Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenHm zijt gij onlangs langs geweest bij een een bedrijf (om de naam niet te zeggen) die in zonne-energie doet? Twee weken terug was er een klant bij ons met zowat de identieke configuratie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenoei
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk vind dat wel vet.Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten222221991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLange- en middengolf vereisen idealiter langere antennes om een betere ontvangst te hebben. Ik vind er niks direct over terug maar ik dacht dat de ideale antenne voor AM (LW of MW) rond de 2 meter lag, minder dan 1 meter is dan echt kwaliteitsverminderend. Die voor FM ligt rond de halve meter, en tot de helft daarvan biedt nog altijd erg kwalitatieve ontvangst. Bijkomend dacht ik dat AM enkel verticale golven heeft, waardoor "liggende" antennes in bumpers b.v. een slechte ontvangst geven.
AM = Amplitude Modulatie
Dus de modulatie gebeurt doormiddel van met de amplitude te spelen. Dus een klassieke sinus. Aangezien de informatie hem net in de nuances zit op de signaal sterkte is AM zeer gevoelig aan hoogte verschillen en obstakels en heb je uiteraard een betere ontvangst met een vertikale antenne inplaats van een horizontale. Des te hoger die antenne des te beter de ontvangst. Het zit hem niet persé in de lengte van de antenne zelf eerder in hoe hoog ze staat. Uiteraard is dat met een rijdend voertuig enkel goed te compenseren doormiddel van een lange antenne.
Last edited by Alfa-Beemer; 13/02/2010, 01:09.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenoei
Ik zie wel dat die velgen beter geven dan ik dacht
Comment
Comment