Die overleeft het wel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenklinkt niet slecht idd
maar beetje te on-Porsche.. die unieke Porsche rasp is weg.. nu is 't meer GT3-esque
Op Teamspeed omschrijft iemand het als:
De Vorige Porsche's hadden dat gegrom,typisch boxer geluid, de nieuwe 997.2 klinkt ook mooi, maar als een moderne sportwagen.
Ik kan me wel vinden in die uitleg2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
De enigste Porsche die ik de moeite vind om ooit geld aan te geven: GT3. Redelijk incognito op de straat, zonder stickers. Uitstekend on track en bij echt sportief rijden. Enkel de velgen vind ik niet top, had iets anders mogen zijn maar uiteindelijk is het wel GT3 uitstraling.
Liefst zwart zoals gewoonlijk bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
nog niet veel van gemerkt.
Maarja, is logisch natuurlijk, de auto's die nooit problemen hebben zien wij dan ook nooit.
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJij rijdt circuit hé.
En ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zijn banden bij Porsche zelf koopt...
Be surprised...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDe enigste Porsche die ik de moeite vind om ooit geld aan te geven: GT3. Redelijk incognito op de straat, zonder stickers. Uitstekend on track en bij echt sportief rijden. Enkel de velgen vind ik niet top, had iets anders mogen zijn maar uiteindelijk is het wel GT3 uitstraling.
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMaxi en mini...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat een aap.
Zo een kar pakken in zo een saaie kleur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenDe enigste Porsche die ik de moeite vind om ooit geld aan te geven: GT3. Redelijk incognito op de straat, zonder stickers. Uitstekend on track en bij echt sportief rijden. Enkel de velgen vind ik niet top, had iets anders mogen zijn maar uiteindelijk is het wel GT3 uitstraling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenEn ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die zijn banden bij Porsche zelf koopt...
Enig idee wat een achterband kost in 305 breed 19"? Ne PS2 bv?
En dat is dan op internet gekocht en niet geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
De maat die je geeft is exact die van de GT3 ........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa PS2 is nu ook niet echt een gewone band die onder een Porsche zit.
Wat steken ze er dan onder?
Norauto?
edith: mijne Cayman kwam van bij de officiele dealer, geleverd op PS2.
Comment
Comment