Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik wil diezelfde bestuurder eens zien in een GT2 in exact dezelfde condities..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

Bavaria motors Kuurne heeft er 3 staan in okkasie .
      Niet doen...soms nogal twijfelachtige achtergrond en service...Persoonlijk zou ik er niet durven kopen.

Comment

• Ik zal me hier ook maar wat komen lezen en wat posten, zag een pak namen die me bekend klonken Even mijne P voorstellen (thanks to Dennis Noten)

Comment

• Idd een "bekende" welkom hier !

Comment

• 996 GT3 van 1999 .
            Nooit geen circuit gereden ( aan wat zie je dit ? )
            Is dit een normale prijs ? ( 48.000€ )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Niet doen...soms nogal twijfelachtige achtergrond en service...Persoonlijk zou ik er niet durven kopen.
              Ben nog niet van plan om een Porsche te kopen hoor

Comment

996 GT3 van 1999 .
                Nooit geen circuit gereden ( aan wat zie je dit ? )
                Aan een motor die niet is losgereden

Comment

• [quote = ir_fuel; 3862955] aan een auto die niet is losgereden [/ quote]

Aa ik dacht aan het feit dat hij geen ringsticker had

Comment

Aa ik dacht aan het feit dat hij geen ringsticker had
                    Die hangt dan ook meestal op auto's die niet verder geraakt zijn dan de parking van de nurburgring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                      meer hoeft het voor mij niet te zijn. Volgende keer nog eens van kortbij bewonderen.

Stel hem even voor in 'mijn duitse auto' topics ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Niet akkoord.
                        Sinds Lieven Ghysens zaakvoerder is gaat het er zover ik weet correct aan toe..
                        Heb al wat ervaring met Bavaria en tot nu toe waren ze altijd zeer stipt.
                        Ze zijn ook eerlijk over de achtergrond van de wagen en proberen gebruikssporen niet te verbergen zoals vele handelaars.

Comment

Nooit geen circuit gereden

nooit geen betekend volgens mij juist altijd, is dubbele ontkenning

zitten wel gewone stoelen in zo te zien!

Last edited by ; 02/02/2010, 15:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                            nooit geen betekend volgens mij juist altijd, is dubbele ontkenning
                            Als je zo begint mag je ook geen dt-fouten schrijven hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Idd een "bekende" welkom hier !
                              Wel wel van het weekend nog aan u moeten denken, alléé niet aan u maar aan uw wagen

Zondag met een panamera turbo meegereden/getest en ondanks mijn standpunt van "de buitenkant" was ik wel verrast door het interieur en vooral de prestaties. Ik heb dus mijn gedachten over de panamera zwaar moeten herzien en dit in positieve zin Ik ben een fan geworden en ga eens moeten meten of zoiets deftig in mijn garage kan (mijn salon moet kunnen blijven staan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuur bo Bekijk Berichten
                                als je zo begint mag je ook geen dt-fouten schrijven hé :d
                                rofl :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                  Verellen is een dealer uit Geel.
                                  Verkoper was Wim, de achternaam is Roex, maar daar kan ik me vergissen.
                                  Over Porsche Antwerpen zijn we niet te spreken.

Destijds in Antwerpen gaan horen voor een tweedehands zilvergrijze 996 4S. De verkoper deed of ik voor een sleutelhangerke kwam zien. Hij ging me nog contacteren betreft een mogelijke overname maar niets meer van gehoord. Bij Verellen ook gaan zien achter een tweedehands porsche en daar werd ik behandeld alsof ik een carrera GT kwam bestellen

(moet wel zeggen dat ik bij Verellen voordien al meerdere wagens op onderhoud had gedaan en in Antwerpen een totaal onbekende was).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    gekocht bij porsche antwerpen? eventueel bij welke verkoper?
                                    mag via pm
                                    Wij hebben bij Porsche Antwerpen gekocht.
                                    Verkoper was Kris Vermeiren, maar nu gaan we bij Verellen
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                      (moet wel zeggen dat ik bij Verellen voordien al meerdere wagens op onderhoud had gedaan en in Antwerpen een totaal onbekende was).
                                      Normaal zou dat geen verschil mogen maken, toch?

Comment

• De verkoop bij Porsche Antwerpen sucks donkeyballs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                                          Normaal zou dat geen verschil mogen maken, toch?
                                          Normaal niet, nee.
                                          Vorige keer ook: Wij stonden bij Porsche Antwerpen aan de overkant van het gebouw, de werkplaats. Er stond nog iemand voor ons te wachten. "Den grote" baas komt daar binnen,wandelt verder en bedenkt zich plots op 't einde en zegt met moeite: hallo.
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X