Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk heb er nog eentje in de aanbieding , zelfde wielkes, europipe stereo , en oben ohne!
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer en meer zeer positieve reakties hoor over bavaria hoor , oa bij RS motors Ingelmunster + M-cartech Ingelmunster en ze waren beiden vol lof over bavaria , 2 garage's waar hij veel mee samenwerkt ...
En neen ik heb daar geen aandelen ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten928 GTS .. meer pics van het geheel?
wat is het verschil tssen een 928 en 928 gts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
Sublieme ride, maar ook geweldige foto's. "eenvoudig",maar het plaatje klopt gewoonweg!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
-
Big wheel missing in SA
Police fear German famed for converting Porsches has been kidnapped
Het volledige artikel hier: http://www.timeslive.co.za/sundaytim...icle318353.ece
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJuist uw profielboodschap gelezen die je van Bavaria hebt gekregen beltar , ivm een reaktie die jij had geplaatst op een post van mij .
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer en meer zeer positieve reakties hoor over bavaria hoor , oa bij RS motors Ingelmunster + M-cartech Ingelmunster en ze waren beiden vol lof over bavaria , 2 garage's waar hij veel mee samenwerkt ...
En neen ik heb daar geen aandelen ofzo
Het laatste wat ik wil is iemand "afkraken", dat is niet mijn bedoeling, vooral omdat ik zelf geen ervaring heb bij die mensen.
Ik vertel alleen maar wat ik in mijn zaak gehoord heb.. dat was meer dan 1 bron. wel al een aantal jaar terug.
Ik vind ook dat het moet kunnen om een negatieve ervaring mee te delen om mensen aan te manen op te letten.
Het ging trouwens niet over porsches, ik denk BMW's .
Iedereen kan eens een miskoop doen, ook Bavaria kan eens een maandagauto vangen hé.
Wel straf dat daar zo een reactie op komt.
In bijna 1000 berichten heb ik zelden negatief gereageerd... 't zal mij niet meer gebeuren
Bij deze meaculpa en dat al de tevreden klanten zich hier eens luid laten horen, zoals jij toere!
Dan zijn ze daar ook weer content.
Vanaf nu post ik nog juist:
Great! waaaauw en mooooooooooi , super....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk wist zelfs niet wat een profielboodschap was... Wel een heftige reactie imo. Indien gegrond kan ik dat begrijpen. Hier op het forum worden vele reacties geplaatst "van horen zeggen".
Het laatste wat ik wil is iemand "afkraken", dat is niet mijn bedoeling, vooral omdat ik zelf geen ervaring heb bij die mensen.
Ik vertel alleen maar wat ik in mijn zaak gehoord heb.. dat was meer dan 1 bron. wel al een aantal jaar terug.
Ik vind ook dat het moet kunnen om een negatieve ervaring mee te delen om mensen aan te manen op te letten.
Het ging trouwens niet over porsches, ik denk BMW's .
Iedereen kan eens een miskoop doen, ook Bavaria kan eens een maandagauto vangen hé.
Wel straf dat daar zo een reactie op komt.
In bijna 1000 berichten heb ik zelden negatief gereageerd... 't zal mij niet meer gebeuren
Bij deze meaculpa en dat al de tevreden klanten zich hier eens luid laten horen, zoals jij toere!
Dan zijn ze daar ook weer content.
Vanaf nu post ik nog juist:
Great! waaaauw en mooooooooooi , super....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengeen volledig zij-aanzicht????2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment