Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @TDJ: Idd Concept D, kon ff niet op de naam komen.

De neus van de Phaeton is er sterk op geïnspireerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      @TDJ: Idd Concept D, kon ff niet op de naam komen.

De neus van de Phaeton is er sterk op geïnspireerd.
      De D1 was dan ook de concept voor de Phaeton (welke eerst nog de naam VW D1 meekreeg, tot ze besloten Phaeton te gebruiken)
      1982 BMW E28 528i
      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Thnx voor de info, wist ik helemaal niet.

De achterkant van de D Concept hebben ze gelukkig niet overgenomen in de definitieve productieversie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Ik heb nog nooit iemand gehoord die de kleur van zijn auto beu was.
          Ooh jawel, ik heb het al vaal mogen aanhoren! Zoals nu mijn papa, is de kleur ook beu, daarom dat 'em teruggrijpt naar zwart ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Inpakken graag Me loooooooves the striping

Comment

• Mijn nieuwe achtergrondje (zonder auto 55 dingie wel)

En mensen, stop eens over dat fucking overpriced. Er zijn er maar 250 stuks van, en dit is gewoon een icoon
              Porschisten Porsche. Ik heb hem al eens in het echt gezien en gotta say, it keeps getting better and better!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                Mijn nieuwe achtergrondje (zonder auto 55 dingie wel)

En mensen, stop eens over dat fucking overpriced. Er zijn er maar 250 stuks van, en dit is gewoon een icoon
                Porschisten Porsche. Ik heb hem al eens in het echt gezien en gotta say, it keeps getting better and better!
                Neenee, Idioten Porsche is een betere verwoording. Hoe "cool" ie ook mag zijn dat ding is nu, en zal nooit, zijn geld waard zijn.

Dien toerenteller is wel proper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Neenee, Idioten Porsche is een betere verwoording. Hoe "cool" ie ook mag zijn dat ding is nu, en zal nooit, zijn geld waard zijn.

Ik onderschrijf volledig voor dat budget koop ik een totaal andere Porsche, sorry. Ik wil waar voor mijn centen De nieuwe 911 Turbo en afgeleiden om maar iets te zeggen.

Comment

• Ik vind die achterlichten van de SC nogal "tjoening"

Comment

• Op de SC zelf zien ze er imo niet tuning uit, maar op andere modellen is dat echt spuuglelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Op de SC zelf zien ze er imo niet tuning uit, maar op andere modellen is dat echt spuuglelijk.
                        Mwah, ik vind het nog meevallen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Op de SC zelf zien ze er imo niet tuning uit, maar op andere modellen is dat echt spuuglelijk.
                          Kijk, da's zever hé. Alsof ze wel mooi zijn omdat 't in combinatie is met de ducktail (want anders zijn er geen verschillen) Nu ja, elke z'n goesting

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Unk!

Comment

Heb je die in high res?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                  Heb je die in high res?
                                  Neen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Neen
                                    Hmm spijtig , zou mooi staan als achtergrond! Lekker retro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      't was een 4S met PDK. Voelde eigenlijk aan als de S4 (V waarmee ik ooit een testrit deed. Vooral veel koppel onderin (deze is 4,8 tov een 4,2) en de motor valt precies dood boven de 4 à 5000 toeren

Ik schakelde manueel en reed eerst zoals met de RS4 (ver in de toeren gaan) maar toen ik bij 4000 toeren begon op te schakelen reed 'm een stuk vlotter. 'k Weet niet ik de juiste term gebruik, maar ik zou "toerenlui" willen gebruiken (tov toerengeil).

Maar : zo'n motor past echt wel goed bij de Panamera hoor

Dat is echt erg vreemd want alle Pana's waar ik al mee gereden heb zijn erg soepel en trekken stévig door tot aan de redline.

Het is wel zo dat de PDK in automaatstand uit zichzelf steeds erg vroeg opschakelt. Kan je wel lekker op koppelrijden. Ik denk dat ze dat vooral doen om de emissie's naar beneden te krijgen.

Maar die luiheid, dat is echt niet normaal. Zo'n motor sleurt echt stevig door tot 7000 toeren.

Comment

• Heb dat nieuwe stuur met paddles even in de hand gehad op het autosalon, toch een hele vooruitgang op die knoppen in elk geval.

Wat ik niet wist is dat je met die knoppen ook achteraan het stuur kon werken, maar het blijft een beetje onhandig, aangezien ze zo dicht tegen het stuur zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Die toerenteller is net het minste aan heel die kar.

Wie vindt het in godsnaam uit om witte/zilveren racestrepen op een toerenteller te zetten. En dan nog eens witte/zilvere belettering erdoor...

Comment

Working...
                                          X