Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag is of die dezelfde opties hadden (airco, gps,...) en of de bestuurder bij beiden aan boord zat of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Vraag is of die dezelfde opties hadden (airco, gps,...) en of de bestuurder bij beiden aan boord zat of niet?
      Hersteller lijkt me gewoon het gewicht opgegeven door Porsche voor de standaard auto als je hem zou kopen zonder opties.

Comment

• Dan vermoed ik dat bij de weging van de test geen bestuurder aan boord zat.

Als ik mij niet vergis moet bij zo'n weging van de constructeur een persoon van 75kg aan boord zijn en alle vloeistoffen tot maximum gevuld zijn ofzo?

Comment

Dan vermoed ik dat bij de weging van de test geen bestuurder aan boord zat.

Als ik mij niet vergis moet bij zo'n weging van de constructeur een persoon van 75kg aan boord zijn en alle vloeistoffen tot maximum gevuld zijn ofzo?
          Valt te zien he, je hebt leeggewicht opgave en EEG opgave. Bij dat laatste is het idd volgetankt en met chauffeur.

Het lijkt me wel redelijk dom dat ze op verschillende manier gaan gewichten vergelijken, dus ik denk dat beide metingen op dezelfde wijze gebeuren.

ik ga ffe loeren

Comment

• Van Porsche zelf:

Leergewicht nach DIN 1.395 kg
            Leergewicht nach EG-Richtlinie 1.470 kg

Comment

• * Nach EG-Norm gilt das Leergewicht für Fahrzeuge in serienmäßiger Ausstattung.
              Sonderausstattungen erhöhen den Wert. Im angegebenen Wert sind 68 kg für den
              Fahrer und 7 kg für Gepäck berücksichtigt.

Comment

• Zeer straf dat die dan minder weegt!

Comment

• edit: nevermind, moet leren verder lezen /D

Comment

Zeer straf dat die dan minder weegt!
                    Clubsportpakket zal er wel al voor iets tussen zitten.
                    Misschien zit er ook een lichtere batterij in die kar?

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Spijtig dat er geen rijdend filmpje is.
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Dat lijkt meer op een zweepslag dan op een revende GT !

Wel een zot licht vliegwiel denk ik zo

Comment

• vandaag op Spa,

die "gewone" oranje neun-elfer was magistraal bereden,
                          bijna overal power-oversteer, zelf als er meerdere wagens dicht op mekaar reden,
                          hopelijk heb'k dat op vido

GEEN 997gt3mkII RS, maar wel enkele "gewone" mkII's
                          o, en WEER een paar Cup's den decor in,
                          'k zou dat nooit kopen zulle

in "mijn" voertuig komen nog filmpjes
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                            4S van de buur

Zijn hier meer foto's van? zijkant, achterkant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                              Zijn hier meer foto's van? zijkant, achterkant?
                              Neen sorry geen andere foto's, stond juist eens op een parking voor de deur maar anders zie ik die maar weinig.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                                  Neen sorry geen andere foto's, stond juist eens op een parking voor de deur maar anders zie ik die maar weinig.
                                  Jammer, aan die configuratie ook al gedacht, of het slim is weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                                    Jammer, aan die configuratie ook al gedacht, of het slim is weet ik niet.
                                    Wat bedoel je met slim?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                                      t heeft nog lang geduurd

Comment

• Ik vind dat dus echt niet knap zonder die decals.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat dus echt niet knap zonder die decals.
                                          Tgoh, het is niet lelijk. Maar ik vind het ook wel knapper met.

Comment

Working...
                                          X