knap !!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDamn, de nieuwe GT3-R...
Die velgen zijn subliem, centerlock zijnde moet dat op de straatversie ook passen, vermoed ik? Tuur, wat dacht je van een trackday-velg op je RS? 't is 18", dus ongelooflijk cheap aan bandjes, ik spaar je weer geld uit op termijn!
En in welke categorie gaat die eigenlijk racen? GT1, 2 of 3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo'n redenering kan je overal gebruiken hé..
Op die manier is:
Carrera 4S > GT3
Dat houdt totaal geen steek.
De verschillen tussen een C4S en een GT3 zijn wel meer dan enkel minder isolatie en wat hardere veren/dempers eh. Om te beginnen al een compleet ander motorblok misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDamn, de nieuwe GT3-R...
Die velgen zijn subliem, centerlock zijnde moet dat op de straatversie ook passen, vermoed ik? Tuur, wat dacht je van een trackday-velg op je RS? 't is 18", dus ongelooflijk cheap aan bandjes, ik spaar je weer geld uit op termijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHeerlijk! Komt toch wel serieus in de buurt van de RSR toch?
En in welke categorie gaat die eigenlijk racen? GT1, 2 of 3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL
Dat houdt totaal geen steek.
De verschillen tussen een C4S en een GT3 zijn wel meer dan enkel minder isolatie en wat hardere veren/dempers eh. Om te beginnen al een compleet ander motorblok misschien?
"Je gaat van 4WD naar 2WD, je gaat achteruit qua comfort, je verliest 2 zitplaatsen en ze gaan nog wat besparen op isolatie.
LOL "
Ik zie het u zo typen moest je anti-GT3 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGT3-R is de opvolger van de Cup S, dus FIA GT3. De nieuwe Cup dient nu voor Porsche Supercup en andere kampioenschappen.Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Fack maat, die ziet er dan ook serieus bruut uit om 'maar' een FIA GT3 te zijn! Vergelijk maar met de oude cup S:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDit is echt een mini-RSR!
Fack maat, die ziet er dan ook serieus bruut uit om 'maar' een FIA GT3 te zijn! Vergelijk maar met de oude cup S:
Comment
Comment