Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenDa's inderdaad een custom jobke allicht, wel knap
Dat zwart op de spoiler vind ik minder, alsook de full-black velgen.
Vraag me af of zwarte spiegels ook niet beter zouden staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind dat een must op een witte eigenlijk.
Dat zwart op de spoiler vind ik minder, alsook de full-black velgen.
Vraag me af of zwarte spiegels ook niet beter zouden staan?
Ik wou da'k ene kon betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenI tend to agree. Alleen de full-black velgen vind ik wel knap. Welk alternatief is er ook met zwarte spiegels + striping?
Ik wou da'k ene kon betalen
Ik vind het gewoon jammer dat bij zwart al het velgdetail verdwijnt. Zeker bij deze velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTitanium-kleur.
Ik vind het gewoon jammer dat bij zwart al het velgdetail verdwijnt. Zeker bij deze velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenTitanium-kleur.
Dan moeten spiegels/striping ook in titanium imho. Anders begint het een kleurboek te worden. Het is wel zo dat die velgen in het zwart niet mooi ogen.
Zwarte velgen zijn wel heel praktisch qua kuiswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDan moeten spiegels/striping ook in titanium imho. Anders begint het een kleurboek te worden.
Comment
-
-
Gisteren even kort meegereden in deze Panamera 4S.. toch wel indrukwekkend hoe dat ding rijdt voor zo'n zware auto te zijn Launch control is ook wel zot
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGisteren even kort meegereden in deze Panamera 4S.. toch wel indrukwekkend hoe dat ding rijdt voor zo'n zware auto te zijn Launch control is ook wel zot
Interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenGisteren even kort meegereden in deze Panamera 4S.. toch wel indrukwekkend hoe dat ding rijdt voor zo'n zware auto te zijn Launch control is ook wel zot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIemand die wat kan photoshoppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenFoto is eigenlijk te klein en te brak,
maar toch een poging.
Spiegel gewoon wit laten dus
Comment
-
Comment