Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Prachtig interieur imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

mat zwart is zelden mooi, maar dit is gewoon triest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          mat zwart is zelden mooi, maar dit is gewoon triest
          ben hier ook totaal geen fan van
          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Prachtig interieur imho

Prachtig!

Comment

• Cocoa zeker?
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik denk het wel ja.

Valt me steeds op hoeveel beenruimte er achteraan wel niet is.

Comment

• Dat bruin noemt 'espresso'. Ziet er knap uit, wil het wel eens IRL zien.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Op die laatste foto's vind ik dat interieur enorm "druk" overkomen. Je zou er bijna een beetje zenuwachtig van worden. IRL had ik dat gevoel ook wel wat, ook vooraan. Erg drukke middenconsole, en de auto "omsluit" je hard en biedt echt een totaal ander gevoel als al de rest van de auto's in dat en naburige segmenten. Ik vind 'm eigenlijk niet zo héél erg gezellig, binnenin.
                    Maar als je nagaat dat dit eigenlijk een soort van sportwagen-voor-4 mét koffer moet betekenen, dan klopt dat beeld én het gevoel wel.

'k Ben er nog altijd niet wild van, wat looks betreft, al vind ik 'm wel zeer indrukwekkend (IRL dan, op foto blijft 't een blob). Ik kijk er telkens opnieuw naar, als ik er ene zie, en 'ie trekt echt de aandacht naar zich ... maar mooi? Not in a million years (naar mijn smaak).
                    'k Was daarentegen des te meer overtuigd van het rijgevoel van de auto. En als ik de steeds opnieuw lovende tests lees, dan moet 't inzake dynamiek een pareltje van engineering zijn.

Comment

• Ik had vooral het gevoel (heb een testritje kunnen doen) van met een zeer grote wagen onderweg te zijn. Subjectief dan, want qua rijgevoel is 'm zeer agiel en lichtvoetig...

V8 kon mij niet zo bekoren : echt een motor voor met een automaat, veel koppel onderin, voelde heel anders aan dan de hoogtoerige V8 in de RS4. Maw je moet/mag vroeg opschakelen, nodigt niet uit tot sportief rijden.

Een prima product, maar niet direct iets voor mij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Dat bruin noemt 'espresso'. Ziet er knap uit, wil het wel eens IRL zien.
                        Iets lichter dan Cocoa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                          Ik had vooral het gevoel (heb een testritje kunnen doen) van met een zeer grote wagen onderweg te zijn. Subjectief dan, want qua rijgevoel is 'm zeer agiel en lichtvoetig...

V8 kon mij niet zo bekoren : echt een motor voor met een automaat, veel koppel onderin, voelde heel anders aan dan de hoogtoerige V8 in de RS4. Maw je moet/mag vroeg opschakelen, nodigt niet uit tot sportief rijden.

Een prima product, maar niet direct iets voor mij...
                          Heb je de Turbo gereden of de S? In 't geval van de S, hoe verhoudt dat zich tegenover je RS4 qua kracht/snelheid?

Comment

• Ruby red staat 'em ook nog wel knap precies, zeker in combinatie met die Turbo velgen! Alleen zou ik toch voor een meer veilige optie gaan zoals zilver of zwart, zeker op zo een wagen!

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                                Ruby red staat 'em ook nog wel knap precies, zeker in combinatie met die Turbo velgen! Alleen zou ik toch voor een meer veilige optie gaan zoals zilver of zwart, zeker op zo een wagen!
                                Ruby Red is een prachtige kleur voor de Panamera imho.

Zilver zou ik niet meteen kiezen omdat de lijnen niet zo goed tot z'n recht komen en de Panamera banaal laat ogen.

Comment

Ruby Red is een prachtige kleur voor de Panamera imho.

Zilver zou ik niet meteen kiezen omdat de lijnen niet zo goed tot z'n recht komen en de Panamera banaal laat ogen.
                                  Ja ik vind het ook, maar op een auto van meer dan 100k zou ik het niet durven, als je het dan beu zou geraken.

En ik heb al een zilver exemplaar gezien met die RS Spyder velgen, ik vond het toch wel knap eigenlijk! Maar zwart blijft dé pana kleur.

Comment

• Wel dat rood staat de Panamera, ik zou het nooit kopen, maar hij bestaat in lelijkere kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Heb je de Turbo gereden of de S? In 't geval van de S, hoe verhoudt dat zich tegenover je RS4 qua kracht/snelheid?
                                      't was een 4S met PDK. Voelde eigenlijk aan als de S4 (V waarmee ik ooit een testrit deed. Vooral veel koppel onderin (deze is 4,8 tov een 4,2) en de motor valt precies dood boven de 4 à 5000 toeren

Ik schakelde manueel en reed eerst zoals met de RS4 (ver in de toeren gaan) maar toen ik bij 4000 toeren begon op te schakelen reed 'm een stuk vlotter. 'k Weet niet ik de juiste term gebruik, maar ik zou "toerenlui" willen gebruiken (tov toerengeil).

Maar : zo'n motor past echt wel goed bij de Panamera hoor

Comment

• Ik vind de vergelijking van een Panamera S met een Audi RS een beetje raar. Ik denk dat je de top sportmodellen moet vergelijken.

Het verschil tussen een S en de Turbo is enorm ! De S is een welpje in schapenvacht, de Turbo is een wolf in schapenvacht.

De RS van Audi zit daar middenin, als je dan toch vergelijkt volg ik wel wat Tuur schrijft.

Comment

• Heerlijke outlaw

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X