Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zo, dat is belachelijk.

Comment

• hahaaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
        ROFL.

Voor een man van uwe leeftijd moogt ge toch eens deftig tussen de regels leren lezen zelle

TUURLIJK gaan ze bij Porsche niet zeggen dat ze 399 euro vragen om een batterij te vervangen. Dan zouden ze zichzelf nog belachelijker maken. Terwijl het in realiteit wél zo is.

Van waar heb je eigenlijk dat gerucht dat men enkel de batterij vervangt voor die 400 euro?

Naar ik weet is het heel simpel: Klanten hebben 3 opties:
        - Satplus laten zitten, met eventuele risico's van dien.
        - Satplus laten demonteren bij hun dealer
        - 400 Euro uitgeven voor een nieuwe Satplus. Die 400 euro koopt je dan een volledig nieuwe versie van de module, een adaptorkabelset, en de werkuren.

Over het feit dat het voor de rest niet correct is dat de klanten moeten opdraaien voor een fout die D'ieteren gemaakt heeft, ga ik niet over uitwijden, want daar is iedereen het wel over eens denk ik.

Comment

Na een aantal telefoons gepleegd te hebben (makelaar, Alert Services, CM) bleek dus dat iedereen die op aanraden van Porsche een SatPlus systeem heeft laten inbouwen de wagen moet binnendoen om het systeem te laten "updaten". Die update is eigenlijk een nieuwe Li-ion battery steken!!! Ze vragen daar MAAR 399 euro voor, schitterend toch?

Dat is toch heel vreemd. Want ik heb zelf al een aantal van deze modules vervangen voor die 400 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Dat is toch heel vreemd. Want ik heb zelf al een aantal van deze modules vervangen voor die 400 euro.
            Tss Matteus, laat diene mens nu toch eens Porsche bashen? Binnen een jaar of 2 is da wel over, als em dan een ander merk van auto's gekocht heeft kan em beginnen Lambo-bashen, want da zit ook in de VW-stal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Van waar heb je eigenlijk dat gerucht dat men enkel de batterij vervangt voor die 400 euro?
              Rechstreeks van DE BRON!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                zo, dat is belachelijk.
                2 that.

Daarenboven heeft ie nog eens die lelijke Amerikaanse stootblokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  2 that.

En Amerikaanse sidelights, en op de achtergrond staat er een Amerikaanse pick-up, en die omgeving ziet er niet zo Europees uit ... wacht ... ?!
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    En Amerikaanse sidelights, en op de achtergrond staat er een Amerikaanse pick-up, en die omgeving ziet er niet zo Europees uit ... wacht ... ?!

Ik bedoelde alleen maar dat die stootblokken op niets trekken
                    Die Amerikaanse sidelights zijn eigelijk niet zo storend.

Comment

2 that.

Er rijdt daar zo meer dan 1 gek rond. Ze vinden dat een handige oplossing om banden te vervoeren naar een trackday. Over de stevigheid spreek ik me niet uit daar dit op de bumper bevestigd is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Er rijdt daar zo meer dan 1 gek rond. Ze vinden dat een handige oplossing om banden te vervoeren naar een trackday. Over de stevigheid spreek ik me niet uit daar dit op de bumper bevestigd is
                        Ik vroeg me al af waarvoor dat karretje diende, ergens wel een praktische oplossing. Trekhaak wordt gewoon op de bumper gezet ofzo?

Comment

Ik vroeg me al af waarvoor dat karretje diende, ergens wel een praktische oplossing. Trekhaak wordt gewoon op de bumper gezet ofzo?
                          Wordt bevestigd op het ijzer van de bumper, achter de nummerplaathouder. Die kan je dus opklappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            zo, dat is belachelijk.
                            Hoe plan jij een tweede set banden mee te nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Hoe plan jij een tweede set banden mee te nemen?

Cayenne turbo S support vehicle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                *forummode*

Want wie €140.000 heeft voor een sportkar kan evengoed nog 'ns zoveel uitgeven voor zo'n Cayenne!

Comment

• Tisda

Comment

*forummode*

Want wie €140.000 heeft voor een sportkar kan evengoed nog 'ns zoveel uitgeven voor zo'n Cayenne!
                                    Idd, eens je boven de 100K budget hebt voor een auto zijn normaal gezien je beschikbare fondsen = +oneindig (give or take a few €)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                      Liever een G55 AMG als trekker van je remorque

En als het bij Porsche moet blijven trek je die toch met een Panamera Turbo, wat is me dat nu

Comment

*forummode*

Ja, da's net zoals degenen die aan de koper van een GT3 zeggen : koop toch een RS !

Comment

Rechstreeks van DE BRON!

Maar ik zit aan de bron, en toch is het hier anders...

Hoe kan dat dan?

Comment

Working...
                                          X