Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Wel in orde in het zwart. Sinds de MKII de mooiste van de 911-reeks met uitzondering van de GT3 RS. Dat in het donkergrijs met enkele aangepaste accentjes. Nice.

Voor ne kever.
    Ik ben er nog altijd niet uit mk.II GT3 vs. mk.I, ik vind de mk.II wat te druk achteraan, dat spoilertje is wat te smal voor z'n eigen goed, en breder zou niet gaan op een narrowbody. Dan vind ik die dubbeldekker op de mk.I beter bij een narrowbody passen...

De mk.II RS vind ik daarentegen een schot in de roos, sowieso.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ik mag hopen dat daar winterbanden opliggen
      (wat ik betwijfel gezien de breedte achteraan ...)

En als het waar is wat ik ooit eens gelezen heb, hebben de GT3's geen behandeling onderaan tegen roest/zout zoals de gewone 911. Maar in hoeverre dat 100% klopt weet ik niet.
      lijkt me zever, zou gewoon absurd zijn é

Comment

Ik mag hopen dat daar winterbanden opliggen
        (wat ik betwijfel gezien de breedte achteraan ...)

En als het waar is wat ik ooit eens gelezen heb, hebben de GT3's geen behandeling onderaan tegen roest/zout zoals de gewone 911. Maar in hoeverre dat 100% klopt weet ik niet.
        Aangezien er geen sneeuw op de GT3 zelf ligt, heeft hij er duidelijk geen nachtje gestaan, dus hoogstwaarschijnlijk liggen er wel winterbanden op. Met semi-slicks zou hij er in geen miljoen jaar geraakt zijn!

Ik ben er nog altijd niet uit mk.II GT3 vs. mk.I, ik vind de mk.II wat te druk achteraan, dat spoilertje is wat te smal voor z'n eigen goed, en breder zou niet gaan op een narrowbody. Dan vind ik die dubbeldekker op de mk.I beter bij een narrowbody passen...

De mk.II RS vind ik daarentegen een schot in de roos, sowieso.
        Ik vind het ook best moeilijk ja, in het begin was ik er nog van overtuigd dat de MKI the better looking one was en zou blijven, maar ik begin de MKII nu toch stilaan knapper te vinden, vooral de spoiler is een pak sportiever geworden. Hij ziet er een stuk agressiever uit imho!

Comment

• Ik vind het onvergelijkbaar. De MKI vond ik buiten zijn schitterende kont het lelijkste boebeleke van de familie. Het nieuwe front van de MKII heeft wonderen gedaan.

Comment

• Zo blijkt maar weer dat niet iedereen op dezelfde manier naar een auto kijkt

Vind je dat nu zo enorm, dat verschil?
            Ik vind eigenlijk dat contrasterende stuk voor de kofferklep bij de mk1 nog wel knap.
            De achtervleugel van de MK2 vind ik wel mooier.

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Beest

Comment

Zo blijkt maar weer dat niet iedereen op dezelfde manier naar een auto kijkt

Vind je dat nu zo enorm, dat verschil?
                  Ik vind eigenlijk dat contrasterende stuk voor de kofferklep bij de mk1 nog wel knap.
                  De achtervleugel van de MK2 vind ik wel mooier.
                  Ja, van dag 1 hebben die wirrewar van luchthappers vooraan mij enorm hard gestoord. Hoewel ik de pinkers onderaan de lichten van de MKI in het begin mooier vond vind ik die nu toch ook neig gepasseerd. Ik vind die strip LED's op de MKII ook niet gelukt maar ik begrijp wel dat ze absoluut ergens die LED's in moesten krijgen. Gelukkig hebben ze het niet gedaan zoals de MKII 997 Turbo want dat is echt wel enorm goedkoop ogend.

Er is maar 1 ding dat me eigenlijk écht stoort aan de MKII en dat zijn de grote spiegels maar dat is iets waar we allemaal mee gaan moeten leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Beest

Ja, de kop van de 997 GT2 blijft de meest impressionante. No doubt about that.

Comment

• Fak seg
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Er is maar 1 ding dat me eigenlijk écht stoort aan de MKII en dat zijn de grote spiegels maar dat is iets waar we allemaal mee gaan moeten leven.
                        Dat moet toch perfect te switchen zijn met die van de mk.I? Ik neem aan dat de spiegelstand (of hoe zeg je dat?) niet gewijzigd is van mk.I naar mk.II?

Comment

Dat moet toch perfect te switchen zijn met die van de mk.I? Ik neem aan dat de spiegelstand (of hoe zeg je dat?) niet gewijzigd is van mk.I naar mk.II?
                          Als ik ooit een MK2 kan bemachtigen zal ik speciaal voor jou er achter informeren om het te laten doen.

Ik vrees alleen dat je minstens 2000€ gaat kwijt zijn eer het helemaal is geregeld.

(koop maar eens 2 volledige spiegels, met binnenwerk, + spuiten en installatiekosten)

Comment

Ja, van dag 1 hebben die wirrewar van luchthappers vooraan mij enorm hard gestoord. Hoewel ik de pinkers onderaan de lichten van de MKI in het begin mooier vond vind ik die nu toch ook neig gepasseerd. Ik vind die strip LED's op de MKII ook niet gelukt maar ik begrijp wel dat ze absoluut ergens die LED's in moesten krijgen. Gelukkig hebben ze het niet gedaan zoals de MKII 997 Turbo want dat is echt wel enorm goedkoop ogend.

Zoals ik al zei. Iedereen kijkt er anders naar
                            'Het' grote verschil voor mij qua looks is de spoiler achteraan. Voor de rest is er geen voorkeur voor mij.

Comment

Zoals ik al zei. Iedereen kijkt er anders naar
                              'Het' grote verschil voor mij qua looks is de spoiler achteraan. Voor de rest is er geen voorkeur voor mij.
                              De gehele achterkant is het grootste verschil, ook die achterbumper in "2 stukken" (laat ik het gemakshalve zo noemen) van de MKI. Ben er nog niet helemaal uit of ik dat mis op de MKII, maar ze hebben beide zo hun charmes!

Comment

Beest

Blonde Stoeipoes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  Blonde Stoeipoes.
                                  Dat zei hij toch ?

Comment

• mk2 GT3 met Cup spoiler

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                        Daily use

hé ik ken die
                                        Van waar komt die foto?
                                        Zal eens informeren naar die banden.

Comment

• Comment

Working...
                                          X