ik wil diezelfde bestuurder eens zien in een GT2 in exact dezelfde condities..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
Bavaria motors Kuurne heeft er 3 staan in okkasie .
Comment
-
996 GT3 van 1999 .
Nooit geen circuit gereden ( aan wat zie je dit ? )
Is dit een normale prijs ? ( 48.000€ )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNiet doen...soms nogal twijfelachtige achtergrond en service...Persoonlijk zou ik er niet durven kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten996 GT3 van 1999 .
Nooit geen circuit gereden ( aan wat zie je dit ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenAa ik dacht aan het feit dat hij geen ringsticker had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
Stel hem even voor in 'mijn duitse auto' topics ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNiet doen...soms nogal twijfelachtige achtergrond en service...Persoonlijk zou ik er niet durven kopen.
Sinds Lieven Ghysens zaakvoerder is gaat het er zover ik weet correct aan toe..
Heb al wat ervaring met Bavaria en tot nu toe waren ze altijd zeer stipt.
Ze zijn ook eerlijk over de achtergrond van de wagen en proberen gebruikssporen niet te verbergen zoals vele handelaars.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenNooit geen circuit gereden
nooit geen betekend volgens mij juist altijd, is dubbele ontkenning
zitten wel gewone stoelen in zo te zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIdd een "bekende" welkom hier !
Zondag met een panamera turbo meegereden/getest en ondanks mijn standpunt van "de buitenkant" was ik wel verrast door het interieur en vooral de prestaties. Ik heb dus mijn gedachten over de panamera zwaar moeten herzien en dit in positieve zin Ik ben een fan geworden en ga eens moeten meten of zoiets deftig in mijn garage kan (mijn salon moet kunnen blijven staan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuur bo Bekijk Berichtenals je zo begint mag je ook geen dt-fouten schrijven hé :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk BerichtenVerellen is een dealer uit Geel.
Verkoper was Wim, de achternaam is Roex, maar daar kan ik me vergissen.
Over Porsche Antwerpen zijn we niet te spreken.
Destijds in Antwerpen gaan horen voor een tweedehands zilvergrijze 996 4S. De verkoper deed of ik voor een sleutelhangerke kwam zien. Hij ging me nog contacteren betreft een mogelijke overname maar niets meer van gehoord. Bij Verellen ook gaan zien achter een tweedehands porsche en daar werd ik behandeld alsof ik een carrera GT kwam bestellen
(moet wel zeggen dat ik bij Verellen voordien al meerdere wagens op onderhoud had gedaan en in Antwerpen een totaal onbekende was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ramesgekocht bij porsche antwerpen? eventueel bij welke verkoper?
mag via pm
Verkoper was Kris Vermeiren, maar nu gaan we bij Verellen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten(moet wel zeggen dat ik bij Verellen voordien al meerdere wagens op onderhoud had gedaan en in Antwerpen een totaal onbekende was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenNormaal zou dat geen verschil mogen maken, toch?
Vorige keer ook: Wij stonden bij Porsche Antwerpen aan de overkant van het gebouw, de werkplaats. Er stond nog iemand voor ons te wachten. "Den grote" baas komt daar binnen,wandelt verder en bedenkt zich plots op 't einde en zegt met moeite: hallo.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment