Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spele met nieuwe Turbo
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Damm, Die acceleratie cht niet normaal meer Vet filmpje

Comment

• mooi kleurtje...

Comment

• Toch 3 stuks verkocht in België, van de 911 SportClassic
          1982 BMW E28 528i
          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Dieje turbo komt soms wel erg dicht tegen de vangrails

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
              Dieje turbo komt soms wel erg dicht tegen de vangrails
              vond ik ook al
              Blijkt een test te zijn voor de italiaanse EVO.
              Ze gaan wel erg hard om met de wagen, en dat zelfs voor journalisten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                Toch 3 stuks verkocht in België, van de 911 SportClassic
                Hopelijk gaan de eigenaars er ook mee rondrijden

Comment

• edit

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Die rode GT3 is echt fenomenaal.
                    ²²²²

Mk1 staat voor mij het best in zilvergrijs, de Mk2 in het rood.

GT3

Comment

• Die Cayenne in Transsyberia-look, volgens valt dat in't echt nog wel te smaken. Met die 21" Sportplus in oranje, geschift!
                      Last edited by 3000; 06/02/2010, 18:16.

Comment

Dient om een goede radio-ontvangst te blijven behouden bij (erg) hoge snelheden. Dus ja, een functie heeft het wel.
                        LOOL

Zou jij niet beter verkoper worden?

Net wat ik zoek in een 911, aan 300 km/h Klara zuiver kunnen ontvangen

Volgens de Porsche config is het trouwens vooral voor betere middengolf ontvangst.

Comment

• Comment

• Comment

• Een zeer zeldzaam zicht, vandaag op de Louizalaan. Ik "spot" niet vaak maar deze kon ik niet links laten liggen...

Nummerplaat "911-RST"

Comment

• Damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jasperr Bekijk Berichten
                                  Hopelijk gaan de eigenaars er ook mee rondrijden
                                  Eentje is besteld in Drogenbos, en de andere 2 zijn ergens anders besteld, maar vraag me niet meer bij welke garage. 1 van die 2 is voor de garage zelf (of eigenaar ervan), andere is particulier
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Dient om een goede radio-ontvangst te blijven behouden bij (erg) hoge snelheden. Dus ja, een functie heeft het wel.
                                    Klopt dat wel? Een FM-antenne hoeft helemaal niet zo lang te zijn voor een optimale ontvangst te hebben, en het lijkt me sterk dat de snelheid van een auto (zelfs topsnelheid, let's say 300 km/u) enige invloed gaat hebben op de ontvangst van radiogolven die aan een snelheid van gemiddeld 300.000 km/s gaan.

Als ik me 't goed herinner heeft de optionele antenne (die idd sinds de facelift ook bij de coupés op het rechter voorspatbord staat, zoals voordien al bij de cabrio's en targa's) enkel tot nut om de ontvangst van lange golf en middengolf te verbeteren.
                                    Last edited by ; 06/02/2010, 22:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Volgens de Porsche config is het trouwens vooral voor betere middengolf ontvangst.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Als ik me 't goed herinner heeft de optionele antenne (die idd sinds de facelift ook bij de coupés op het rechter voorspatbord staat, zoals voordien al bij de cabrio's en targa's) enkel tot nut om de ontvangst van lange golf en middengolf te verbeteren.

Inderdaad

Comment

• Sublieme kar/sound:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Lange- en middengolf vereisen idealiter langere antennes om een betere ontvangst te hebben. Ik vind er niks direct over terug maar ik dacht dat de ideale antenne voor AM (LW of MW) rond de 2 meter lag, minder dan 1 meter is dan echt kwaliteitsverminderend. Die voor FM ligt rond de halve meter, en tot de helft daarvan biedt nog altijd erg kwalitatieve ontvangst. Bijkomend dacht ik dat AM enkel verticale golven heeft, waardoor "liggende" antennes in bumpers b.v. een slechte ontvangst geven.

Comment

Working...
                                          X