Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
    Neenee, Idioten Porsche is een betere verwoording. Hoe "cool" ie ook mag zijn dat ding is nu, en zal nooit, zijn geld waard zijn.

Dien toerenteller is wel proper.

Die toerenteller is net het minste aan heel die kar.

Wie vindt het in godsnaam uit om zilveren racestrepen op een toerenteller te zetten. En dan nog eens witte belettering erdoor...

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Die toerenteller is net het minste aan heel die kar.

Wie vindt het in godsnaam uit om zilveren racestrepen op een toerenteller te zetten. En dan nog eens witte belettering erdoor...
        Neen, de prijs is duidelijk het minste aan heel die kar

Ik veronderstel dat, als je wat gewend bent met een Porsche te rijden, je door die strepen door kijkt. Mij stoort het alvast niet zo, je weet waar de 4K RPM staat hé. En dan nog, in de kritieke zone ondervind je hoedanook geen last van die striping.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

M'n mountainbike is ook in die kleuren... Yummie dees, oho!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
            En mensen, stop eens over dat fucking overpriced. Er zijn er maar 250 stuks van, en dit is gewoon een icoon
            Porschisten Porsche. Ik heb hem al eens in het echt gezien en gotta say, it keeps getting better and better!
            Ik vind 'm gigantisch overpriced, temeer omdat ik 'm lelijk vind en vond, vooral in het echt. De kleur ligt me geen beetje, zo vaal. Precies de kleur van een 5 dagen buiten de frigo staand kopje melk. De velgen vind ik, samen met de ducktail, het enige aan het exterieur wat écht knap (en exclusief is), de achterbumper vind ik maar zozo, en de voorbumper is ook optioneel te krijgen op de andere non-GT3 atmosferische 911. De achterlichten vind ik om te kotsen. En die striping, mjah, zeker niet lelijk.

Het interieur vind ik een tik téveel leder, het enige dat echt yummie is (en exclusief) is de bekleding van de middenbaan van de zetels. Het voelt ook echt nice aan, en als je erin zit voel je 't dat je op iets anders zit dan op gewoon leder. Voor de rest is dat heel veel Porsche Exclusive spul, met dien verstande dat je 't moet pakken zoals 't komt, en niks kan kiezen.

Voor dat geld zou ik dat ding nooit kopen. Voor 30.000 EUR minder heb je een sublieme 911 targa 4S PDK met alles wat Exclusive leveren kan, in de kleuren die jij wil. Oké, dan moet je de ducktail en de velgen missen.
            Voor 205k EUR heb je een full spec Mk.II turbo PDK met alle Exclusive spullen én de BIV én twee jaar rijtax en twee jaarkaarten Nordschleife.
            Of een GT2 met enkele spullen in optie.

Niet overpriced? Gigantisch overpriced... and it takes some looney's to sell it too. Daarmee dat je die dingen ook nooit op de baan gaat zien (of zeer uitzonderlijk), omdat er op waardestijging zal worden gemikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

M'n mountainbike is ook in die kleuren... Yummie dees, oho!
              You know what to do...
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

You know what to do...
                Zo'n P'ke zou me wel liggen, denk ik. Old school pure driving, alles zelf doen. Double clutchen bij 't schakelen, niet-bekrachtigde remmen en stuur, licht, glijdend, ... da's echt wat ik zoek in een (circuit)auto.

Comment

• 2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• "Evil pumpkin".

Geniaal.

Comment

• Ik ga waarschijnlijk alleen staan met deze mening, maar ik vind dit lekker.

Advertentie zegt Niehoff widebody, maar lijkt mij een "gewone" Strosek 924. Dat is dan de 2de 924 Strosek in België die ik weet (de andere is de gele die ik een tijdje geleden gezien had en hier ook gepost heb, ondertussen is die ook volledig terug in orde gezet).
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Dat is echt erg vreemd want alle Pana's waar ik al mee gereden heb zijn erg soepel en trekken stévig door tot aan de redline.

Het is wel zo dat de PDK in automaatstand uit zichzelf steeds erg vroeg opschakelt. Kan je wel lekker op koppelrijden. Ik denk dat ze dat vooral doen om de emissie's naar beneden te krijgen.

Maar die luiheid, dat is echt niet normaal. Zo'n motor sleurt echt stevig door tot 7000 toeren.
                        Ik denk dat het een kwestie van perceptie is dan, en dat ik vergelijk met mijn RS4 die hoogtoeriger is ?

Comment

Ik ga waarschijnlijk alleen staan met deze mening, maar ik vind dit lekker.

Advertentie zegt Niehoff widebody, maar lijkt mij een "gewone" Strosek 924. Dat is dan de 2de 924 Strosek in België die ik weet (de andere is de gele die ik een tijdje geleden gezien had en hier ook gepost heb, ondertussen is die ook volledig terug in orde gezet).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Ik denk dat het een kwestie van perceptie is dan, en dat ik vergelijk met mijn RS4 die hoogtoeriger is ?

Ja 't zou kunnen. Die RS4 trekt ook door tot 8250 toeren, niet? Dat is ook al een verschil.

Comment

• In normale modus zit je met die zevende versnelling en een programma dat zorgt voor geen al te hoof verbruik en gaat hij idd lui schakelen....

Bovendien is de wagen zo enorm linear dat de sensatie wat wegblijft bij een S of 4S. Hij zet gewoon heel knappe resultaten neer op een "rustig" doodnormale en wat saaie manier.
                              Dat de perceptie dus verschillend is kan ik perfect begrijpen, je zal met de RS meer "fun" en drama hebben .

Ik was trouwens eerst van plan om de 4S te nemen, maar wou toch iets meer rijplezier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten

Als je de enorme prijsverschillen ziet met de VS neem je die leelijke bumper er toch met plezier bij IMO,
                                enig probleem is dat je voor import (naar CH althans, wellicht EU ook?) aanduiding in KM/H nodig hebt, kan je in feite de 'tellerplaat' gemakkelijk (laten) vervangen? of dien je een geheel nieuw dashboard te installeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                  Als je de enorme prijsverschillen ziet met de VS neem je die leelijke bumper er toch met plezier bij IMO,
                                  enig probleem is dat je voor import (naar CH althans, wellicht EU ook?) aanduiding in KM/H nodig hebt, kan je in feite de 'tellerplaat' gemakkelijk (laten) vervangen? of dien je een geheel nieuw dashboard te installeren?
                                  Gij ziet het nog heel simplistisch ...

Comment

Electronische shit, homologatie shit, import tax (10%), btw (21%) ... begin maar te tellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Electronische shit, homologatie shit, import tax (10%), btw (21%) ... begin maar te tellen.
                                      Naar CH veel eenvoudiger voor te importeren uit US. Daar is de btw 7,6 + nog een kleine 200 CHF voor het gewicht.

Basicly dient men alleen de kilometerteller aan te passen voor de wagen te kunnen inschrijven
                                      Dus de elektronica dient ook gewijzigd te worden voor de tellerplaat te wijzigen?

Comment

Basicly dient men alleen de kilometerteller aan te passen voor de wagen te kunnen inschrijven
                                        Dus de elektronica dient ook gewijzigd te worden voor de tellerplaat te wijzigen?

Vergeet da maar, er komt nog veel meer bij kijken blijkbaar.

Comment

• Gewoon doorsparen en hem hier bestellen zal u een paar jaar langer doen leven denk ik ..

Comment

Working...
                                          X