Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Denk niet dat deze hier al stond:
Chris Harris (EVO Magazine) gaat met de nieuwe GT3RS langs bij François Delecour, in Frankrijk. Delecour is voormalig wereldkampioen Rally, en zware fan van Porsches in de rallysport...
Ongelooflijk voor Chris z'n gezicht te zien
>KLIK<----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenKnap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDenk niet dat deze hier al stond:
Chris Harris (EVO Magazine) gaat met de nieuwe GT3RS langs bij François Delecour, in Frankrijk. Delecour is voormalig wereldkampioen Rally, en zware fan van Porsches in de rallysport...
Ongelooflijk voor Chris z'n gezicht te zien
>KLIK<
Dominantie PSA in WRC hekelt ie wel fel.
The car is fantastic aussi hein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk snap dus echt niet waar iedereen dat altijd haalt hé Een tijdje geleden zei een Porsche verkoper nog dat de gemiddelde kost(onderdelen + werkuren) zo'n €25000 was voor 150.000km. Ik vind dat veel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMeneer heeft thuis een brakke Porsche gehad en dus trekken we daar maar algemene conclusies uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDaar waren er nog bijlange niet zoveel aan geweest, dat wat het gemiddelde voor een 911 zei die man.
Je zit al aan 16000€ aan banden op die kilometerstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZoveel is dat toch ni als je doorpeert met da spel?
Je zit al aan 16000€ aan banden op die kilometerstand
Een Porsche turbo is geen Corvette Z06 met wannes achter het stuur hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWtf?
Maar d'r liggen wel fietsbandjes op ofwat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWtf?
aan 1600€ voor 4 banden --> 16000€ aan banden
Comment
-
Het laatste groot onderhoud en wat nodige stukken was al een pak meer dan 2500 euro
Al ik uitreken wat dat op 2,5 jaar al gekost heeft? Dat zal ik maar NOOIT aan mijn vrouw vertellen of die verklaart me zot (en mijn schoonvader het schandalig vinden dat hij bij opel bijna 180 euro moest betalen voor zijn onderhoud )
Comment
Comment