Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHier geraakt dit toch nooit gekeurd voor straatgebruik?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=2
Comment
-
Met 50k als budget zou ik voor zo eentje gaan : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2
Ben een OEMfan maar Manthey mods op een GT3 zijn een meerwaarde
Eigenlijk houden die "oude" GT3's nog goed hun waarde, nu rond de 50k, zo'n 2 jaar geleden rond de 55k dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenMet 50k als budget zou ik voor zo eentje gaan : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=2
Ben een OEMfan maar Manthey mods op een GT3 zijn een meerwaarde
Eigenlijk houden die "oude" GT3's nog goed hun waarde, nu rond de 50k, zo'n 2 jaar geleden rond de 55k dacht ik...
Al verraadt de kleur van het "Porsche" opschrift op z'n remklauw dat 'ie geen al te zacht leven heeft gehad, je ziet dat veel bij de Cup-wagens dat dat helemaal verkleurd is van de hitte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten@ Porker : ach, binnen x aantal jaar koop jij toch mijn nu nog toekomstige GT3 waar ik goed zal voor zorgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten@ Porker : ach, binnen x aantal jaar koop jij toch mijn nu nog toekomstige GT3 waar ik goed zal voor zorgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAl eentje op 't oog?
en dan op de car configurator klikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk weet em al staan zelfs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenPorker laat me net weten dat hij dat enkel overweegt indien het een RS is.
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIk denk niet dat hij nog nieuw koopt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
Enkel als ik 2dehands niet vind wat ik echt wil
Comment
-
Anderzijds ken ik bij een GT3 toch graag diens historie, zelfs bij een lage kmstand, en dat doet mij dan weer wat neigen naar een nieuwe... je zal er maar eentje hebben die als demowagen van bij de eerste kms altijd te hard gereden is. Ach, keuzes ! Maar 't is veel geld, dus een mens mag al eens nadenken hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk weet em al staan zelfs!
hopelijk bevalt dat TuurBo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenAnderzijds ken ik bij een GT3 toch graag diens historie, zelfs bij een lage kmstand, en dat doet mij dan weer wat neigen naar een nieuwe... je zal er maar eentje hebben die als demowagen van bij de eerste kms altijd te hard gereden is. Ach, keuzes ! Maar 't is veel geld, dus een mens mag al eens nadenken hé
Ik herinner me nog de ad van die GT3 mk2 bij een Duitse Porsche dealer. 5000km en op 1 van de interieurfoto's zag je gewoon een gemonteerde laptimer
Comment
-
I wish
Comment
-
Comment