Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
    Ah, na 'm in Frankfurt gezien te hebben leek het me eerder wit. Hoe dan ook
    licht doet veel qua donkerheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Ik denk wel dat dat een shopke is.
      Dit is trouwens geen recente foto, ik heb die al efkes geleden ergens gezien, maar weet niet meer waar.
      Neen, dat is echt. Daar zijn nog foto's van verschenen, het is trouwens Walter Rohl in die Carrera RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
        Neen, dat is echt. Daar zijn nog foto's van verschenen, het is trouwens Walter Rohl in die Carrera RS.
        Here you go

Comment

• Vandaag gezien en snel foto genomen.

Comment

• Bij Penders geweest dus
            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
              Bij Penders geweest dus

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Comment

• Bij DCT geweest Toere?

Comment

Bij DCT geweest Toere?

Yoat

Comment

• Geschifte kleurtjes

Ik zou m'n RS liever in dat groen hebben dan het het donkerblauw van de 964RS.

Of zelfs Rubystone
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Bij Penders geweest dus
                          Penders Destijds twee wagens door mij en familie gekocht (donkerblauwe 968 en arenarode 993TT) en een zwarte 965 turbo overgelaten (nadien ook de 993TT terug aan hun "gegeven" voor een fractie van de aankoopprijs). Veel geld achter gelaten maar nooit zetten we daar nog één voet binnen. Daar moeten ze nog leren wat "PORSCHE GARANTIE" betekent en leren de boorddocumenten te controleren . Persoonlijk zwaar afgeript en over de 993TT, daar zullen we maar over zwijgen hoe en wat dit destijds "afgehandeld" is door hun

Het was een lijvig dossier geworden maar als ze een leger advocaten loslaten en alle trucs uit de kast halen om de zaak te winnen staat ge machteloos. Vanaf toen heb ik geleerd niemand meer op hun woord te vertrouwen. Ze hebben nadien er wel een aantal verkopen aan hun neus zien voorbij gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                            Penders Destijds twee wagens door mij en familie gekocht (donkerblauwe 968 en arenarode 993TT) en een zwarte 965 turbo overgelaten (nadien ook de 993TT terug aan hun "gegeven" voor een fractie van de aankoopprijs). Veel geld achter gelaten maar nooit zetten we daar nog één voet binnen. Daar moeten ze nog leren wat "PORSCHE GARANTIE" betekent en leren de boorddocumenten te controleren . Persoonlijk zwaar afgeript en over de 993TT, daar zullen we maar over zwijgen hoe en wat dit destijds "afgehandeld" is door hun

Het was een lijvig dossier geworden maar als ze een leger advocaten loslaten en alle trucs uit de kast halen om de zaak te winnen staat ge machteloos. Vanaf toen heb ik geleerd niemand meer op hun woord te vertrouwen. Ze hebben nadien er wel een aantal verkopen aan hun neus zien voorbij gaan
                            Wij zijn tevreden van Penders. Altijd goed onthaald en correct behandeld.

Over Kronos zijn we minder te spreken. Daar gingen we destijds kijken voor onze Cayenne maar daar is het een en al dikkenek. Die zullen ons nooit een Porsche verkopen!
                            Senna, Driven To Perfection

Comment

• Tot nogtoe heb ik totaal niets aan te merken op Penders. Correcte afhandeling, goede ontvangst etc......

Kan altijd wijzigen in toekomst.

Gaf me heel goede indruk toen ik mijn aankoopronde deed, en dat is tot nu toe alleen bevestigd.
                              Ook bij de inbraak in de wagen persoonlijk telefoontje gekregen (op een vrijdagavond om 22u). Bij eerste onderhoud zelfs middagmaal in de garage etc.......
                              Last edited by Jokke_vlo; 04/03/2010, 18:28.

Comment

• Pas op in het begin was ik ook 100% tevreden over Penders. Ik ben er terecht gekomen met de aankoop van een 968 en nadien nog een 993TT van iemand van de familie. Het is eigenlijk nadat ik mijn 968 verkocht had en de 993TT problemen kreeg dat het gezever begon. Kort verhaal : met de twee wagens toen bijna 2.000.000 BEF niet gezien en nog een dik onderhoudsfactuur nadat de wagens al lang terug verkocht waren (toffe toen was dat ze gingen kijken wie het laatste factuur had betaald en ze die gegevens verder gebruikten op hun nieuw factuur, ze controleerden blijkbaar niet de nummerplaat die op de wagen hing of wie de wagen binnen bracht en kwam ophalen)

je vertrouwt vakmensen en gaat verder op een mondeling akkoord (het wit/zwart gedeelte dat iedereen wel kent) maar dat kenden ze daar toen toch niet zo goed, gentlemans agreement? Wat is dat voor een beest

Comment

Bij DCT geweest Toere?
                                  DCT in Wielsbeke? heeft een mooie 997 4S staan

Comment

Over Kronos zijn we minder te spreken. Daar gingen we destijds kijken voor onze Cayenne maar daar is het een en al dikkenek. Die zullen ons nooit een Porsche verkopen!
                                    Wat ne zever is me dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Prachtige foto.

Parijs zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk Berichten
                                        DCT in Wielsbeke? heeft een mooie 997 4S staan

Deuuuhhhhhh ... is voor die 997 4S dat ik eens ben gaan loeren daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                          Tot nogtoe heb ik totaal niets aan te merken op Penders. Correct afhandeling, goede ontvangst etc......

Kan altijd wijzigen in toekomst.

Ga me heel goede indruk toen ik mijn aankoopronde deed, en dat is tot nu toe alleen bevestigd.
                                          Ook bij de inbraak in de wagen persoonlijk telefoontje gekregen (op een vrijdagavond om 22u). Bij eerste onderhoud zelfs middagmaal in de garage etc.......
                                          dan heb ik u zien terugkomen van Penders... toen ik naar huis reed... Geen Rode X6 gezien ???

Comment

Working...
                                          X