Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Scherper en levendiger, "de meest alerte middenmotor-Porsche". Da's mijn ondervinding niet hé, maar da's zowat de consensus als je erover leest.
    Hij heeft ook geen PASM en van die zaken hé, hardere conventionele ophanging, dikkere ARB's, ... Het is wel iets meer dan gewoon een marketingmodelletje.

En een pak mooier dan 't origineel vind ik.
    Cool

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Krachtiger?
      LOL. Das puur motormarketingmanagement

Wat is er dan knapper aan? Het motordeksel? Al de rest kan je op een Boxster ook krijgen. De ophanging is ook de sportophanging die je als optie op hun modellen kunt aanvinken trouwens.

En de gewichtsbesparing komt ook door het verwijderen van comfort-onderdelen zoals radio en airco (die je dan nog als optie kunt pakken, go figure) en door die stoelen (die je op een Boxster ook kan krijgen).

Ik blijf er bij, het is een puur marketing-product van Porsche, krijg minder voor meer geld, en ik blijf het straf vinden dat zoveel mensen dat zo geweldig vinden. Dat bewijst dat hun marketing werkt

Moesten ze er nu een 3.8 hebben ingelegd met 380pk, al die opties die ze er hebben afgelaten ook aflaten (maar ze dan niet aanbieden op de optielijst) en er dikke remmen onder steken + sper, dan hadden ze in mijn ogen iets speciaals gemaakt.
      Kritisch zijn is een kwaliteit maar je moet daar nu ook niet in overdrijven hé..

Hij wordt verkocht als "Boxster Spyder" en die functie vervult hij toch? Hij heeft een Spyder-model, hij is licht geüpgrade tov. de basisversie en kost iets meer.

Wat jij beschrijft zou een Boxster RS zijn, niemand heeft ooit beweerd dat dat de intentie hoort te zijn van een Spyder, toch?

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een sounds Die 1ste Carrera GT

Comment

• Sorry voor de min of meer dubbele post (ook bij mijn panamera) maar ik zoek mensen met ervaring bij Carnewal (mag via PM) en mensen met ervaring bij het aanpassen van de sound van hun wagen.

Misschien een Cayenne eigenaar? aangezien het om hetzelfde motorblok gaat.

Om de sound meer door te laten komen had Carnewal het voorstel om het eerste paar cats te vervangen door 200 cell high flow cats en de secundaire te bypassen.
          Tussenpot nog wat bijwerken ook.
          De sound zou een paar db's hoger liggen en de pk's zouden +/- 25pk hoger liggen ook.

Iemand ervaring met de ingreep? Ik wil de sound beter laten doorkomen maar hem niet veranderen. De diepe grom tot 2500 toeren wil ik houden, en het Porsche geschreeuw hogerop ook.
          Het is vooral die lagere toeren en de diepe grom die ik meer wil laten doorkomen.

In een later stadium zou ik er met beperkte kosten een 50pk kunnen bijdoen zonder veel risico (aangezien ze dit vanuit Porsche al doen bij de Cayenne (550pk) geloof ik dat dit kan zonder risico).

De wagen zou dan met beperkte kost en op een "veilige" manier naar de 570pk gaan en een mooier geluid hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
            Sorry voor de min of meer dubbele post (ook bij mijn panamera) maar ik zoek mensen met ervaring bij Carnewal (mag via PM)
            Zie uw topic

Comment

Kritisch zijn is een kwaliteit maar je moet daar nu ook niet in overdrijven hé..

Hij wordt verkocht als "Boxster Spyder" en die functie vervult hij toch? Hij heeft een Spyder-model, hij is licht geüpgrade tov. de basisversie en kost iets meer.
              Het is maar wat je "geupgrade" noemt. Want voor die "upgrade" krijg je wel een hoop "downgrades" erbij.

Comment

Het is maar wat je "geupgrade" noemt. Want voor die "upgrade" krijg je wel een hoop "downgrades" erbij.
                Sommige mensen vinden die downgrades net een upgrade

Comment

Zo'n redenering kan je overal gebruiken hé..

Op die manier is:

Carrera 4S > GT3
                  Exige S > 2-Eleven
                  Roadsport > Superlight

Comment

• Hier nog wat praise!

So to restore the balance (vaguely) we had a straw poll round the office to pick our winner, with ten of evo’s top scribblers picking their favourite from the final ten cars (view them here) to determine the office winner.

Chris Harris agrees with the Nissan GT-R, while Richard Porter and Ollie Marriage both shouted for the Lamborghini Murcielago SV. ‘Because it’s daft, because it’s unashamed; because it’s glorious, because it has the best engine ever, because of the way it looks, because it drives better than it has any right to’, said Ollie. ‘It may be the last of the truly nutty big Lamborghinis. As such, it'll become something that will cause us to look back on the 2000s with dewy eyed fondness’ reckons Porter.

Neither the GT-R or LP670-4 can hold off the inevitable landslide from one car though. Yep, it’s the Porsche 911 GT3 RS, aka Kermit, our eCoty 2007 winner.

Richard Meaden – ‘even by my partisan standards the 997 GT3 RS has left a lasting impression. I had some of my best drives ever in the green monster during 2007, both on road and track. Like the rest of the world, I'm in awe of the GT-R, and the LP670 SV defines the word 'supercar' more completely than anything since the F40, but of all the cars I was jammy enough to drive throughout the Noughties the RS was - and remains - the closest to my idea of the perfect modern drivers' car.’

Ian Eveleigh – ‘GT3 RS. Because if you bought any other car on the list you just know that one day you’d be driving it and you’d find yourself thinking, ‘I’d enjoy this road a lot more in a GT3 RS...’ Even if you had a VX220.’

New ed Nick Trott – ‘the car I most desire among these is the GT3 RS. It’s not the best (GT-R), nor is it the most impressive achievement (again, GT-R) but of all the cars in this list it’s the one I’d I’d tip my last gallon of fuel into.’

And the last word goes to oversteer-meister John Barker – ‘the 997 GT3 RS would be my everyday, never sell it, from here to eternity choice. The best 911 I've ever driven; perfectly imperfect.’

Comment

• Beste garage die je je als Porsche-liefhebber kan indenken, imo...

Last edited by ; 13/01/2010, 19:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Sommige mensen vinden die downgrades net een upgrade
                        Ik denk dat dat de upgrades zijn die hij bedoelt. Kan mij niet inbeelden dat iemand zo een zeil beter vindt dan een echt dak.

Comment

Beste garage die je je als Porsche-liefhebber kan indenken, imo...

Die van het rode kruis?

1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• 2015 BMW S1000R
                            2010 Renault Clio RS Cup
                            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                              Die van het rode kruis?

Fixed

Comment

Beste garage die je je als Porsche-liefhebber kan indenken, imo...

voor mij die witte (s, n, whatever, geen meervoud van)!

Comment

• Autosalon:

Meer foto's hier: http://www.daggie.be/?p=694

Comment

• Het moet gezegd .. CGT kuipstoelen zijn mooier dan deze GT2/GT3RS kuipstoelen ... maar die laatste zitten minstens even goed als de CGT kuipstoelen! Zo'n setje in nomex .. kunnen ze mij altijd een plezier mee doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                      *zwarte 930*
                                      Persoonlijke wagen van Nakai-san, eigenaar van Rauh-Welt. Zou minder dan 1 ton wegen

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Wat is "Rauh Welt"?

Comment

• Zotte RS die hierboven.

Comment

Working...
                                          X