Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
    Welke bewerkingen heb je hierop uitgevoerd? Vooral die wat zwartere toon in de hoeken staat mij wel aan en geeft een bijzonder geslaagd effect. Mag uiteraard ook in PM
    Dat is gewoon vignetering, maar aangezien Alex geen FF heeft is dit photoshop...

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Vignetting]Vignetering[/url] is het afnemen van helderheid aan de randen van een afbeelding (donkere randen). Dit kan ontstaan doordat je een lens van lage kwaliteit gebruikt of doordat eens lenskap of een (aantal) filters het licht blokkeren. Doorgaans is dit een ongewenst effect, maar dooor juist vignetering toe te voegen aan een foto kun je de aandacht ook extra vestigen op je hoofdonderwerp. Daarbij kan het ook sfeerverhogend werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dawud Bekijk Berichten
      Dat is gewoon vignetering, maar aangezien Alex geen FF heeft is dit photoshop...

http://www.photofacts.nl/fotografie/..._toevoegen.asp
      Held! Dat is het inderdaad
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• heupen
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
          tis u vergeven...

waar is dat genomen? (nrplaat)
          Ik vond hem nu ook niet absoluut mooi, maar hij stond voor het hotel en nr plaat vond ik ook best leuk.

Is genoemen te Taichung in Taiwan. Ter info: reken ongeveer dat een Porsche hier dik 35% duurder is dan bij ons.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 17/03/2010, 00:28.

Comment

• Leuk.

Comment

• Vette kleur op die pana.

Comment

• Thanks CH.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                      Wat een lekker kloeke heup

Comment

• eerder een kloeke achterband. Damn zo breed

Comment

• Tuur Bo,

welke wagen heb jij nu eigenlijk besteld en wanneer komt deze binnen ? En in welke garage ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten

Comment

• Man man man, er het gaat weer fun zijn op de Ring dit seizoen met al die RSjes

Die groene en oranje mk1 rs's passen ZOOO hard op de ring ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                En als je denkt dat zo een auto van goud is zal hij er nog wel even staan:

http://www.rsmotors.be/index.php?act...3&id_vehic=189
                                Je kan het toch niet kwalijk nemen te proberen
                                Hoeveel cobaltblauwe (clubsport) staan er te koop in EU ? Volgens mij alleen den deze, 't zijn allemaal zwarte of witte..
                                Komt die zot er die een premium wilt betalen voor het kleur..tof, anders wordt er zoals nu met plezier mee verder gereden.
                                Er zijn naar't schijnt zelfs zotten die paar duizend € schenken en zonder GT3 eindigen

Comment

• Ik wens u veel succes met de zoektocht naar de zot

Comment

Ik wens u veel succes met de zoektocht naar de zot
                                    Ik moet nochtans zeggen dat ik serieus getwijfeld heb om die te kopen ! Prima kleur, clubsport, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                      Ik moet nochtans zeggen dat ik serieus getwijfeld heb om die te kopen ! Prima kleur, clubsport, ...
                                      Tot je zag dat je voor evenveel een RS had zeker?

Comment

Tot je zag dat je voor evenveel een RS had zeker?
                                        Mja dat is (zeker nu) ook waar

Er zijn zelfs zotten die zo'n wagen NIEUW kopen ! (en bijgevolg lang moeten wachten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Er zijn zelfs zotten die zo'n wagen NIEUW kopen ! (en bijgevolg lang moeten wachten )

Een RS?

Comment

Working...
                                          X