Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
omslachtig?
wat is er omslachtig aan een afstandsbediening met "ON/OFF" ? Hoe kan het dan nog simpeler?
Ik vind een knopje/zonder knopje nog steeds beter.
Zoals wij nu: Afstandsbediening voor de buitenpoort, afstandsbediening voor de garagepoort en dan zou er nog een knopje voor uw uitlaat bijkomen
Nee, dan toch liever een knopje of niets
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Zoals wij nu: Afstandsbediening voor de buitenpoort, afstandsbediening voor de garagepoort en dan zou er nog een knopje voor uw uitlaat bijkomen
Nee, dan toch liever een knopje of niets
De homelink optie kon er nimeer vanaf zeker?
t voordeel van die remote is da het een 100% non-intrusive install is, niks boren, niks knippen. gewoon plug and play.
I am yet to make up my mind about what car to buy. I have pretty much narrowed it down to a 07-08 turbo whit a few miles on it or a 2010 gt3. I've read every comparison out there. I drove the turbo and didn't love it but i would do suspension/exhaust/tune when i got it. Where as the gt3 wouldn't need anything done. My only concern is the gt3 might grow boring in the speed department and i know theres not too much in the way of mods for power. I have not driven a gt3, i think that may be half my problem. Which care will be more fun to drive all the time. I will be trading a 04 996turbo cab for the car(which i do not think is any fun to drive). I have been going crazy debating back and forth between the two. I know i have posted something similar before but i'm really torn on which route to go.
435pk in een land waar ge met moeite 110 moogt op de snelweg (meestal minder)
Ik zie het nut eigenlijk niet... Waarom zou je dat in godsnaam op afstand willen regelen?
Eh?
Van in de auto misschien?
Zonder te boren in je interieur om knoppen te steken?
Het voordeel is ook dat het plug and play is, dus je kan het zonder schade aan je bekabeling installeren en uitbouwen.
Welke bewerkingen heb je hierop uitgevoerd? Vooral die wat zwartere toon in de hoeken staat mij wel aan en geeft een bijzonder geslaagd effect. Mag uiteraard ook in PM
Comment