Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ...zijn ongeveer 630 exemplaren van de 996 GT3 RS gebouwd. 500 links gestuurde, en nog es een 130 "rechtslenker" voor GB en Japan. Hiervan zijn er ongeveer 1/3 wit-blauw en het merendeel dus wit-rood.

Getrackede 996 RS'en vind je onder 80.000 eur, de zuivere exemplaren met minder dan 30.000km gaan rond de 85.000 eur en de showroom-wagens met een handvol km's blijven 90.000 eur en meer gaan.
    Is er een markt voor deze auto's? Moeilijk, maar toch... het verbaast me steeds dat na verloop van tijd toch andere wagens worden aangeboden op het net...vooral de track-exemplaren verlopen nog al eens van eigenaar.

De 997 RS is momenteel nog altijd "duurder" dan de ouwere 996RS maar op termijn zullen ze mekaar kruisen en de ouwe zal de bovenhand krijgen.

Vergeet ni dat de 996RS de laatste met de hand gebouwde serie-911 is die Weissach verliet...de 997 RS loopt gewoon van de band tussen de andere 997's.
    Porsche 996 GT3 RS
    Porsche 964 RS
    BMW ///M3 e30
    Mercedes c250 CDI AMG
    www.flamebox.be

Comment

• heeft iemand productie cijfers van de 997 GT3 RS?

Comment

• okay thx
        Last edited by ; 26/01/2010, 03:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
          Dat is normaal, die alarmen trekken de batterij ZO leeg!
          dat was inderdaad de reden!
          2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
          2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• RUF Turbo R. Fully documented RUF from new. Conversion done in RUF Germany including body work, engine, suspension, wheels, etc... Unique center exhaust usually reserved for the CTR2. Only known Turbo R with such exhaust from RUF factory. Over 550hp, Newer GT1 Brembo Brake system, Factory sport seats with custom color matched spedo

staat te koop in de US of AAAAA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten

RUF Turbo R. Fully documented RUF from new. Conversion done in RUF Germany including body work, engine, suspension, wheels, etc... Unique center exhaust usually reserved for the CTR2. Only known Turbo R with such exhaust from RUF factory. Over 550hp, Newer GT1 Brembo Brake system, Factory sport seats with custom color matched spedo

staat te koop in de US of AAAAA
              andere velgen eronder en gooooooooaaaaaan
              2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• En met 79k$ is het toch een redelijk koopje denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  En nu terug serieus.

Een aantal hebben gevraagd wat mijn recentere aanvaring met Porsche was en of dit te maken had met de dealer ed.

Ik wou hier niet op reageren omdat ik alle info eerst moest hebben.
                  Eerst even 1 ding duidelijk maken: dit heeft niets met dealerships te maken.

Een aantal dagen geleden kreeg ik een brief in de bus van Porsche Import.

Na een aantal telefoons gepleegd te hebben (makelaar, Alert Services, CM) bleek dus dat iedereen die op aanraden van Porsche een SatPlus systeem heeft laten inbouwen de wagen moet binnendoen om het systeem te laten "updaten". Die update is eigenlijk een nieuwe Li-ion battery steken!!! Ze vragen daar MAAR 399 euro voor, schitterend toch?

Blijkbaar zijn er in het Bxlse 2 wagens uitgebrand zijn en dat ZOU KUNNEN gerelateerd zijn met de SatPlus. Daarom trekt Porsche hun pollekes van alles terug (zie brief) en kan je dus tussen de 399 en 1500 euro ophoesten voor een nieuwe battery (of compleet nieuw toestel).

Ze maken dus maw een fout en beslissen dan dat een zogezegde tussenkomst van 70% een mooie geste is (ge moogt content zijn!) en dat de klant voor de kosten kan opdraaien.

Deactivering van het systeem is een optie maar dan kan je je diefstal verzekering op je buik schrijven.

Bij andere merken roepen ze wagens terug binnen voor akkefietjes die dan onder complete fabrieksgarantie worden vervangen. Porsche Import maakt een fout door een volgens hen "minderwaardig" product te installeren en jij mag ervoor betalen.

Ik kan begrijpen dat ze geld willen verdienen maar als ze klanten op dergelijke manier beginnen afzuipen dan wordt het erg.
                  Rami zou u de brief nog eens willen uploaden? Aangezien wij vandaag ook telefoon hebben gehad van onze verzekeraar .
                  Uiteraard niet van P Antwerpen
                  Alvast bedankt
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Ik zou de RS mk2 toch in het wit zetten, zonder decals, met zwarte velgen en die alu steunen van de spoiler ook zwart laten spuiten want dat steekt vreselijk af tegen het geheel vind ik ... (ofwel een wit-rode, is ook wel vet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Rami zou u de brief nog eens willen uploaden? Aangezien wij vandaag ook telefoon hebben gehad van onze verzekeraar .
                        Uiteraard niet van P Antwerpen
                        Alvast bedankt
                        als ik mij niet vergis staat er op het algemene forum nog een topic met de brief in. Is jullie systeem trouwens ni te recent om terug geroepen te worden?
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                          Is jullie systeem trouwens ni te recent om terug geroepen te worden?
                          Dat dacht ik ook, blijkbaar niet volgens onze verzekeraar ?
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Dat dacht ik ook, blijkbaar niet volgens onze verzekeraar ?
                            lijkt me straf maar kan altijd natuurlijk. Dit zou wel sowieso onder garantie moeten vallen... (of mss wachten ze nog ff tot het buiten garantie valt om jullie ne brief te sturen )
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
                              Ik zou de RS mk2 toch in het wit zetten, zonder decals, met zwarte velgen
                              My thoughts exactly...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door phil Bekijk Berichten
                                my thoughts exactly...
                                22222222

Comment

• En dan misschien Martini striping ofzo hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    En dan misschien Martini striping ofzo hè.
                                    Uiteraard. Niet te druk, gewoon een subtiele striping.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                      andere velgen eronder en gooooooooaaaaaan
                                      Niks daarvan!

Dat model + Ruf ==> die velgen en niks anders
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Welke kleurencombo is dit nu? Zwart met zilver decals en accenten? Of ligt 't aan de foto?

Wel leuk dat 'ie "anders" verkrijgbaar is dan de launch-kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Niks daarvan!

Dat model + Ruf ==> die velgen en niks anders
                                          Absoluut, ik zou niet weten wat er beter onder past.

Comment

Working...
                                          X