Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja de kleuren passen niet zo goed bij elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
      Zanzibar of gewoon Indisch rood?

Ziet er in ieder geval goed uit

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Das uni-rood.

Comment

• Andere velgen onder en gaan!

Established 1996. All models including 911, Boxster, Cayman, Cayenne, Macan. GT2, GT3, GT4 Spyder, Carrera.

Voor maar 70.000 euro...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Andere velgen onder en gaan!

Established 1996. All models including 911, Boxster, Cayman, Cayenne, Macan. GT2, GT3, GT4 Spyder, Carrera.

Voor maar 70.000 euro...
          geen fan van het interieur. ik pas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Andere velgen onder en gaan!

Voor maar 70.000 euro...
            ... gewoon zoals hij hier staat is goed voor mij (mmm .. misschien stuur aan de andere kant zou nog prettig zijn)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
              Bij Porsche wordt er momenteel 5000 euro korting gegeven (60 years import). Deze is geldig tot het einde van de maand. Weet iemand of dit effectief klopt, of kunnen/mogen dealers dit nog wat uitrekken "naar goeddunken"?
              Standaard Porsche korting is 3-4%, bij sommige dealers (oa Kronos) zelfs enkel op de basisprijs en niet op de opties.

Meer mogen ze niet doen van d'Ieteren, tenzij ge daar uwe 5e Porsche komt bestellen ofzo (dan geven ze al nekeer 5% ).

Of daar al dan niet van afgeweken wordt hangt af van uw doorzettingsvermogen en hun "risico" dat ze willen nemen om de regels aan hun laars te lappen.

Comment

• ????kleur????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  special colour: cognac

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                    special colour: cognac

Lijkt mij eerder Baileys

Comment

• Is er een manier om in de Porsche CC de GT3RS decals te deselecteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Standaard Porsche korting is 3-4%, bij sommige dealers (oa Kronos) zelfs enkel op de basisprijs en niet op de opties.

Meer mogen ze niet doen van d'Ieteren, tenzij ge daar uwe 5e Porsche komt bestellen ofzo (dan geven ze al nekeer 5% ).

Of daar al dan niet van afgeweken wordt hangt af van uw doorzettingsvermogen en hun "risico" dat ze willen nemen om de regels aan hun laars te lappen.
                        Mits een efforke is meer dan 4% mogelijk, 4,2% bvb
                        Nee, helaas zijn er geen mooie kortingen bij Porsche. Ach, in de US moeten ze soms 10% opleggen voor bepaalde modellen (GT3 RS bvb en al zeker Ferrari naar 't schijnt).

Comment

• Zolang je bij de officiële dealers blijft niet nee.
                          Een Extravaganza of Bavaria motors kan je wel een veel mooiere prijs maken

Comment

Zolang je bij de officiële dealers blijft niet nee.
                            Een Extravaganza of Bavaria motors kan je wel een veel mooiere prijs maken
                            Klopt, maar dan ga ik toch liever bij de officiële (st)(d)ealer... al heb ik tot op vandaag ook geen klagen gehad van de service voor mijn elders aangekochte 911...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                              Klopt, maar dan ga ik toch liever bij de officiële (st)(d)ealer... al heb ik tot op vandaag ook geen klagen gehad van de service voor mijn elders aangekochte 911...
                              Als ze bij de officiële 3% voorstellen op de basisprijs en bij de andere 8.5% op alles ...

tja ... Op zo een bedragen gaat dat niet over 200€

Comment

Als ze bij de officiële 3% voorstellen op de basisprijs en bij de andere 8.5% op alles ...

tja ... Op zo een bedragen gaat dat niet over 200€

Bon, jij had toch besteld bij Kronos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Bon, jij had toch besteld bij Kronos
                                  Daar mag ik helaas geen verdere details over geven

Comment

• 9ff - 996 Turbo ... voorbumper kwestie van persoonlijke smaak (I think I like it ..)

Comment

• Ik dacht dat Rami dat ook ooit heeft gehad op zene boxster
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                        Ik dacht dat Rami dat ook ooit heeft gehad op zene boxster
                                        Verkeerd gedacht Michel!
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          Verkeerd gedacht Michel!
                                          HIj had een een 996 turbo neus op zene boxster dat was het
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X