Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Droom porsche voor mij
    Ik heb er nog eentje in de aanbieding , zelfde wielkes, europipe stereo , en oben ohne!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      Ik heb er nog eentje in de aanbieding , zelfde wielkes, europipe stereo , en oben ohne!
      Juist uw profielboodschap gelezen die je van Bavaria hebt gekregen beltar , ivm een reaktie die jij had geplaatst op een post van mij .
      Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer en meer zeer positieve reakties hoor over bavaria hoor , oa bij RS motors Ingelmunster + M-cartech Ingelmunster en ze waren beiden vol lof over bavaria , 2 garage's waar hij veel mee samenwerkt ...
      En neen ik heb daar geen aandelen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
        928 GTS .. meer pics van het geheel?
        yep
        wat is het verschil tssen een 928 en 928 gts?

Comment

• zeer spijtig van die voorbumper. Origineel zou stukken beter zijn.
          Dan kan hij ineens beetje zakken vanvoor, verhouding klopt niet echt...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                Dat was ook mijn reactie!
                Sublieme ride, maar ook geweldige foto's. "eenvoudig",maar het plaatje klopt gewoonweg!
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Knappe foto !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Sublieme foto's.

Comment

• Big wheel missing in SA

Police fear German famed for converting Porsches has been kidnapped
                      Uwe Gemballa spoorloos verdwenen.

Het volledige artikel hier: http://www.timeslive.co.za/sundaytim...icle318353.ece

Comment

• Ja , ik las het ook.
                        Ze vragen 1 miljoen losgeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Juist uw profielboodschap gelezen die je van Bavaria hebt gekregen beltar , ivm een reaktie die jij had geplaatst op een post van mij .
                          Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer en meer zeer positieve reakties hoor over bavaria hoor , oa bij RS motors Ingelmunster + M-cartech Ingelmunster en ze waren beiden vol lof over bavaria , 2 garage's waar hij veel mee samenwerkt ...
                          En neen ik heb daar geen aandelen ofzo
                          Ik wist zelfs niet wat een profielboodschap was... Wel een heftige reactie imo. Indien gegrond kan ik dat begrijpen. Hier op het forum worden vele reacties geplaatst "van horen zeggen".
                          Het laatste wat ik wil is iemand "afkraken", dat is niet mijn bedoeling, vooral omdat ik zelf geen ervaring heb bij die mensen.
                          Ik vertel alleen maar wat ik in mijn zaak gehoord heb.. dat was meer dan 1 bron. wel al een aantal jaar terug.
                          Ik vind ook dat het moet kunnen om een negatieve ervaring mee te delen om mensen aan te manen op te letten.
                          Het ging trouwens niet over porsches, ik denk BMW's .
                          Iedereen kan eens een miskoop doen, ook Bavaria kan eens een maandagauto vangen hé.
                          Wel straf dat daar zo een reactie op komt.
                          In bijna 1000 berichten heb ik zelden negatief gereageerd... 't zal mij niet meer gebeuren

Bij deze meaculpa en dat al de tevreden klanten zich hier eens luid laten horen, zoals jij toere!
                          Dan zijn ze daar ook weer content.

Vanaf nu post ik nog juist:

Great! waaaauw en mooooooooooi , super....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                            Ik wist zelfs niet wat een profielboodschap was... Wel een heftige reactie imo. Indien gegrond kan ik dat begrijpen. Hier op het forum worden vele reacties geplaatst "van horen zeggen".
                            Het laatste wat ik wil is iemand "afkraken", dat is niet mijn bedoeling, vooral omdat ik zelf geen ervaring heb bij die mensen.
                            Ik vertel alleen maar wat ik in mijn zaak gehoord heb.. dat was meer dan 1 bron. wel al een aantal jaar terug.
                            Ik vind ook dat het moet kunnen om een negatieve ervaring mee te delen om mensen aan te manen op te letten.
                            Het ging trouwens niet over porsches, ik denk BMW's .
                            Iedereen kan eens een miskoop doen, ook Bavaria kan eens een maandagauto vangen hé.
                            Wel straf dat daar zo een reactie op komt.
                            In bijna 1000 berichten heb ik zelden negatief gereageerd... 't zal mij niet meer gebeuren

Bij deze meaculpa en dat al de tevreden klanten zich hier eens luid laten horen, zoals jij toere!
                            Dan zijn ze daar ook weer content.

Vanaf nu post ik nog juist:

Great! waaaauw en mooooooooooi , super....
                            Ik heb nog nooit een auto gekocht bij bavaria dus op die manier ben ik geen tevreden klant , ik wou alleen maar mee delen wat ik hier en daar hoor in de streek over bavaria en dat is niet negatief

Comment

• 997 met ducktail:

Comment

• geen volledig zij-aanzicht????

ne witte met in 't groen carrera er op en dan de wiel-centers......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  geen volledig zij-aanzicht????
                                  Nope, alleen close-up pics.

Comment

• Spijtig dat er geen duidelijkere foto's zijn, maar ik denk wel dat het best knap is.

Comment

• Redelijk evenwichtig ontwerp, maar idd foto's te dichtbij.

Comment

• Nog wat pics van die GT..

Comment

• HALLO!

Comment

Working...
                                          X