze ook geld als je die Satplus enkel laat verwijderen en niet ingaat op hun "voorstel"?
                                        67 Eur excl voor 1u werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                          67 Eur excl voor 1u werk.
                                          Zijn ze opgeslagen dan?
                                          Das 3 euro meer dan in 2009

Comment

Working...
                                          X